Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Red Man Walking » fredag, 13. apr, 2018 11:14

BREAKING!!!

Hidtil uoffentliggjorte billeder af Harry Kanes "straffespark" på Anfield. Går ikke ud fra at jeg behøver uddybe hvem der er hvemBillede

https://www.facebook.com/9gag/videos/10157535282446840/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 13. apr, 2018 12:14

Red Man Walking skrev:BREAKING!!!

Hidtil uoffentliggjorte billeder af Harry Kanes "straffespark" på Anfield. Går ikke ud fra at jeg behøver uddybe hvem der er hvemBillede

https://www.facebook.com/9gag/videos/10157535282446840/


Sent from my iPhone using Tapatalk
:clap:

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » fredag, 13. apr, 2018 12:32

Så fik Arsenal fornøjelsen af A. Madrid i semi. :flag9:

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Red Man Walking » fredag, 13. apr, 2018 12:42

AJJ skrev:Så fik Arsenal fornøjelsen af A. Madrid i semi. :flag9:
Perfekt, dem slår de ikke over to kampe. I en finale ville jeg være mere bange for at Arsenal fik et lucky punch.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 13. apr, 2018 13:06

Red Man Walking skrev:
AJJ skrev:Så fik Arsenal fornøjelsen af A. Madrid i semi. :flag9:
Perfekt, dem slår de ikke over to kampe. I en finale ville jeg være mere bange for at Arsenal fik et lucky punch.


Sent from my iPhone using Tapatalk
lidt synd for turneringen syntes jeg. Arsenal-Atletico ville have været en god finale.

Men ok, Lazio og Leipzig kunne jo bare have taget sig sammen så vi havde fået flere spændende hold i semifinalen.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Redmaniac » fredag, 13. apr, 2018 13:24

Marseille er da et lige så spændende og godt hold som Leipzig - Thauvin har været helt fantastisk i den her sæson og de har generelt mange spændende spillere i Ocampos, Nijie, Cabella, Payet, og så veteraner som Mandanda, Gustavo, Ramil osv.

Alt andet lige må man også tage hatten af for Salzburg, der har slået både Lazio og Dortmund ud i den her sæson!
De præsterer dog nok mere, end hvad det reelle niveau er til.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » fredag, 13. apr, 2018 13:56

Redmaniac skrev:Alt andet lige må man også tage hatten af for Salzburg, der har slået både Lazio og Dortmund ud i den her sæson!
De præsterer dog nok mere, end hvad det reelle niveau er til.
For vores vedkommende er det da bare om at slå til nu, så vi slipper for de fordyrende mellemled, vi var i gennem med Mané og Keita :)

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Redmaniac » fredag, 13. apr, 2018 14:00

AJ skrev:
Redmaniac skrev:For vores vedkommende er det da bare om at slå til nu, så vi slipper for de fordyrende mellemled, vi var i gennem med Mané og Keita :)
Mon ikke der er en fast aftale om, at Salzburg sender deres bedste spillere videre til Leipzing, når de har behov for nye udfordringer :D

Må ærligt indrømme, at jeg mere har haft øje for Salzburgs resultater frem for deres kampe - har du et godt øje til nogle af deres spillere?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 13. apr, 2018 14:06

Redmaniac skrev:Marseille er da et lige så spændende og godt hold som Leipzig - Thauvin har været helt fantastisk i den her sæson og de har generelt mange spændende spillere i Ocampos, Nijie, Cabella, Payet, og så veteraner som Mandanda, Gustavo, Ramil osv.

Alt andet lige må man også tage hatten af for Salzburg, der har slået både Lazio og Dortmund ud i den her sæson!
De præsterer dog nok mere, end hvad det reelle niveau er til.
Jeg tænkte mere i form af at der var et af de næstbedste hold fra de fire største ligaer. Ja, Marseille er også et spændende hold og skulle de komme i finalen vil jeg slet ikke afskrive deres chancer.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » mandag, 16. apr, 2018 11:35

Jeg troede lavpunktet var noget med velkomsten af deres spillerbus ved Etihad i tirsdags.



Vores elskede sport er på afveje...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » mandag, 16. apr, 2018 14:34

vardy er super effektiv og Firmino lige så, men jeg fatter ikke rigtigt, at Sterling er på dén liste, og at Salah ikke er med, da jeg forleden synes, jeg så ham ligge nr. 1 på en tilsvarende ?

https://talksport.com/football/premier- ... 279175?p=9

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » mandag, 16. apr, 2018 16:04

Sterling er vel en af de dårligste afsluttere i Premier League, men formår alligevel at få løbet bolden i mål rimeligt ofte. Jeg synes ikke rigtig man hører så meget til Firminos kritikkere mere. Dejligt :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » tirsdag, 17. apr, 2018 14:43

AJJ skrev:Jeg troede lavpunktet var noget med velkomsten af deres spillerbus ved Etihad i tirsdags.



Vores elskede sport er på afveje...
Det eneste der manglede, for at jeg brækkede mig i lårtykke stråler, var at de lavede det der hjerte tegn hænderne, som spillere tit gør efter 2 min. i en klub........Det er dælme gay, efter min mening.......Og i disse tider, skal jeg jo lige tilføje folk må være bøsse alt det de lyster, men det er stadig et træls feminint tegn.....I min verden altså.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 17. apr, 2018 14:58

Thommo skrev:
AJJ skrev:Jeg troede lavpunktet var noget med velkomsten af deres spillerbus ved Etihad i tirsdags.



Vores elskede sport er på afveje...
Det eneste der manglede, for at jeg brækkede mig i lårtykke stråler, var at de lavede det der hjerte tegn hænderne, som spillere tit gør efter 2 min. i en klub........Det er dælme gay, efter min mening.......Og i disse tider, skal jeg jo lige tilføje folk må være bøsse alt det de lyster, men det er stadig et træls feminint tegn.....I min verden altså.
Jeg ville også syntes det var dybt useriøst hvis kvindelige spillere gjorde det, nu følger jeg ikke med i kvindefodbold, så ved ikke om det foregår og er sådanset også lidt ligeglad.

Der var et glimrende afsnit af Southpark for 10 år siden, hvor det forklaredes at "fag" sagtens kan bruges som en negativ betegnelse for noget(i dette tilfælde larmende motorcyklister), uden at det har noget med homoseksualitet at gøre, da homoseksualitet ikke længere ses som noget negativt i sig selv og derfor ikke behøver negative betegnelser. Så kan de negative betegnelser jo bruges til andre ting, vi skal huske at genbruge ved i nok.
Det er vel samme princip med "gay" :dontknow:

der var selvfølgelig nogle der klagede over afsnittet alligevel, går jeg ud fra, men dejligt afsnit var det.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 17. apr, 2018 15:09

Niels K skrev:vardy er super effektiv og Firmino lige så, men jeg fatter ikke rigtigt, at Sterling er på dén liste, og at Salah ikke er med, da jeg forleden synes, jeg så ham ligge nr. 1 på en tilsvarende ?

https://talksport.com/football/premier- ... 279175?p=9
Det er vel fordi det der er listen over omsatte STORE chancer til mål. Salah venter ikke på at en chance bliver stor, han scorer bare. Sterling er vel ret god til at lave tap-ins qua hans eksplosive fart (følger ikke rigtigt andre end Liverpool, så skal ikke kunne sige det) Og så er det vel egentlig ret skidt, at være i nærheden af kun at score hver anden gang man får en stor chance, hvis man er blandt verdens bedste angribere. Dem bør man jo nærmste score på hver gang.

Besvar