Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2390
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » onsdag, 11. apr, 2018 15:00

Niels K skrev:
AJJ skrev:Hvorfor har alle lige pludselig et horn i siden på Tottenham?

Man kan da kun have respekt for det, de har opbygget gennem de seneste sæsoner. Helt uden olie- og sheikmilliarder.

Og hvis det er diving - come on, det gør vi da også. Se Mané mod CP og Moreno mod Porto.
Jeg er bestemt ikke glad for divere, men Spurs har siden 1979, hvor Ardiles og Villa kom til været mit hold nr. 2 i England, og det er de stadig.
Sætter tæring efter næring, satser på talenter, god stemning på stadion, seværdig spillestil.
Det er helt klart også det af de andre top 6-hold, som jeg har mest sympati for. Tottenham med Ardiles og Villa hører til nogle af mine allertidligste minder ift. engelsk fodbold.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 11. apr, 2018 16:26

AJJ skrev:
Niels K skrev:
AJJ skrev:Hvorfor har alle lige pludselig et horn i siden på Tottenham?

Man kan da kun have respekt for det, de har opbygget gennem de seneste sæsoner. Helt uden olie- og sheikmilliarder.

Og hvis det er diving - come on, det gør vi da også. Se Mané mod CP og Moreno mod Porto.
Jeg er bestemt ikke glad for divere, men Spurs har siden 1979, hvor Ardiles og Villa kom til været mit hold nr. 2 i England, og det er de stadig.
Sætter tæring efter næring, satser på talenter, god stemning på stadion, seværdig spillestil.
Det er helt klart også det af de andre top 6-hold, som jeg har mest sympati for. Tottenham med Ardiles og Villa hører til nogle af mine allertidligste minder ift. engelsk fodbold.
Desværre er Spurs lidt blevet vores nærmeste konkurrent. Altså deres budget minder lidt om vores, deres ambitions niveau (på den korte bane) er lidt det samme, de er også et hold der forsøger at bygge op over et par sæsoner, dermed har de også ofte nogle af de samme transfertargets som os. Så det er vel naturligt nok at nogle af os er lidt sure på dem. Jeg kan nu også meget godt lide dem skal det siges, men jeg kan endnu bedre lide dem når vi atter er et markant bedre hold.

Selvfølgelig er der også mange forskelle de to klubber imellem, men lige nu er de vores konkurrent til 3. pladsen og de gjorde det også fint i CL. Så er det en London klub, det tæller også lidt ned i deres sympati kolonne.

Lige nu skal vi overbevise omverdenen om at Liverpool er bedre end Arsenal og Tottenham og sætte lidt afstand ned til dem, især i ligaen, men selvfølgelig også når det kommer til transfer battles vil det være dejligt at næste gang vi sælger en Suarez, så ryger Sanchez'en ikke til Arsenal igen fordi han fejlagtigt tror det er et bedre-lige så godt sted at være.

Så jeg syntes da det er naturligt nok at mange ser sig sure på Spurs, ja deres spillere har filmet, men lur mig om ikke vi kunne finde 1000 formildende omstændigheder hvis Kane filmede i en rød trøje?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » onsdag, 11. apr, 2018 18:23





Nå, FA vil gerne have at Kane er topscorer, så han har fået målet fra Eriksen. Salah er heller ikke tilfreds
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » onsdag, 11. apr, 2018 18:27

YNWA! skrev:



Nå, FA vil gerne have at Kane er topscorer, så han har fået målet fra Eriksen. Salah er heller ikke tilfreds
Patetisk!!! Intet mindre. Føler afsky over sådan noget.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » onsdag, 11. apr, 2018 18:30

Jesper skrev:
YNWA! skrev:



Nå, FA vil gerne have at Kane er topscorer, så han har fået målet fra Eriksen. Salah er heller ikke tilfreds
Patetisk!!! Intet mindre. Føler afsky over sådan noget.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Endnu en grund til at hade den klub.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Skovdal » onsdag, 11. apr, 2018 18:34

Jeg håber virkelig Mo smadre 4 mål ind i weekenden, og sætter den lille taber på plads. Jeg har fandme da aldrig set noget lignende.

Og hvor er det bare typisk af FA, korrupte lorte forbund. Forestil jer Suarez bede om sådan et mål :lol:

Grotesk.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 11. apr, 2018 18:56

Is på. Vi er videre til semifinalen i Champions League og det skal et barnagtigt initiativ fra Kane og Tottenham da ikke have lov at ødelægge her dagen derpå.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » onsdag, 11. apr, 2018 19:03

når top 4 nu er sikret, så lad os spille salah i alle situationer :D
Det oplyser Premier Leagues målakkrediterings- og appelpanel, som tog sagen op, efter Tottenham valgte at appellere scoringen.

Beslutningen er truffet på baggrund af både Christian Eriksen og Harry Kanes udsagn samt videomateriale af scoringen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Skovdal » onsdag, 11. apr, 2018 19:15

Robbie_God_Fowler skrev:Is på. Vi er videre til semifinalen i Champions League og det skal et barnagtigt initiativ fra Kane og Tottenham da ikke have lov at ødelægge her dagen derpå.
Det får det da heller ikke lov til, jeg er stadig oppe og flyve! Jeg nyder det indtil der er trukket lod fredag, og mine nerver starter igen :lol: :D

MO SALAH, MO SALAH, RUNNIIIING DOWN THE WIIIING!! :dance: :dance: :D :D
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » torsdag, 12. apr, 2018 10:01

Et spørgsmål foranlediget af et indre dilemma: Hvem holder I egentlig med i FA Cup'en? I prioriteret rækkefølge.

Jeg må jo lægge til grund, at dem der stadig lever i den vildfarelse, at Spurs er deres nummer 2 hold i England, håber på at Kane og co. henter trofæet.

Jeg håber selvfølgelig på Southampton, og selvom Chelsea ikke ligefrem er favoritklubben, har jeg faktisk dem som 2'er. Conte ryger alligevel uanset hvad, og det vil ikke være den store glæde/forskel for dem at vinde den.
Jeg er faktisk kommet så langt ud, at jeg har svært ved at rangere 3 og 4. Man kan jo ikke rigtig holde med Man Utd som Liverpool-fan, men heller ikke for dem vil en FA Cup-titel betyde noget særligt, hvorimod en finale og en sejr vil betyde, at Spurs ikke længere skal høre på det med, at de ikke har vundet noget i 10 år. Det synes jeg ville være ærgerligt. Godt, at de ikke møder hinanden i finalen.
Hvis vi leger, at vinderen af Chelsea-Southampton alligevel vinder finalen, ser jeg dog hellere, at de vinder den over Spurs end over Man Utd, så det er lidt kompliceret.

Men mit håb for en endelig vinder:

1. Southampton
2. Chelsea
3. Man Utd
4. Spurs

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. apr, 2018 10:16

Enig i den prioriterede rækkefølge. Dog måske Spurs som nr tre. Scum skal sgu helst ikke vinde noget som helst og endnu en sæson uden trofæer kan kun give yderligere ballade i den skod klub.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » torsdag, 12. apr, 2018 10:24

Plasticklub, diverklub, scumklub....og så er der vores satelitklub...dem må vi hellere holde med, så de kan udvikle nogle nye talenter til os:-)
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af ilusio » fredag, 13. apr, 2018 07:03

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... stole.html

Nå Kane er ked af den opmærksomhed hans smålighed har givet ham? Tough luck knægt.

Grådigt fjols der er så fokuseret på egen fame and fortune.

Hvis det er sandt hvad de skriver så står han til minimum £ 1mio hvis han vinder golden boot igen. Han har nok heller ikke så meget på kistebunden...

Hvor meget var det Firmino sagde nej til ved ikke at sparke Mane's mål ind? £100.000?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 13. apr, 2018 09:43

AJ skrev:Et spørgsmål foranlediget af et indre dilemma: Hvem holder I egentlig med i FA Cup'en? I prioriteret rækkefølge.

Jeg må jo lægge til grund, at dem der stadig lever i den vildfarelse, at Spurs er deres nummer 2 hold i England, håber på at Kane og co. henter trofæet.

Jeg håber selvfølgelig på Southampton, og selvom Chelsea ikke ligefrem er favoritklubben, har jeg faktisk dem som 2'er. Conte ryger alligevel uanset hvad, og det vil ikke være den store glæde/forskel for dem at vinde den.
Jeg er faktisk kommet så langt ud, at jeg har svært ved at rangere 3 og 4. Man kan jo ikke rigtig holde med Man Utd som Liverpool-fan, men heller ikke for dem vil en FA Cup-titel betyde noget særligt, hvorimod en finale og en sejr vil betyde, at Spurs ikke længere skal høre på det med, at de ikke har vundet noget i 10 år. Det synes jeg ville være ærgerligt. Godt, at de ikke møder hinanden i finalen.
Hvis vi leger, at vinderen af Chelsea-Southampton alligevel vinder finalen, ser jeg dog hellere, at de vinder den over Spurs end over Man Utd, så det er lidt kompliceret.

Men mit håb for en endelig vinder:

1. Southampton
2. Chelsea
3. Man Utd
4. Spurs
Southampton
Tottenham
Chelsea
Man Utd

de to i midten er lidt et close call. sjovt man pludselig får sympati får chelsea bare fordi de klarer sig dårligt, men jeg syntes ikke jeg følte samme sympati da vi var nede i dalen.

Chelsea og Scum måtte for min skyld gerne være komme ind i en dårlig periode så vi kan benytte lejligheden til at stige lidt i graderne.

Spurs er farlige fordi set over de sidste par år så er det Spurs og Arsenal vi har kunne måle os med og de er de to top seks hold vi gerne vil slå. Så i den optik er det slemt hvis Spurs vinder en titel da det vil øge deres ry og vinder mentalitet osv.

Men omvendt så er Chelsea og Manchester United to hold som vi skal klatre hen over for at vinde ligaen, ja baseret på denne sæson alene er Man City holdet der skal slås, men Man Utd er foran i ligaen og slutter nok også sådan. Men sidste sæson var det Chelsea der så suveræne ud.

Så for at gå fra de tre der forventes at kæmpe om 4. pladsen og op i top 3(ikke liga placering, men overordnet niveau) kræver det også at et eller flere af de nuværende top 3 hold præsterer på et lavere niveau. der er FA cups nok småpenge i det store billede, men for mit vedkommende så må Mourinhos genrejsning af Manchester United meget gerne stagnere meget snart og egentlig syntes jeg også godt at Chelsea måtte få en skidt periode med lidt pokaltørke.

AJJ
Indlæg: 2390
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » fredag, 13. apr, 2018 10:17

ilusio skrev:http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... stole.html

Nå Kane er ked af den opmærksomhed hans smålighed har givet ham? Tough luck knægt.

Grådigt fjols der er så fokuseret på egen fame and fortune.

Hvis det er sandt hvad de skriver så står han til minimum £ 1mio hvis han vinder golden boot igen. Han har nok heller ikke så meget på kistebunden...

Hvor meget var det Firmino sagde nej til ved ikke at sparke Mane's mål ind? £100.000?
Gad vide, hvad han egentlig havde regnet med? At han efterfølgende havde modtaget folkets hyldest for det fantatiske matchvinder-mål? :roll:

Kan heller ikke forstå, at der ikke er nogen, der har kunnet rådgive ham lidt (eftersom han tydeligvis ikke selv kan tænke). Sikke et (selv)mål.

Edit: Nå, ja http://www.skysports.com/football/news/ ... -liverpool

Besvar