Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » fredag, 05. jan, 2018 17:22

Wenger får 3 dages karantæne:

BREAKING: Arsene Wenger will serve a three-match touchline ban after his behaviour in the referee's changing room at West Brom.

Det er da en bet i den hårde kamp om Top 4.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » fredag, 05. jan, 2018 19:20

Niels K skrev:Wenger får 3 dages karantæne:

BREAKING: Arsene Wenger will serve a three-match touchline ban after his behaviour in the referee's changing room at West Brom.

Det er da en bet i den hårde kamp om Top 4.
Tjae. Jeg er overbevist om at flertallet af Arsenalfans ser det som en fordel ;-)

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. jan, 2018 07:51

Hvis Cou er 160 millioner euro værd, så må Dybala være 175 millioner euro værd :?

https://www.101greatgoals.com/news/tran ... kyrockets/

Jeg følger ikke Juve, men er han på niveau med Cou?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » tirsdag, 09. jan, 2018 11:17

Bojangles skrev:
Niels K skrev:Wenger får 3 dages karantæne:

BREAKING: Arsene Wenger will serve a three-match touchline ban after his behaviour in the referee's changing room at West Brom.

Det er da en bet i den hårde kamp om Top 4.
Tjae. Jeg er overbevist om at flertallet af Arsenalfans ser det som en fordel ;-)
Det var det tilsyneladende ikke i 1. kamp mod Forest :D

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 09. jan, 2018 15:18

Hr. Drejer skrev:Hvis Cou er 160 millioner euro værd, så må Dybala være 175 millioner euro værd :?

https://www.101greatgoals.com/news/tran ... kyrockets/

Jeg følger ikke Juve, men er han på niveau med Cou?
I min verden er de på ca. samme niveau, så det er vel ikke helt ved siden af med den pris som udgangspunkt (den kan nok forhandles lidt ned).

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » tirsdag, 09. jan, 2018 18:21

Hr. Drejer skrev:Hvis Cou er 160 millioner euro værd, så må Dybala være 175 millioner euro værd :?

https://www.101greatgoals.com/news/tran ... kyrockets/

Jeg følger ikke Juve, men er han på niveau med Cou?
Tænkte faktisk på Dybaka tidligere i dag, da jeg dagdrømte i bussen. Han er en af få, der ville kunne ersatatte Coutinho.

Desværre er det urealistisk.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. jan, 2018 08:27

Martin O'Neill og Roy Keane som ny Manager og Assistent for The Potters?
Så er Stoke da med lynskridt på vej tilbage til at blive en virkelig hadeklub:
https://www.independent.ie/sport/soccer ... 85144.html
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » søndag, 14. jan, 2018 09:48

Cynwal skrev:Martin O'Neill og Roy Keane som ny Manager og Assistent for The Potters?
Så er Stoke da med lynskridt på vej tilbage til at blive en virkelig hadeklub:
https://www.independent.ie/sport/soccer ... 85144.html
Ja puha en usympatisk cocktail... :fart:

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » søndag, 14. jan, 2018 11:15

Jeg syntes det er meget fedt med sådan en klub - en klub som alle hader at møde. En klub som aldrig vil opnå den store succes, men som ingen klubber, hvor gode de end er, kan vide sig sikker imod, og som man ved man kommer til at slå sig på. Det er det der gør PL fedt - ikke alle de parkerede busser og et håb på en dødbold

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. jan, 2018 14:08

Bojangles skrev:Jeg syntes det er meget fedt med sådan en klub - en klub som alle hader at møde. En klub som aldrig vil opnå den store succes, men som ingen klubber, hvor gode de end er, kan vide sig sikker imod, og som man ved man kommer til at slå sig på. Det er det der gør PL fedt - ikke alle de parkerede busser og et håb på en dødbold
Martin O'Neill har jo netop "kørekort til stor dobbeltdækker-bus" og stiller gerne med 2 meter folk i forsvaret, som kløver modspillerne og høvler bolden ud ad kommunen, samt fuldt fokus på at gribe chancen på en dødbold.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » søndag, 14. jan, 2018 17:02

Cynwal skrev:
Bojangles skrev:Jeg syntes det er meget fedt med sådan en klub - en klub som alle hader at møde. En klub som aldrig vil opnå den store succes, men som ingen klubber, hvor gode de end er, kan vide sig sikker imod, og som man ved man kommer til at slå sig på. Det er det der gør PL fedt - ikke alle de parkerede busser og et håb på en dødbold
Martin O'Neill har jo netop "kørekort til stor dobbeltdækker-bus" og stiller gerne med 2 meter folk i forsvaret, som kløver modspillerne og høvler bolden ud ad kommunen, samt fuldt fokus på at gribe chancen på en dødbold.
Tænker med gru tilbage på Rory Delaps indkast :o

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » søndag, 14. jan, 2018 17:22

Mads T. skrev:
Cynwal skrev:
Bojangles skrev:Jeg syntes det er meget fedt med sådan en klub - en klub som alle hader at møde. En klub som aldrig vil opnå den store succes, men som ingen klubber, hvor gode de end er, kan vide sig sikker imod, og som man ved man kommer til at slå sig på. Det er det der gør PL fedt - ikke alle de parkerede busser og et håb på en dødbold
Martin O'Neill har jo netop "kørekort til stor dobbeltdækker-bus" og stiller gerne med 2 meter folk i forsvaret, som kløver modspillerne og høvler bolden ud ad kommunen, samt fuldt fokus på at gribe chancen på en dødbold.
Tænker med gru tilbage på Rory Delaps indkast :o
Jeg syntes det var awesome

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » søndag, 14. jan, 2018 22:20

Bojangles skrev:
Mads T. skrev:
Cynwal skrev:
Bojangles skrev:Jeg syntes det er meget fedt med sådan en klub - en klub som alle hader at møde. En klub som aldrig vil opnå den store succes, men som ingen klubber, hvor gode de end er, kan vide sig sikker imod, og som man ved man kommer til at slå sig på. Det er det der gør PL fedt - ikke alle de parkerede busser og et håb på en dødbold
Martin O'Neill har jo netop "kørekort til stor dobbeltdækker-bus" og stiller gerne med 2 meter folk i forsvaret, som kløver modspillerne og høvler bolden ud ad kommunen, samt fuldt fokus på at gribe chancen på en dødbold.
Tænker med gru tilbage på Rory Delaps indkast :o
Jeg syntes det var awesome
Du har da ellers lige fortalt at du ikke synes det var fedt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » onsdag, 17. jan, 2018 16:37

Sanchez skulle være på plads i man u. Ugeløn på ca. £460k om ugen hvis rygterne taler sandt (£270k om ugen før skat).

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » onsdag, 17. jan, 2018 17:00

Mads T. skrev:Sanchez skulle være på plads i man u. Ugeløn på ca. £460k om ugen hvis rygterne taler sandt (£270k om ugen før skat).
Jeg synes at realitetssansen komplet er forsvundet med den hyre, sign on fee og agenthonurar. For han har intet videresalgspotentiale. Spilleren lukrerer på en intern magtkamp i scum og det må så være deres problem. I øvrigt er handlen vist betinget af at Arsenal er lige så desperate den anden vej og betaler armeneren en lige så vanvittig lønpakke. En mand der sad på bænken.
Lur mig, om ikke begge handler bliver både Wengers og Mourinhos fald (jeg sagde det først).

Jeg vil faktisk i samme ombæring rose os for at vi er langt skarpere med handlerne taget vores netto budget i betragtning, når vi ser på handlerne samlet set over en årrække.
Man skal huske på, at United er dybt forgældet og de er tvungne til at levere resultater, ellers holder forretningsmodellen ikke. Og derfor tøver jeg ikke med at kalde det desperat.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar