Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Larry Dillman » tirsdag, 28. aug, 2018 13:51

Meget fine, ærlige og modige indspark i debatten om 'Bennygate', Jesper og RMW :clap:

Er fuldstændig med på hvad du tænker på nuancemæssigt, Jesper......og meget skarp pointe omkring, at Hillsborough (desværre) ikke bare har kunnet koges ned til en tragisk dag i 1989, men at de juridiske dønninger har trukket deres lange, trælse vej helt op til nutiden, RMW!

Lad iøvrigt endelig Benny fortsætte med at blamere sig i panelet; der har jeg det nok på samme måde, som jeg virkelig ønsker at den tredobbelte PL-mester - mou - bliver så længe som muligt i united......det kan kun gå frydefuldt galt :mrgreen:

Men ligesom hans 'kritik' først og fremmest er rettet mod nyere danske/internationale fans, modererer det altså også hans brøde betragteligt, at det er i et dansk tv-studie og ikke i Liverpool eller udenfor Anfield, at han lufter den slags synspunkter......målgruppen var ikke de lokale, hvor traumatiske sår på sjælen stadig er intakte og forståelige (hvad jeg forestiller mig, at han er enig i?)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 28. aug, 2018 14:36

Syntes der var mange fine Spurs fans at tage imellem fra pubben igår. specielt ham den lidt ældre herrer som også var der sidste år. han lyder fornuftig og passioneret. måske bør de tage ham ind istedet
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 30. aug, 2018 10:30

Larry Dillman skrev:Meget fine, ærlige og modige indspark i debatten om 'Bennygate', Jesper og RMW :clap:

Er fuldstændig med på hvad du tænker på nuancemæssigt, Jesper......og meget skarp pointe omkring, at Hillsborough (desværre) ikke bare har kunnet koges ned til en tragisk dag i 1989, men at de juridiske dønninger har trukket deres lange, trælse vej helt op til nutiden, RMW!

Lad iøvrigt endelig Benny fortsætte med at blamere sig i panelet; der har jeg det nok på samme måde, som jeg virkelig ønsker at den tredobbelte PL-mester - mou - bliver så længe som muligt i united......det kan kun gå frydefuldt galt Billede

Men ligesom hans 'kritik' først og fremmest er rettet mod nyere danske/internationale fans, modererer det altså også hans brøde betragteligt, at det er i et dansk tv-studie og ikke i Liverpool eller udenfor Anfield, at han lufter den slags synspunkter......målgruppen var ikke de lokale, hvor traumatiske sår på sjælen stadig er intakte og forståelige (hvad jeg forestiller mig, at han er enig i?)
Tak for ordene hr. DillmanBillede

Ang. den gode Benny, så ønsker jeg ham på ingen måde som en del af panelet. Jeg kan sagtens følge din fryd over måden han blamerer sig på. Dog synes jeg faktisk at PL Parlamentet som koncept har en mulighed for at blive rigtigt godt. Det kræver dog en konstruktiv tilgang fra deltagerne og ikke mudderkast og nedværdigende kommentarer. Dermed ikke sagt at der ikke skal være plads til godt gammeldags drilleri deltagerne imellem, men den slags udsagn som Benny kom med sidst kan jeg sagtens undvære.


Sent from my iPad using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 30. aug, 2018 11:11

Ikke at jeg skal forsvare Benny alt for meget, men han starter jo med at nævne at Hillsborough var en tragedie... og så begynder han at sige alt det shite han fik sagt.

Jeg nævner det blot fordi jeg får en fornemmelse af at mange tror at Benny først anerkender at det var en tragedie efter programmet, men han får det sagt inden. Jeg tror så ikke helt han havde forstået at der også var et kedeligt efterspil til tragedien.

Hvorfor man så ikke må mindes ofre for tragedier må Benny selv stå på mål for, jeg går ud fra at han heller aldrig kunne finde på at se Saving Private Ryan, Dommedag Nu eller Schindlers List fordi han ikke vil "svælge i historien".

Jeg har ikke noget imod at folk får en ekstra chance, det var tydeligt at han fik hoppet ud i den dybe ende og efterfølgende forsøgte at skjule det faktum at han ikke kunne svømme.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 03. sep, 2018 16:28

Er det offentligt tilgængeligt, hvad landsholdsspillerne får pr kamp? Nu med endnu en konflikt for døren, er jeg nysgerrig. Jeg læste under VM at danskernes bonus, for VM metal var højere end den tyskerne eksempelvis ville få :shock:
Jeg er som udganspunkt altid på de ansattes side i konflikter, men tvivler på jeg er det i denne sag. For de får vel ikke kun 2000-2500 kr pr kamp? Og enhver løn stigning bliver jo taget fra ungdoms fodbolden...Og bonus til cheferne. Spillerne tager rask væk privat fly hjem, som koster min indkost på et års tid, så helt galt er det jo ikke med finanserne. Det virker på mig, som om at spillerne har taget ved lære at gribene i fifa toppen :dontknow:

Er med på det handler om noget med sponsorater, men dbu dikterer vel ikke at Eriksen eksempelvis ikke må reklamere for Nike eksempelvis, når han ikke er med landsholdet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Redmaniac » mandag, 03. sep, 2018 16:34

Thommo skrev:Er med på det handler om noget med sponsorater, men dbu dikterer vel ikke at Eriksen eksempelvis ikke må reklamere for Nike eksempelvis, når han ikke er med landsholdet.
Den forsimplede forklaring er, at spillerne vil have dokumentation for, at DBU ikke benytter spillerne individuelt i kommercielle events, da det derved strider med deres private sponsorater. De vil gerne stille op i kommercielle events for landsholdet, men så skal det være i grupper af minimum tre.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 03. sep, 2018 18:31

Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Er med på det handler om noget med sponsorater, men dbu dikterer vel ikke at Eriksen eksempelvis ikke må reklamere for Nike eksempelvis, når han ikke er med landsholdet.
Den forsimplede forklaring er, at spillerne vil have dokumentation for, at DBU ikke benytter spillerne individuelt i kommercielle events, da det derved strider med deres private sponsorater. De vil gerne stille op i kommercielle events for landsholdet, men så skal det være i grupper af minimum tre.
Godt forklaret :army7: Og det kan jeg da godt forstå spillerne vil have afklaret. Mit simple bud er 4-5000kr i betaling pr dag, og så reklamere de bare som de allerede gør i forvejen. Jeg fatter ikke de skal forgyldes for at spille for Danmark, det er "kun" 45-50 år siden spillerne var amatører på landsholdet. Vel skal de have et beskedent beløb for rejse tid, træningslejr osv. men det er grotesk det de får nu.56500kr fik Ingvartsen for en kamp, så det er åbenbart i det leje. Jøsses da, nul sympati herfra. Jeg er kæmpe landshold fan, men de griske og krukkede spillere og uduelige medieliderlige fjolser i dbu fratager mig godt nok noget af glæden. Alene det man skal have 56500kr for det, er jo.........For meget kort og godt.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... en/6915944
Verden er smask fuld af hyklere....

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Redmaniac » mandag, 03. sep, 2018 19:45

Thommo skrev:
Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Er med på det handler om noget med sponsorater, men dbu dikterer vel ikke at Eriksen eksempelvis ikke må reklamere for Nike eksempelvis, når han ikke er med landsholdet.
Den forsimplede forklaring er, at spillerne vil have dokumentation for, at DBU ikke benytter spillerne individuelt i kommercielle events, da det derved strider med deres private sponsorater. De vil gerne stille op i kommercielle events for landsholdet, men så skal det være i grupper af minimum tre.
Godt forklaret :army7: Og det kan jeg da godt forstå spillerne vil have afklaret. Mit simple bud er 4-5000kr i betaling pr dag, og så reklamere de bare som de allerede gør i forvejen. Jeg fatter ikke de skal forgyldes for at spille for Danmark, det er "kun" 45-50 år siden spillerne var amatører på landsholdet. Vel skal de have et beskedent beløb for rejse tid, træningslejr osv. men det er grotesk det de får nu.56500kr fik Ingvartsen for en kamp, så det er åbenbart i det leje. Jøsses da, nul sympati herfra. Jeg er kæmpe landshold fan, men de griske og krukkede spillere og uduelige medieliderlige fjolser i dbu fratager mig godt nok noget af glæden. Alene det man skal have 56500kr for det, er jo.........For meget kort og godt.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... en/6915944
Du misforstår stadigvæk. Spillerne vil ikke have flere penge. De vil bare ikke have, at DBU bruger dem individuelt i kommercielle events, da det bryder med de aftaler, som de har med deres egne private sponsorer.

Hvis Eriksen bliver brugt som posterboy i en Hummel trøje, så kan det for nogen se ud som om, at han er individuelt sponsoreret af Hummel, hvilket han ikke er. Det strider med den aftale (læs; kontrakt) Eriksen har med Nike, som er hans private sponsor.

Det spillerne anmoder om er overhovedet ikke urimeligt - det handler som sagt ikke om, at de vil have flere penge.

DBU er igen og igen fællesnævnerne af de her møgsager uagtet, om vi så snakker herre- eller kvindelandsholdet. Bretton Meyer og co. er simpelthen ikke deres job værdige.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 03. sep, 2018 21:25

Jeg er med på det ikke er pengene, i første omgang, men sponsor penge er dog også kroner. Jeg er bare generelt imod at klub økonomien er gået i landsholds fodbold. 56500kr for en enkelt kamp, jamen for fanden da. Det er derfor jeg foreslår, og er med på dbu ikke læser med, at give spillerne pebernødder(4-5000kr) og så kan de reklamere som de vil. dbu vil så ikke måske ikke kunne få så mange sponsor kroner, men spare cirka 52000kr*22-23 spillere pr kamp. Og ved godt det ikke er så simpelt, men det er heller ikke så svært som spillerne og dbu gør det til. Hvordan honoraret er endt så grotesk langt oppe, er godt nok uforståeligt. Så meget bør man ikke få for at repræsentere det hold, mange vil give deres højre arm for at spille for.

Jeg er absolut heller ikke tilhænger af ret mange i dbu, vil jeg godt tilføje, som jeg også tidligere har insinueret. Men er heller ikke tosset med, at tage fra ungdomsfodbolden, og give til mange millionærer.

Ikke alt var bedre i gamle dage(80´erne), men landsholdet var ihvertfald.
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mortenbak » mandag, 03. sep, 2018 21:40

Redmaniac skrev:
Thommo skrev:
Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Er med på det handler om noget med sponsorater, men dbu dikterer vel ikke at Eriksen eksempelvis ikke må reklamere for Nike eksempelvis, når han ikke er med landsholdet.
Den forsimplede forklaring er, at spillerne vil have dokumentation for, at DBU ikke benytter spillerne individuelt i kommercielle events, da det derved strider med deres private sponsorater. De vil gerne stille op i kommercielle events for landsholdet, men så skal det være i grupper af minimum tre.
Godt forklaret :army7: Og det kan jeg da godt forstå spillerne vil have afklaret. Mit simple bud er 4-5000kr i betaling pr dag, og så reklamere de bare som de allerede gør i forvejen. Jeg fatter ikke de skal forgyldes for at spille for Danmark, det er "kun" 45-50 år siden spillerne var amatører på landsholdet. Vel skal de have et beskedent beløb for rejse tid, træningslejr osv. men det er grotesk det de får nu.56500kr fik Ingvartsen for en kamp, så det er åbenbart i det leje. Jøsses da, nul sympati herfra. Jeg er kæmpe landshold fan, men de griske og krukkede spillere og uduelige medieliderlige fjolser i dbu fratager mig godt nok noget af glæden. Alene det man skal have 56500kr for det, er jo.........For meget kort og godt.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... en/6915944
Du misforstår stadigvæk. Spillerne vil ikke have flere penge. De vil bare ikke have, at DBU bruger dem individuelt i kommercielle events, da det bryder med de aftaler, som de har med deres egne private sponsorer.

Hvis Eriksen bliver brugt som posterboy i en Hummel trøje, så kan det for nogen se ud som om, at han er individuelt sponsoreret af Hummel, hvilket han ikke er. Det strider med den aftale (læs; kontrakt) Eriksen har med Nike, som er hans private sponsor.

Det spillerne anmoder om er overhovedet ikke urimeligt - det handler som sagt ikke om, at de vil have flere penge.

DBU er igen og igen fællesnævnerne af de her møgsager uagtet, om vi så snakker herre- eller kvindelandsholdet. Bretton Meyer og co. er simpelthen ikke deres job værdige.
Uanset om de vil ha flere penge eller ikke, lyder bonusbeløbende rimelig vilde. Det er jo selvfølgelig penge der kommer fra Fifa pga kvalifikation til slutrunden, men man kunne måske også vælge at få lidt mindre og så give pengene til de ungdomsafdelinger rundt i DK, hvor en masse frivillige har rendt rundt og trænet disse spillere der nu er slået igennem. Disse spillere mangler vidst ikke noget i deres økonomiske hverdag, mens det ikke er unormalt at drengene i de små klubber selv må betale for deres fodboldtrøjer, shorts og strømper.
Hvis du får 56000,- for én kamp, så er det sgu kun rimeligt at man hopper, når der bliver sagt hop!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » tirsdag, 04. sep, 2018 08:35

Filos of Isk skrev:Ikke at jeg skal forsvare Benny alt for meget, men han starter jo med at nævne at Hillsborough var en tragedie... og så begynder han at sige alt det shite han fik sagt.

Jeg nævner det blot fordi jeg får en fornemmelse af at mange tror at Benny først anerkender at det var en tragedie efter programmet, men han får det sagt inden. Jeg tror så ikke helt han havde forstået at der også var et kedeligt efterspil til tragedien.

Hvorfor man så ikke må mindes ofre for tragedier må Benny selv stå på mål for, jeg går ud fra at han heller aldrig kunne finde på at se Saving Private Ryan, Dommedag Nu eller Schindlers List fordi han ikke vil "svælge i historien".

Jeg har ikke noget imod at folk får en ekstra chance, det var tydeligt at han fik hoppet ud i den dybe ende og efterfølgende forsøgte at skjule det faktum at han ikke kunne svømme.
Der er jo bare nogle ting, man ikke siger "men" efter, og dette er en af dem, uanset han har hørt 1 18-årig dansk Liverpool fan, som måske har taget tragedien lidt for nært til sig ift, hvad hans relationer "berettiger" til. Han er med god grund ekskluderet af fanklubben, og det er han forhåbentlig også blevet fra Parlamentet ?

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 04. sep, 2018 08:37

så er det vist heller ikke svære at tilføre en klausul for din personlige sponsor at landsholds aktiviteter adskilles fra personlige sponsore - det kan lade sig gøre i andre sportsgrene så det bør Eriksen og CO. også kunne få arrangeret - det koster nok bare en smule penge fra deres personligesponsor, men det overlever rigmændende jo nok.

jeg har aldrig set landsholds fodbold og det interessere mig uendeligt lidt, men jeg har arbejdet for pebernødder for landsholdet i cykling, en pris jeg absolut ikke ville arbejde for når jeg snakkede med kommercielle cykelhold - landsholdet er helligt og bør være en æresag at spille for og repræsentere sit land. For min skyld ku UEFA give samtlige spillere 2-3 dages karantæne, og DBU en ordentlig opsang - men set fra mit perspektiv er det spillerne der er galt på den - måske man burde overveje om spillerforeningen og DBU's repræsentanter gør sit job godt nok.

kan det her egentlig få en negativ effekt for spillerne og DBU ? Landsholdet kan risikere karantæne grundet deres betingede dum fra kvindelandsholds sagen, men Lovren fik da karantæne for at nægte at repræsentere sit landshold da han fejlagtigt blev udtaget - kan Eriksen, Schmeichel osv. risikere dette også, eller er det en anden sag ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » tirsdag, 04. sep, 2018 08:42

mortenbak skrev:
Redmaniac skrev:
Thommo skrev:
Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Er med på det handler om noget med sponsorater, men dbu dikterer vel ikke at Eriksen eksempelvis ikke må reklamere for Nike eksempelvis, når han ikke er med landsholdet.
Den forsimplede forklaring er, at spillerne vil have dokumentation for, at DBU ikke benytter spillerne individuelt i kommercielle events, da det derved strider med deres private sponsorater. De vil gerne stille op i kommercielle events for landsholdet, men så skal det være i grupper af minimum tre.
Godt forklaret :army7: Og det kan jeg da godt forstå spillerne vil have afklaret. Mit simple bud er 4-5000kr i betaling pr dag, og så reklamere de bare som de allerede gør i forvejen. Jeg fatter ikke de skal forgyldes for at spille for Danmark, det er "kun" 45-50 år siden spillerne var amatører på landsholdet. Vel skal de have et beskedent beløb for rejse tid, træningslejr osv. men det er grotesk det de får nu.56500kr fik Ingvartsen for en kamp, så det er åbenbart i det leje. Jøsses da, nul sympati herfra. Jeg er kæmpe landshold fan, men de griske og krukkede spillere og uduelige medieliderlige fjolser i dbu fratager mig godt nok noget af glæden. Alene det man skal have 56500kr for det, er jo.........For meget kort og godt.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... en/6915944
Du misforstår stadigvæk. Spillerne vil ikke have flere penge. De vil bare ikke have, at DBU bruger dem individuelt i kommercielle events, da det bryder med de aftaler, som de har med deres egne private sponsorer.

Hvis Eriksen bliver brugt som posterboy i en Hummel trøje, så kan det for nogen se ud som om, at han er individuelt sponsoreret af Hummel, hvilket han ikke er. Det strider med den aftale (læs; kontrakt) Eriksen har med Nike, som er hans private sponsor.

Det spillerne anmoder om er overhovedet ikke urimeligt - det handler som sagt ikke om, at de vil have flere penge.

DBU er igen og igen fællesnævnerne af de her møgsager uagtet, om vi så snakker herre- eller kvindelandsholdet. Bretton Meyer og co. er simpelthen ikke deres job værdige.
Uanset om de vil ha flere penge eller ikke, lyder bonusbeløbende rimelig vilde. Det er jo selvfølgelig penge der kommer fra Fifa pga kvalifikation til slutrunden, men man kunne måske også vælge at få lidt mindre og så give pengene til de ungdomsafdelinger rundt i DK, hvor en masse frivillige har rendt rundt og trænet disse spillere der nu er slået igennem. Disse spillere mangler vidst ikke noget i deres økonomiske hverdag, mens det ikke er unormalt at drengene i de små klubber selv må betale for deres fodboldtrøjer, shorts og strømper.
Hvis du får 56000,- for én kamp, så er det sgu kun rimeligt at man hopper, når der bliver sagt hop!
Det er jeg fuldstændig enig i. Spillerne på landsholdet er forgyldte økonomisk - også dem fra Superligaen, og alene æren burde være nok til at spille for landsholdet, når man ikke mangler noget økonomisk, så spillerne burde netop tænke på ungdomsfodbolden.
Desuden er landsholdet et udstillingsvindue for spillerne - også for en spiller som Eriksen, der kan toppe gode præstationer i Spurs med en super slutrunde (som han det svært med), hvis han vil have, at Barca skal få øjnene helt op for ham fx.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. sep, 2018 09:01

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:Ikke at jeg skal forsvare Benny alt for meget, men han starter jo med at nævne at Hillsborough var en tragedie... og så begynder han at sige alt det shite han fik sagt.

Jeg nævner det blot fordi jeg får en fornemmelse af at mange tror at Benny først anerkender at det var en tragedie efter programmet, men han får det sagt inden. Jeg tror så ikke helt han havde forstået at der også var et kedeligt efterspil til tragedien.

Hvorfor man så ikke må mindes ofre for tragedier må Benny selv stå på mål for, jeg går ud fra at han heller aldrig kunne finde på at se Saving Private Ryan, Dommedag Nu eller Schindlers List fordi han ikke vil "svælge i historien".

Jeg har ikke noget imod at folk får en ekstra chance, det var tydeligt at han fik hoppet ud i den dybe ende og efterfølgende forsøgte at skjule det faktum at han ikke kunne svømme.
Der er jo bare nogle ting, man ikke siger "men" efter, og dette er en af dem, uanset han har hørt 1 18-årig dansk Liverpool fan, som måske har taget tragedien lidt for nært til sig ift, hvad hans relationer "berettiger" til. Han er med god grund ekskluderet af fanklubben, og det er han forhåbentlig også blevet fra Parlamentet ?
Jeg er sådan set ligeglad med om Benny sad i bus med 100 danske Liverpool fan, som måske har taget tragedien lidt for nært til sig ift, hvad hans relationer "berettiger" til. Derfor skal han alligevel respektere at en tragedie har en betydning for dem den rammer.

Min anke var at jeg fornemmede at folk ikke troede at Benny anerkendte Hillsborough som en tragedie.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » tirsdag, 04. sep, 2018 15:52

Er der nogen der kan erindrer ar Makelele stoppede på det franske landshold men blev udtaget alligevel, han sagde nej. Og det endte med at koste en ell ti karantæne dage.

Det burde kunne ske igen. Så skal spurs fanme nok få Eriksen til truget.
We need a new Fowler...

Besvar