Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 17. dec, 2015 17:59

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:Spændende hvem Chelsea, henter ind.
Både Monk og Rodgers står uden job.

BR til Chelsea Allen og Lallana i bytte for Hazard og Matić.

Eller Vi kan sælge Allen, Lallana og Benteke til dem for £150m...

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 17. dec, 2015 18:34

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:Spændende hvem Chelsea, henter ind.
Både Monk og Rodgers står uden job.

BR til Chelsea Allen og Lallana i bytte for Hazard og Matić.

Eller Vi kan sælge Allen, Lallana og Benteke til dem for £150m...
De kan få Sturridge igen for £50 M., eller blot 5. Han bliver aldrig skadet i kamp 8-)

Hazard og Matic er selvfølgelig velkomne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » torsdag, 17. dec, 2015 18:34

Rygterne går på at det er Juande Ramos der overtager i Chelsea.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af bjarnereds » torsdag, 17. dec, 2015 18:52

Jose Morinho=The fired one

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » torsdag, 17. dec, 2015 19:06

Highspeed skrev:Ja vi skreg jo selv på BR's fyring, hvilket var i orden. Men at fyre en mand der for 6 måneder siden leverede mesterskabet, er sgu i sig selv rystende. Godt nok ligger de skidt til, meeen en understregning af at Chelsea er et galehus.
Jeg er faktisk lodret uenig. For det første er de i fare for nedrykning uanset hvordan man vurderer om det er en reel mulighed. Derudover har komplet tabt omklædningsrummet og så er det løb alligevel kørt. Sidst men ikke mindst så har han været en omvandrende katastrofe for det brand, han repræsenterer. Jeg er faktisk mere overrasket over, hvor lang snor han har fået
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nordjysk redman » torsdag, 17. dec, 2015 20:09

og det viser også meget godt at mou ikk holder meget mere en 2-3 sæsoner, sidste gang han blev fyret i chelski var det vel også efter 3 sæsoner

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » torsdag, 17. dec, 2015 21:48

Gad vide om Chelsea går all in på at snuppe Guardiola? Han er jo temmeligt kraftigt rygtet til at sige nej tak til en forlængelse i det tyske. Tror dog han vælger City. Den klub er nærmest designet til Pep.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 17. dec, 2015 22:27

Jesper skrev:Gad vide om Chelsea går all in på at snuppe Guardiola? Han er jo temmeligt kraftigt rygtet til at sige nej tak til en forlængelse i det tyske. Tror dog han vælger City. Den klub er nærmest designet til Pep.
Så er der jo et ledigt job i München. Tvivler dog på at en så, hvad skal man kalde ham, flamboyant skikkelse som Mourinho er tyskernes kop the. Mon ikke de foretrækker en mere driftsikker type, der koncentrerer sig mere om sit egentlige job end om alt udenomsgøglet?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 18. dec, 2015 06:24

Aarde skrev:
CVLiverpool skrev:
texy skrev:Passer ikke rigtigt ind i nogen tråd, men det her tweet er sgu for sjovt...

Hahahahahahaha! :clap:
Med drengens alder i betragtning kunne den også hedde: "When you finally meet your favorite Disney character"
DreamWorks, tror jeg du mener. For nu lige at fluekneppe lidt.
Du har ret. Tog den ud fra hukommelsen :-)
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 18. dec, 2015 06:28

Jesper skrev:Gad vide om Chelsea går all in på at snuppe Guardiola? Han er jo temmeligt kraftigt rygtet til at sige nej tak til en forlængelse i det tyske. Tror dog han vælger City. Den klub er nærmest designet til Pep.
Hvorfor er City mere designet til Pep end Chelsea er?

1. De har begge to rigmænd bag sig.
2. Deres spillermateriale er vel nogenlunde det samme (uden at gå i en dybere diskussion).
3. Deres fanbase er lige tavse under kampene.
4. De kæmper med om toppalceringerne (jaja, Chelsea gør ikke LIGE nu). (læs: ambitionsniveauet er det samme)

Så skulle det være uden for banen City er noget andet end Chelsea. Jeg synes ikke, jeg kan gennemskue forskellen :-)
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » fredag, 18. dec, 2015 07:05

CVLiverpool skrev:
Jesper skrev:Gad vide om Chelsea går all in på at snuppe Guardiola? Han er jo temmeligt kraftigt rygtet til at sige nej tak til en forlængelse i det tyske. Tror dog han vælger City. Den klub er nærmest designet til Pep.
Hvorfor er City mere designet til Pep end Chelsea er?

1. De har begge to rigmænd bag sig.
2. Deres spillermateriale er vel nogenlunde det samme (uden at gå i en dybere diskussion).
3. Deres fanbase er lige tavse under kampene.
4. De kæmper med om toppalceringerne (jaja, Chelsea gør ikke LIGE nu). (læs: ambitionsniveauet er det samme)

Så skulle det være uden for banen City er noget andet end Chelsea. Jeg synes ikke, jeg kan gennemskue forskellen :-)
Det handler om opbygningen af den organisatoriske ramme og akademi. Det handler om forventninger til spillestil, og så er det i høj grad et spørgsmål om muligheden for at man som manager kan tegne sit hold. I City er man i og omkring alle led i klubben særdeles strategiske og målrettede, som meget få klubber kan matche. Pep skal ligesom hos de andre klubber sætte prikken over i'et. Mht fansene tror jeg sgu ikke der er den store forskel ift deres og alle andres. Også os selv.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 18. dec, 2015 09:06

Der går rygter om st Hiddink overtager. Sidst han var i Chelsea, vandt han næsten 3 ud af 4 kampe.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Highspeed » fredag, 18. dec, 2015 18:14

Jesper skrev:
Highspeed skrev:Ja vi skreg jo selv på BR's fyring, hvilket var i orden. Men at fyre en mand der for 6 måneder siden leverede mesterskabet, er sgu i sig selv rystende. Godt nok ligger de skidt til, meeen en understregning af at Chelsea er et galehus.
Jeg er faktisk lodret uenig. For det første er de i fare for nedrykning uanset hvordan man vurderer om det er en reel mulighed. Derudover har komplet tabt omklædningsrummet og så er det løb alligevel kørt. Sidst men ikke mindst så har han været en omvandrende katastrofe for det brand, han repræsenterer. Jeg er faktisk mere overrasket over, hvor lang snor han har fået
Sommeren 2013, "The Chosen One", redningsmand, velkommen hjem, Chelsea og mig hører sammen, Abramovitz henter sin mand hjem igen......

Han leverede det de søgte, og ja jeg er enig i at hans adfærd ikke er god, men han passede da forrygende til en lorteklub som Chelsea.......og deres pladder fra sommeren 2013, viser jo bare at klubben er håbløs og de managers de ansætter, har en lottokupon som kontrakt, og som klubben heldigvis kommer til at betale dyrt for. Den eneste grund til at ville være manager i Chelsea kan kun være for pengene og intet andet.....de bliver jo fyret på samlebånd hvis ikke de skaffer russeren resultater uafbrudt.....

På den lange bane er det skidt for en klub. Og hvis de så henter GH tilbage, så får han lige 5 måneder og så skal der et nyt stort navn til og så bliver det vel Ancelotti igen, så han kan komme tilbage og leje frelser for en kort bemærkning, blive fyret i 2017 fordi han vinder CL , men kun når 2 pladsen i ligaen.

Jeg tror vi kan blive enige om at Chelsea er et galehus...
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » fredag, 18. dec, 2015 19:38

Jeg tror du negligerer dybt, hvor professionelt og strategisk denne klub er, i lighed med alle andre store klubber. Galehus, nej, det vil være en grov undervurdering.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » lørdag, 19. dec, 2015 22:52

Hr. Drejer skrev:Det vil blive en fiasko med Guardiola i man U. I Barca og Bayern var fundamentet på plads, begge steder havde vundet mesterskab og CL umiddelbart inden hans ankomst. Jeg tror faktisk at Klopp vil have passet perfekt i man U jobbet, fordi han formår at bygge noget op fra bunden, hvilket Guardiola ikke har bevist han kan. De kunne måske også satse lidt og gå efter Deschamps.
Guardiola blev cheftræner i Barca i 2008. De vandt La Liga og CL i 2006, men de to næste sæsoner vandt de ikke noget. De blev kun nummer 3 i 2007-08 sæsonen efter Villarreal og langt efter Real Madrid. Barca skulle endda holde æresport for Real Madrid i tredjesidste runde (da de havde sikret sig mesterskabet runden forinden) - og blev udraderet med 1-4.

Besvar