Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 03. jul, 2017 23:04

De truer vel ikke top 4 med de indkøb.

Edit. Mads T kom mig i forkøbet
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » mandag, 03. jul, 2017 23:26

Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:De har købt Jordan Pickford. Davy Klaassen. Henry Onyekuru. Sandro Ramirez - og nu Michael Keane.
Jeg vil vove at påstå, at ingen af de navne ville have tilfredsstillet ret mange herinde.
Pickford ville jeg nu gerne have haft og Sandro Ramirez også til den pris...

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 04. jul, 2017 08:37

Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:De har købt Jordan Pickford. Davy Klaassen. Henry Onyekuru. Sandro Ramirez - og nu Michael Keane.
Jeg vil vove at påstå, at ingen af de navne ville have tilfredsstillet ret mange herinde.
Nej, ikke nu. Heller ikke næste år - tror jeg. Men de første sten er lagt til et attentat på top 4 i nær fremtid. Det er jeg helt sikker på. Da Man C blev overtaget af ham den sindssyge thailænder, da købte de bedre spillere end det de havde, men de var stadig ikke gode nok til top 4. Men det var her fundamentet blev lagt til deres senere top 4 placeringer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » tirsdag, 04. jul, 2017 13:46

Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:De har købt Jordan Pickford. Davy Klaassen. Henry Onyekuru. Sandro Ramirez - og nu Michael Keane.
Jeg vil vove at påstå, at ingen af de navne ville have tilfredsstillet ret mange herinde.
Ramirez havde jeg gerne set isf. Solanke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » tirsdag, 04. jul, 2017 15:20

Hr. Drejer skrev:
Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:De har købt Jordan Pickford. Davy Klaassen. Henry Onyekuru. Sandro Ramirez - og nu Michael Keane.
Jeg vil vove at påstå, at ingen af de navne ville have tilfredsstillet ret mange herinde.
Nej, ikke nu. Heller ikke næste år - tror jeg. Men de første sten er lagt til et attentat på top 4 i nær fremtid. Det er jeg helt sikker på. Da Man C blev overtaget af ham den sindssyge thailænder, da købte de bedre spillere end det de havde, men de var stadig ikke gode nok til top 4. Men det var her fundamentet blev lagt til deres senere top 4 placeringer.
Det er altså lidt mærkværdigt at have en så barmhjertig vurdering af andre klubber, men så hård af ens egen. Jeg er helt enig med Mads T. Havde Liverpool købt samme spillere havde der været ramaskrig.

Samme gælder argumentet om at lægge et "fundament til senere top 4 placeringer". Sådanne termer har ofte fået hård medfart her inde.

For hvorfor kunne Everton så ikke bare købe 3 spillere til dyre penge, der var top-4 niveau? Og sig ikke, at de ikke kan tiltrække dem, eller at de ikke var tilgængelige, fordi det argument har heller ikke stor gang på jord blandt skeptikerne her inde.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 04. jul, 2017 15:35

Det kan godt være, Klaassen og Keane ikke havde fået det til at snurre i sirenen i grenen for så mange af os Liverpool-fans, men det er altså nogle fremragende køb for de blå. Jeg tror især godt, Klaassen kan gå hen og blive god for dem. Enormt stor rutine for en 24-årig, og så scorede han 20 mål i alle turneringer for Ajax i sidste sæson.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. jul, 2017 08:00

Victor Vitolo skifter til Atletico Madrid, men først om et halvt år. I mellemtiden skal han spille for Las Palmas, da først nævnte har transferforbud. Men det bemærkelsesværdige er at Victor Vitolo valgte at udløse sin frikøbsklausul. Han valgte altså selv at betale frikøbsklausulen på hele 270 Millioner kroner :shock: Hvilket gjorde ham fri af kontrakten med Sevilla.

Den manøvre er vist ikke set før.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... en/6742193

edit: jeg kom til at tænke på at det er utroligt at en ganske almindelig spiller fra den spanske liga, er i stand til at smide hele 270 millioner kroner på bordet. Hvis han ikke er i stand til det, så må Atletico Madrid have hjulpet ham, men det er vel ulovligt. Eller også må han have lånt dem i banken, men så må han vel have stillet en form for garanti. Det er jo et stort beløb. Men interessant hvis det bliver kutyme, hvordan vil klubberne så 'beskytte deres investering'?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » torsdag, 13. jul, 2017 09:39

Jeg er ret sikker på, at hans kontrakt indeholder en sign on bonus eller lign., som ligger utroligt tæt på det beløb.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 20. jul, 2017 22:47

African Cup bliver en sommerturnering fra 2019.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-13363417
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » fredag, 21. jul, 2017 09:29

Hr. Drejer skrev:Vitolo skifter til Atletico Madrid, men først om et halvt år. I mellemtiden skal han spille for Las Palmas, da først nævnte har transferforbud.
Kan det tænkes, at der foretages en lignende konstruktion med Diego Costa?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » tirsdag, 25. jul, 2017 15:42

Måske, hvis det kinesiske fodboldmarked nu crasher, at vi så kan se en lille "normalisering" på det europæiske transfermarked og måske også på lønsiden.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... 3-10865718
Kloppite

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 25. jul, 2017 20:10

Både PSG og Barcelona har kaldt til pressemøde med en halv times mellemrum ..

PSG 23:00

Barcelona 23:30

.. Mon ikke det er Neymar den ene vej, og Veratti den anden. Gad vide hvad det gør ved deres interesse for Coutinho? Ser de ham ligge i en trekløver med Suarez og Messi?

De skulle eftersigende være klar med et forbedret bud, så mon ikke det er det de har tænkt sig. :|
Senest rettet af Skovdal tirsdag, 25. jul, 2017 20:14, rettet i alt 1 gang.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 25. jul, 2017 20:14

Skovdal skrev:Både PSG og Barcelona har kaldt til pressemøde med en halv times mellemrum ..

PSG 23:00

Barcelona 23:30

.. Mon ikke det er Neymar den ene vej, og Veratti den anden. Gad vide hvad det gør ved deres interesse for Coutinho? Ser de ham ligge i en trekløver med Suarez og Messi?
Seriøst?! Hvor har du set det?

Interessant!!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 25. jul, 2017 20:17

Hr. Drejer skrev:
Skovdal skrev:Både PSG og Barcelona har kaldt til pressemøde med en halv times mellemrum ..

PSG 23:00

Barcelona 23:30

.. Mon ikke det er Neymar den ene vej, og Veratti den anden. Gad vide hvad det gør ved deres interesse for Coutinho? Ser de ham ligge i en trekløver med Suarez og Messi?
Seriøst?! Hvor har du set det?

Interessant!!
Den danske fanside på Facebook, også går der bare en masse rygter på twitter. Beklager hvis jeg har været for hurtig. - Kan ikke finde noget på de officielle sider.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 25. jul, 2017 22:01

Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Skovdal skrev:Både PSG og Barcelona har kaldt til pressemøde med en halv times mellemrum ..

PSG 23:00

Barcelona 23:30

.. Mon ikke det er Neymar den ene vej, og Veratti den anden. Gad vide hvad det gør ved deres interesse for Coutinho? Ser de ham ligge i en trekløver med Suarez og Messi?
Seriøst?! Hvor har du set det?

Interessant!!
Den danske fanside på Facebook, også går der bare en masse rygter på twitter. Beklager hvis jeg har været for hurtig. - Kan ikke finde noget på de officielle sider.
"Also, just to mark your card, Paris Saint-Germain are holding a press conference at 10pm with a Barcelona presser to follow at 10.30pm. Will there be any update on Neymar's potential switch? We'll let you know, right here, if there is..."

http://www.skysports.com/transfer-centre


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar