Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » fredag, 06. aug, 2021 08:01

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 23:23
AJJ skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 23:00
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 22:47
Greslish til Man C for £100 M. Ingen Covid-19 lommesmerter i Man C.

De agerer som et mesterhold på transfermarkedet, modsat os sidste år. De bygger oven på en i forvejen fremragende trup. Der er måske en lille håndfuld PL-spillere som kan styrke deres start-11, og Grealish er absolut en af dem.

Det bliver meget vanskeligt at vippe dem af tronen, men hvis der er en som kan, så er det Klopp!
Jota, Thiago?
Lad i øvrigt være med at sammenligne med City. De er finansieret af en stat og omgår FFP, så det giver ikke rigtigt mening.

Hvad angår Grealish, så er dommen allerede faldet: "going to Man C to win trophies is like losing your virginity to a prostitute!"
Jeg sammenligner ikke med Man C. Det jeg savner fra os, er at vi bygger ovenpå, da vi lå nr. 1. Jota hører absolut ikke med I den kategori. Han er bredde spiller. Styrk altid start-11, så styrker du truppen samtidig.

Ja, så kan vi sidde og føle os bedre, og sammenligne det at vinde med Man C med noget virkeligt sølle. Jeg tror de er fucking ligeglade, så længe de vinder.
Ja, det er da et flot mantra, hvis man befinder sig i en koger på månen. Men med den start 11'er, som Liverpool efterhånden har opbygget, og med de økonomisk rammer, som FSG sætter, så ved du også godt bedre. Og uden covid-19, så var det måske Werner, vi havde hentet. Var det blevet en styrkelse af start-angrebet? Understreger bare hvor svært det er...

Jeg tror faktisk, det nager City-fans noget, at ingen i England går op i deres pokaler - specielt Liverpool/United-fans (selvom det da er meget sjovt, at de ikke kan vinde CL...).

Og ja, selvfølgelig er vi bedre end en sportwashing klub, der finansieres af et menneskehedsrettigheds-undertrykkende diktatur. Det siger da sig selv. Ligesom alle andre klubber i England i øvrigt er det. City er og bliver en paria, så længe klubben har de ejere.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » fredag, 06. aug, 2021 09:12

Nu, hvor Grealish er handlet som verdens 7. dyreste spiller nogensinde, synes jeg det her lidt interessant at kigge på, hvordan de dyreste spillere traditionelt har præsteret efter deres skifte.

Dette er listen over de 100 dyreste: https://www.goal.com/en/news/100-most-e ... 9adq3qkwpu

Hvis man bare kigger på top 30, så har kun disse spillere præsteret på et niveau, som jeg mener kan forventes, når man handles som ”et sikkert køb”:

Neymar x 2, Mbappé, Ronaldo x 2, Higuain (hans præstationer holdt kun i 2 sæsoner, så jeg ved ikke om det er godt nok), Maguire, Van Dijk, Suarez, Lukaku (Inter-skiftet), Zidane, De Bruyne og Alisson.

Det er kun 13 ud af de 29 dyreste handler (Sancho kan ikke vurderes endnu), der reelt har været succesfulde. Og det drejer sig kun om 11 ud af 26 spillere (igen er Sancho ikke inkluderet). Måske er tallene 12 og 10 – afhængigt af hvordan man ser på 1 god og 1 acceptabel sæson fra Higuains side for €90M.

Umiddelbart synes jeg, at tendensen fortsætter hele listen igennem. Hvis succesraten er under 50% på verdens dyreste handler, så kan jeg godt forstå, at Liverpool passer på med dem, selvom fans skriger på dyre ”sikre” løsninger.

Når det er sagt, så er 6 af de dyreste køb nogensinde altså foretaget af Liverpool. Heraf vil jeg mene at 4 (Van Dijk, Alisson, Fabinho og Jota) har været succesfulde, mens 2 (Keita og Benteke) har været flops. Det er vel værd at huske, når vi som fans påstår, at klubben ikke vil bruge penge.

Vi har stået for 4 af salgene på listen. I min optik har to af salgene været gode for os, forstået på den måde, at spilleren var makrant bedre hos os end efterfølgende. Det drejer sig om Coutinho og Torres. Omvendt har Suarez og Sterling også haft fantastisk succes efter, at de forlod Liverpool.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » fredag, 06. aug, 2021 09:18

Ja, selv så dyre handler kan man ikke vide sig sikre med, så det er et kæmpe gamble med 10 mille for Grealish, når vi har købt vores 3 forreste for mindre end de 100 mille.

Keita er jeg lidt ambivalent med, da hans manglende præstationer jo i stor udstrækning skyldes skader. Det er jo også en risiko, men vist ikke en vi historisk kunne tage højde for. Keita har for mig således stadig mulighed for at bevise sit værd, hvis han kan holde sig nogenlunde skadesfri resten af sin Liverpooltid.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af TG12 » fredag, 06. aug, 2021 09:59

texy skrev:
fredag, 06. aug, 2021 09:12
Nu, hvor Grealish er handlet som verdens 7. dyreste spiller nogensinde, synes jeg det her lidt interessant at kigge på, hvordan de dyreste spillere traditionelt har præsteret efter deres skifte.

Dette er listen over de 100 dyreste: https://www.goal.com/en/news/100-most-e ... 9adq3qkwpu

Hvis man bare kigger på top 30, så har kun disse spillere præsteret på et niveau, som jeg mener kan forventes, når man handles som ”et sikkert køb”:

Neymar x 2, Mbappé, Ronaldo x 2, Higuain (hans præstationer holdt kun i 2 sæsoner, så jeg ved ikke om det er godt nok), Maguire, Van Dijk, Suarez, Lukaku (Inter-skiftet), Zidane, De Bruyne og Alisson.

Det er kun 13 ud af de 29 dyreste handler (Sancho kan ikke vurderes endnu), der reelt har været succesfulde. Og det drejer sig kun om 11 ud af 26 spillere (igen er Sancho ikke inkluderet). Måske er tallene 12 og 10 – afhængigt af hvordan man ser på 1 god og 1 acceptabel sæson fra Higuains side for €90M.


Umiddelbart synes jeg, at tendensen fortsætter hele listen igennem. Hvis succesraten er under 50% på verdens dyreste handler, så kan jeg godt forstå, at Liverpool passer på med dem, selvom fans skriger på dyre ”sikre” løsninger.

Når det er sagt, så er 6 af de dyreste køb nogensinde altså foretaget af Liverpool. Heraf vil jeg mene at 4 (Van Dijk, Alisson, Fabinho og Jota) har været succesfulde, mens 2 (Keita og Benteke) har været flops. Det er vel værd at huske, når vi som fans påstår, at klubben ikke vil bruge penge.

Vi har stået for 4 af salgene på listen. I min optik har to af salgene været gode for os, forstået på den måde, at spilleren var makrant bedre hos os end efterfølgende. Det drejer sig om Coutinho og Torres. Omvendt har Suarez og Sterling også haft fantastisk succes efter, at de forlod Liverpool.
Jeg er sådan set enig, men tror tiltider drops bliver lidt hårdt dømt, og også på ting de ikke kan sytre.

Skiftende trænere, særligt hvis træneren der henter en given spiller stopper kan spille meget ind på spillerens præstationer. Der er visse spillere som formår at præstere næsten uanset hvor de spiller, hvem de spiller under og i hvilket system. Men for flertallet spiller disse faktorer en stor rolle. Gør det dem til dårlige spillere - næh, ikke nødvendigvis. De får bare ikke en rolle der giver dem mulighed for at vise deres bedste evner frem.

Problemet med disse "dyre transfers" er så at ofte selvom spilleren ikke passer ind, vil klubben der har købt spilleren for mange penge have et stort beløb tilbage, og spilleren kræver en vanvittig løn.

Det får dem ofte til at blive låst fordi køberne ikke vil betale prisen, og måske heller ikke lønnen, og de forbliver i en klub de ikke passer i (længere).

Rigtig mange spillere på den liste er glimrende fodboldspillere, som under rette omsætndigheder ville fremstå som store successer.

Et fint eksmpel på dette synes jeg er James Rodriguez, som har generelt har spillet fint fodbold under Carlo Ancelotti. Men under andre - nah nok ikke.

En stor del af vores success på transfermarkedet er jeg også sikker på er KLopp og Edwards, evne til at rekruttere til specifikke roller, og identificere spillere der passer til rollen ud fra data og parametre der kvantificere at spilelren passer til rollen, fremfor at finde spillere der er fantastiske, og efterfølgende overveje hvilken rolle de skal have.
Det sidste tror jeg i høj grad er en af grundene til f.eks. Barca har haft relavtit mange dyre fejlkøb - de kigger på Coutinho og siger han er fantastisk, men stiller ikke spørgsmålet hvilkne rolle skal han have, - det gør de først reelt når han er købt, og der er det ALT for sent.
Senest rettet af TG12 fredag, 06. aug, 2021 10:00, rettet i alt 1 gang.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » fredag, 06. aug, 2021 10:00

Sjov liste - som hvis den var korrigeret for "fodboldinflation" nu nok ikke ville have inkluderet Jota og Fabinho.

Og som Texy's gennemgang viser, så er der ingen garantier overhovedet. Hvordan håndterer Grealish det prisskilt, og at han nu bare er en blandt mange stjerner, og ikke selvskrevet til startopstillingen. Han skal performe fra dag 1 - modsat fx Sterling, der stadig var ung, da han kom til City - og ikke med samme pres på sig fra dag 1.

Ps. Har Maguire præsteret på det niveau, man kan forvente ud fra prisen? Niveau som Ramos (i hans velmagtsdage), VvD ? Slet ikke... Når man er i det prisleje, så løfter man en hel forsvarskæde og et helt hold.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » fredag, 06. aug, 2021 10:33

AJJ skrev:
fredag, 06. aug, 2021 10:00
Sjov liste - som hvis den var korrigeret for "fodboldinflation" nu nok ikke ville have inkluderet Jota og Fabinho.

Og som Texy's gennemgang viser, så er der ingen garantier overhovedet. Hvordan håndterer Grealish det prisskilt, og at han nu bare er en blandt mange stjerner, og ikke selvskrevet til startopstillingen. Han skal performe fra dag 1 - modsat fx Sterling, der stadig var ung, da han kom til City - og ikke med samme pres på sig fra dag 1.

Ps. Har Maguire præsteret på det niveau, man kan forvente ud fra prisen? Niveau som Ramos (i hans velmagtsdage), VvD ? Slet ikke... Når man er i det prisleje, så løfter man en hel forsvarskæde og et helt hold.
Ja, med "fodboldinflation" havde den set ret anderledes ud. Men det viser trods alt, at FSG har lagt 6 af de højeste beløb nogensinde. Med "fodboldinflation", så havde vi set et par flops som Sjevtjenko og Veron på listen. Carroll måske også.

Jeg tror, at ganske få har det drive (som Ronaldo og måske Neymar), hvor der bare kontinuerligt præsteres. Og jeg tror, at det i deres tilfælde handler lige så meget om tørsten efter personlig succes. I mange andre tilfælde (eksempelvis Coutinho og Hazard) virker det til, at sulten forsvinder, når drømmen er opnået. Om det så er drømmen om at komme til den rigtige klub, den rigtige by eller at opnår den rigtige lønpakke ved jeg ikke. Men de sidste procent forsvinder bare for nogle. Ja, en spiller som Hazard har været uheldig med skader. Men det faktum, at han mødte op utrænet og i dårlig form vidner om manglende ambitioner. Det havde en ung spiller, der stadig skal skabe sin karierre aldrig gjort.

Maguire? Ved ikke om jeg overvurderer ham. Jeg synes, at han er god. Og klart Man Utds bedste forsvarsspiller. Nej, han rammer ikke Ramos i hans peak eller Van Dijk. Men han er nok i top 10 i verden på sin position for mig. I hans første sæson gik Man Utd fra at have lukket 54 mål ind sæsonen før til at lukke 36 mål ind. Og i sdiste sæson faldt det hele lidt fra hinanden for dem, da han blev skadet sidst på sæsonen.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af TG12 » fredag, 06. aug, 2021 11:02

texy skrev:
fredag, 06. aug, 2021 10:33
AJJ skrev:
fredag, 06. aug, 2021 10:00
Sjov liste - som hvis den var korrigeret for "fodboldinflation" nu nok ikke ville have inkluderet Jota og Fabinho.

Og som Texy's gennemgang viser, så er der ingen garantier overhovedet. Hvordan håndterer Grealish det prisskilt, og at han nu bare er en blandt mange stjerner, og ikke selvskrevet til startopstillingen. Han skal performe fra dag 1 - modsat fx Sterling, der stadig var ung, da han kom til City - og ikke med samme pres på sig fra dag 1.

Ps. Har Maguire præsteret på det niveau, man kan forvente ud fra prisen? Niveau som Ramos (i hans velmagtsdage), VvD ? Slet ikke... Når man er i det prisleje, så løfter man en hel forsvarskæde og et helt hold.
Ja, med "fodboldinflation" havde den set ret anderledes ud. Men det viser trods alt, at FSG har lagt 6 af de højeste beløb nogensinde. Med "fodboldinflation", så havde vi set et par flops som Sjevtjenko og Veron på listen. Carroll måske også.

Jeg tror, at ganske få har det drive (som Ronaldo og måske Neymar), hvor der bare kontinuerligt præsteres. Og jeg tror, at det i deres tilfælde handler lige så meget om tørsten efter personlig succes. I mange andre tilfælde (eksempelvis Coutinho og Hazard) virker det til, at sulten forsvinder, når drømmen er opnået. Om det så er drømmen om at komme til den rigtige klub, den rigtige by eller at opnår den rigtige lønpakke ved jeg ikke. Men de sidste procent forsvinder bare for nogle. Ja, en spiller som Hazard har været uheldig med skader. Men det faktum, at han mødte op utrænet og i dårlig form vidner om manglende ambitioner. Det havde en ung spiller, der stadig skal skabe sin karierre aldrig gjort.

Maguire? Ved ikke om jeg overvurderer ham. Jeg synes, at han er god. Og klart Man Utds bedste forsvarsspiller. Nej, han rammer ikke Ramos i hans peak eller Van Dijk. Men han er nok i top 10 i verden på sin position for mig. I hans første sæson gik Man Utd fra at have lukket 54 mål ind sæsonen før til at lukke 36 mål ind. Og i sdiste sæson faldt det hele lidt fra hinanden for dem, da han blev skadet sidst på sæsonen.
Jeg tror heller ikke man skal ignorerer den forskel, at de som har købt Neymar og Ronaldo har været indstillet på at holdet skulle tilapsses dem, imens Coutinho, Hazard, Greizmann, Dembele med flere skulle tilpasses holdet, imens de kom fra hold hvor spillet i høj grad var tilpasset dem.

Ronaldo har helt klar også et drive der matches af få, men han får også typisk et hold hvor han har indflydelse på hvordan holdet sættes. Det er alt andet lige en stor hjælp.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 06. aug, 2021 14:22

PSG forhandler med Messi. Det skriver den franske avis Le Parisien.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » fredag, 06. aug, 2021 21:12

AJJ skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 23:00

Hvad angår Grealish, så er dommen allerede faldet: "going to Man C to win trophies is like losing your virginity to a prostitute!"
Det er bare aaaaaaaalt for billigt sagt, alle der tog til LFC i 80´erne og scum og Arsenal senere hen Bayern M, Juventus fck fra den hjemlige osv var/er i præcis samme båd, LOOOOOHOOOOSER som den gæve Jim Carrey vist formulerede det engang og som skrevet uhyre billig letkøbt og pinlig holdning det skriger "misundelse misundelse misundelse" så det grænser til det pinlige. Penge er meget men ikke alt, hvis man handler klogt(ikke som LFC dette vindue, det kan selv messi til 50,000 kr/pund/bitcoins/what ever om ugen ændre på i min bog efter det forsvarskøb) kan man slå pengene, LFC(til dels) Leicester BIF ATL. Madrid Inter og et hav af andre har vist det bare de sidste par år(leicester 4-5 år men okay)
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » lørdag, 07. aug, 2021 13:39

Ja ja det er åndssvagt. Men når karrieren er forbi, så tror jeg alligevel, at de nuværende Liverpool spillere, der har vundet PL (og CL) og samtidigt været med til at bygge et hold op fra ingenting, vil se på det som noget helt særligt. I modsætning til Grealish, når han er med til at vinde endnu et PL til City, som ingen går så forfærdeligt meget op i.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 07. aug, 2021 14:19

AJJ skrev:
fredag, 06. aug, 2021 08:01
Ja, det er da et flot mantra, hvis man befinder sig i en koger på månen.
Også hvis man befinder sig på jorden.
AJJ skrev:
fredag, 06. aug, 2021 08:01
Jeg tror faktisk, det nager City-fans noget, at ingen i England går op i deres pokaler
Jo City fans går vel op i det ;)

AJJ skrev:
fredag, 06. aug, 2021 08:01
Og ja, selvfølgelig er vi bedre end en sportwashing klub, der finansieres af et menneskehedsrettigheds-undertrykkende diktatur. Det siger da sig selv. Ligesom alle andre klubber i England i øvrigt er det. City er og bliver en paria, så længe klubben har de ejere.
Sæføli er vi bedre. Men igen, så tror at Man C fans ser igennem fingre med det, så længe de vinder trofæer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » lørdag, 07. aug, 2021 23:50

TG12 skrev:
fredag, 06. aug, 2021 11:02
Jeg tror heller ikke man skal ignorerer den forskel, at de som har købt Neymar og Ronaldo har været indstillet på at holdet skulle tilapsses dem, imens Coutinho, Hazard, Greizmann, Dembele med flere skulle tilpasses holdet, imens de kom fra hold hvor spillet i høj grad var tilpasset dem.

Ronaldo har helt klar også et drive der matches af få, men han får også typisk et hold hvor han har indflydelse på hvordan holdet sættes. Det er alt andet lige en stor hjælp.
God pointe, som jeg ikke helt havde overvejet.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » søndag, 08. aug, 2021 07:32

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 14:19
AJJ skrev:
fredag, 06. aug, 2021 08:01
Ja, det er da et flot mantra, hvis man befinder sig i en koger på månen.
Også hvis man befinder sig på jorden.
AJJ skrev:
fredag, 06. aug, 2021 08:01
Jeg tror faktisk, det nager City-fans noget, at ingen i England går op i deres pokaler
Jo City fans går vel op i det ;)

AJJ skrev:
fredag, 06. aug, 2021 08:01
Og ja, selvfølgelig er vi bedre end en sportwashing klub, der finansieres af et menneskehedsrettigheds-undertrykkende diktatur. Det siger da sig selv. Ligesom alle andre klubber i England i øvrigt er det. City er og bliver en paria, så længe klubben har de ejere.
Sæføli er vi bedre. Men igen, så tror at Man C fans ser igennem fingre med det, så længe de vinder trofæer.
Og det er jo altid forfærdeligt, når man ser igennem findrene med sådan noget. Mit forhold til Liverpool blev sat på stand by, til der kom nye ejere til, hvis de havde købt os. Hvis den danske fanklub ville protestere på forskellig vis, ville jeg deltage osv, osv.

For mig er de en parantes i fodboldhistorien, som jeg springer over, når jeg læser listen med tidligere mestre og vindere af andre pokaler på linje med dopingdømte atleter og cykelryttere fx.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 09. aug, 2021 15:59

PSG are confident in completing their deal for Messi AND keep their other key players. Due to UEFA rules, the next time they can be sanctioned is in 3 years. PSG want to win the UEFA Champions League and if they are sanctioned in 3 years it will have been worth it...

(sakset fra https://www.facebook.com/LFCfansandsupporters)

Så vil jeg da mene at de spekulerer i det, efter de har tilføjet følgende spillere til deres i forvejen meget stærke trup: Dunnarumma, Ramos, Hakimi, Gini, Pereira og vel snart Messi.

Sikken et angreb de får; Messi, Neymar og Mbappe. Med Icardi, Draxler og De Maria på bænken :shock:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » mandag, 09. aug, 2021 18:47

I råber om at klubben skal købe her og der men. vi genere bare ikke penge nok i klubben til at betale de RIGTIG mange verdensstjerner vi har løbende rundt på banen samt ikke at have tilskure på lægterne og generelt nedgang i økonomien.

Chelsea og City snyder, det ved alle og enhver og de slipper afsted med det. United har bare rigtige store sponsor aftaler og de har ikke hentet "vanvittigt ind de sidste 5 års tid.

Hvis vi skal give

Allisson, Fabinho, Salah, Mane, vvd og hendo 200.000 pund om ugen

Samt

Trent, Robo, Gomez, Konate Firmino ligger nok også omkring 100.000-150.000 om ugen

Så er der bare ikke mange indtægter tilbage til at smide efter Mbappe eller haaland.

Og så kommer der lige en stadion udvidelse. SPRIT NYT trænings anlæg til 78£ millioner (ud af de 240£ mil som bygge projeterne koster til sammen)

FSG model har altid været at klubben skal løbe rundt selv uden deres hjælp.
Så hvis i vil have at LFC skal købe de samme spillere som city og chelsea og united så skal vi have nye ejere.


Kloop er by far, verden bedste træner og han kan få nogle af de unge til at præstere.
Elliot bliver big game changer om 3 år så snakker vi en værdi på 100.000.000£ (tror jeg)

bare kig i barcalona hvad der sker når at man køber for dyrt ind i et par år.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar