Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » onsdag, 31. jan, 2018 13:34

Niels K skrev:
nikand skrev:Skæbnedag for Lyngby BK


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du en idé om, hvem der evt. kan være interesserede i et køb ? Hørte der var en PL klub (oprykker), der har meldt sig på banen. Er det mon Brighton ?
Brighton og Club Brugge er nævnt. I sommers nævntes Bournemouth. Men det skal fanme gå stærkt. Og klubberne der så skal købe kan heller ikke nå at få deres andre spillere afsted til Lyngby.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » fredag, 02. feb, 2018 13:16

Der er da i hvert fald 3-4 stykker, der er massivt overbetalt. Reelt er de vel alle sammen.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-11954463

Især Lukaku og forlængelsen med Zlatan springer i øjnene på mig. Men man bliver jo også helt rundtosset af at se på Sanchez' løn. Det er helt vildt.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » lørdag, 03. feb, 2018 09:37

nikand skrev:
Niels K skrev:
nikand skrev:Skæbnedag for Lyngby BK


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du en idé om, hvem der evt. kan være interesserede i et køb ? Hørte der var en PL klub (oprykker), der har meldt sig på banen. Er det mon Brighton ?
Brighton og Club Brugge er nævnt. I sommers nævntes Bournemouth. Men det skal fanme gå stærkt. Og klubberne der så skal købe kan heller ikke nå at få deres andre spillere afsted til Lyngby.


Sent from my iPhone using Tapatalk
jeg håber fanme, der kommer en løsning, så de ikke skal ned i rækkerne igen. De skal såmænd nok komme op igen, men det kunne være fedt, hvis der kunne bygges på og udvikles kontinuerligt. Et samarbejde med en udenlandsk klub - særligt en PL-klub kunne være spændende - også for spillerne i Lyngby.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » lørdag, 03. feb, 2018 21:13

De snakkede i 6´er studiet om 7 tallet på ryggen, og dens pres i scum trøjen, de nævnte så owen havde spillet i det, og Morten Bruun nævnte det måske var en lille form for "stick" til LFC. Hvis det er sandt, må det da være gået over hovedet på mange, for ingen snakkede om det, og dengang tænkte jeg det var pinligt at have en, på det tidspunkt, afdankede ringvrag med det tal på ryggen. Lidt a la Voronin med 10 tallet, jeg vil hellere spille Everton blåt, end at en ny Voronin skal spille 10´er....Groft sagt ;) . 1, 4, 7,8, 9,10, 11, 17, 23, 37 betyder noget for mig når det gælder LFC, det er nok mange vil nogle sige, men der har også været mange der har gjort indtryk.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » søndag, 04. feb, 2018 07:10

Hvor er det sørgeligt når trænerne ser sig nødsaget til at kritisere sit eget publikum. http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... s-win.html
Så kan man sige, at det bare er Mourinho, men det er jo et generelt problem

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » søndag, 04. feb, 2018 08:07

Niels K skrev:
nikand skrev:
Niels K skrev:
nikand skrev:Skæbnedag for Lyngby BK


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du en idé om, hvem der evt. kan være interesserede i et køb ? Hørte der var en PL klub (oprykker), der har meldt sig på banen. Er det mon Brighton ?
Brighton og Club Brugge er nævnt. I sommers nævntes Bournemouth. Men det skal fanme gå stærkt. Og klubberne der så skal købe kan heller ikke nå at få deres andre spillere afsted til Lyngby.


Sent from my iPhone using Tapatalk
jeg håber fanme, der kommer en løsning, så de ikke skal ned i rækkerne igen. De skal såmænd nok komme op igen, men det kunne være fedt, hvis der kunne bygges på og udvikles kontinuerligt. Et samarbejde med en udenlandsk klub - særligt en PL-klub kunne være spændende - også for spillerne i Lyngby.
Ja, Lyngby BK har altid haft gode forudsætninger for at udvikle talenter, men meget svært ved at drive en prof klub.
At vælge Torben Jensen som ejer var en fadæse,
Da manden mangler empati, moral og etik.
Pengene som Emre Mors salg fra FCN kunne LBK godt
Bruge.

Kan dog ikke se fidusen med LBK som farmerklub, for en PL klub skulle være bedre end for andre klubber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » søndag, 04. feb, 2018 08:45

nikand skrev:
Niels K skrev:
nikand skrev:
Niels K skrev:
nikand skrev:Skæbnedag for Lyngby BK


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du en idé om, hvem der evt. kan være interesserede i et køb ? Hørte der var en PL klub (oprykker), der har meldt sig på banen. Er det mon Brighton ?
Brighton og Club Brugge er nævnt. I sommers nævntes Bournemouth. Men det skal fanme gå stærkt. Og klubberne der så skal købe kan heller ikke nå at få deres andre spillere afsted til Lyngby.


Sent from my iPhone using Tapatalk
jeg håber fanme, der kommer en løsning, så de ikke skal ned i rækkerne igen. De skal såmænd nok komme op igen, men det kunne være fedt, hvis der kunne bygges på og udvikles kontinuerligt. Et samarbejde med en udenlandsk klub - særligt en PL-klub kunne være spændende - også for spillerne i Lyngby.
Ja, Lyngby BK har altid haft gode forudsætninger for at udvikle talenter, men meget svært ved at drive en prof klub.
At vælge Torben Jensen som ejer var en fadæse,
Da manden mangler empati, moral og etik.
Pengene som Emre Mors salg fra FCN kunne LBK godt
Bruge.

Kan dog ikke se fidusen med LBK som farmerklub, for en PL klub skulle være bedre end for andre klubber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad mener du, nikand ? At idéen med at være farmerklub er dårlig generelt, eller at den er god nok, og så kan det være lige meget, for hvilken klub og i hvilken liga, klubben befinder sig ?

Det kunne naturligvis være lidt sjovt, hvis Red Bull meldte sig på banen, og når jeg fremhæver en PL-klub, så er det blot fordi, at de alle stort set har et stort indtjeningsgrundlag, at vi ville se Lyngby-spillere i PL, og at der ville være denne udveksling fra dem til os og omvendt.
Der bliver vist også betalt allermest for talenter i England generelt, og ja - det er vel der, at pengene generelt er bortset fra en håndfuld andre klubber fordelt på 4 andre ligaer.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » søndag, 04. feb, 2018 09:43

Niels K skrev:
nikand skrev:
Niels K skrev:
nikand skrev:
Niels K skrev:
nikand skrev:Skæbnedag for Lyngby BK


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du en idé om, hvem der evt. kan være interesserede i et køb ? Hørte der var en PL klub (oprykker), der har meldt sig på banen. Er det mon Brighton ?
Brighton og Club Brugge er nævnt. I sommers nævntes Bournemouth. Men det skal fanme gå stærkt. Og klubberne der så skal købe kan heller ikke nå at få deres andre spillere afsted til Lyngby.


Sent from my iPhone using Tapatalk
jeg håber fanme, der kommer en løsning, så de ikke skal ned i rækkerne igen. De skal såmænd nok komme op igen, men det kunne være fedt, hvis der kunne bygges på og udvikles kontinuerligt. Et samarbejde med en udenlandsk klub - særligt en PL-klub kunne være spændende - også for spillerne i Lyngby.
Ja, Lyngby BK har altid haft gode forudsætninger for at udvikle talenter, men meget svært ved at drive en prof klub.
At vælge Torben Jensen som ejer var en fadæse,
Da manden mangler empati, moral og etik.
Pengene som Emre Mors salg fra FCN kunne LBK godt
Bruge.

Kan dog ikke se fidusen med LBK som farmerklub, for en PL klub skulle være bedre end for andre klubber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad mener du, nikand ? At idéen med at være farmerklub er dårlig generelt, eller at den er god nok, og så kan det være lige meget, for hvilken klub og i hvilken liga, klubben befinder sig ?

Det kunne naturligvis være lidt sjovt, hvis Red Bull meldte sig på banen, og når jeg fremhæver en PL-klub, så er det blot fordi, at de alle stort set har et stort indtjeningsgrundlag, at vi ville se Lyngby-spillere i PL, og at der ville være denne udveksling fra dem til os og omvendt.
Der bliver vist også betalt allermest for talenter i England generelt, og ja - det er vel der, at pengene generelt er bortset fra en håndfuld andre klubber fordelt på 4 andre ligaer.
Gode pointer ang. Indtjeningsgrundlag.
Min anke mod engelske klubber, er at meget få har en off defineret spillestil som jeg mener er LBK varemærke.

Talenter i engelsk fodbold betales der vanvittige summer for. Det ville dig være mere spændende med en tysk ell spansk klub. Pga. Spillestil og talenter.

AB havde en storslået samarbejde med Aston Villa. Ironi er anvendt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » søndag, 11. feb, 2018 08:52

Poch er blevet bedt om at holde igen med transfermidlerne, da der bygges stadion, hvilket han roses for, mens Wenger blev skældt ud for det samme.
Måske har stadionbyggeriet alligevel også haft indflydelse på vores transferbudgetter, uden det er fremlagt præcist sådan ?

http://dailycannon.com/2018/02/arsenal- ... liverpool/

Det er voldsomt, hvad manc klubberne har brugt netto, siden Klopp's ankomst, og det kræver virkelig sin træner at holde trit med dem/deres budgetter. Lønningerne har jo ca samme skævvridning i hvert fald i Liverpool og Tottenham overfor manc klubberne.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » søndag, 18. feb, 2018 10:37

Så meget har PL-klubberne betalt i løn til skadede spillere i denne sæson:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... tgalleries

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » søndag, 18. feb, 2018 12:28

Niels K skrev:Så meget har PL-klubberne betalt i løn til skadede spillere i denne sæson:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... tgalleries
Ikke så overrasket over de tre øverste (Os, Arsenal og ManU) men noget overrasket over at ManC ligger så lavt, da det er mit indtryk at stort set alle spillere i deres trup er ganske vellønnet. Har de været meget forskånet for skader? Eller er deres spillere slet ikke så godt lønnet, som man går og tror?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » søndag, 18. feb, 2018 16:11



:silenced:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Skovdal » søndag, 18. feb, 2018 18:10

YNWA! skrev:

:silenced:
Sindsygt at man går fra topstjerne på ét hold, til marginalspiller på et andet. Også synes jeg ikke engang, at de har et bedre hold end os.

Det er selvfølgelig også tidligt, men der er vel ikke nogen garanti for, at han bliver en succes i Barcelona.

Lad os bare hente ham tilbage for om et års tid... ;) :D
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Redmaniac » søndag, 18. feb, 2018 18:53

Skovdal skrev: Sindsygt at man går fra topstjerne på ét hold, til marginalspiller på et andet. Også synes jeg ikke engang, at de har et bedre hold end os.

Det er selvfølgelig også tidligt, men der er vel ikke nogen garanti for, at han bliver en succes i Barcelona.

Lad os bare hente ham tilbage for om et års tid... ;) :D
Hahaha what?!

Det er da helt sort skrevet det der - de er højst sandsynligt bedre end os på samtlige positioner.

Firmino ville ved nærmere eftertanke nok faktisk kunne præstere samme output i Barca som Suarez i hans nuværende form, hvorfor jeg nok hellere ville have ham, når man tænker på aldersaspektet.

Bortset fra det, så er der dog ikke en eneste spiller, som jeg ikke ville bytte lige over med (Og ja; Messi er stadig bedre end Salah)

AJJ
Indlæg: 2389
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » søndag, 18. feb, 2018 20:47

YNWA! skrev:

:silenced:
:roll:

Besvar