Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » onsdag, 01. aug, 2018 21:42

Jesper skrev:
Wormie skrev:Spurs nye stadion koster mere en forventet og løber op omkring 1 billion pund (1000 mil pund, eller 4 Mohammed Salah's)

Nok derfor de kommer til at holde lidt igen med big transfers de næste par år.

Der har også lavet forholdvise store "sign on fee's" med deres nuværende stjerner som Kane, lamela, son og Eriksen (snart?)

Derudover har de et stort problem med Homegrown hvorfra de spiller de skal hente er nød til at være engelske eller skal de skibbe nogen afsted
Undskyld, jeg bliver lidt krasbørstig, men da jeg er oprigtigt interesseret i dit indlæg, gider du så ikke putte en kilde på?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
https://www.shelfsidespurs.com/forum/ various topics
https://www.youtube.com/watch?v=-PdPI_A ... BallStreet
+ other youtube shows.

det lidt gathered information fra forskellige steder.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 01. aug, 2018 22:00

Wormie skrev:Spurs nye stadion koster mere en forventet og løber op omkring 1 billion pund (1000 mil pund, eller 4 Mohammed Salah's)

Nok derfor de kommer til at holde lidt igen med big transfers de næste par år.

Der har også lavet forholdvise store "sign on fee's" med deres nuværende stjerner som Kane, lamela, son og Eriksen (snart?)

Derudover har de et stort problem med Homegrown hvorfra de spiller de skal hente er nød til at være engelske eller skal de skibbe nogen afsted
Har Kane, Lamela, Son og Eriksen ikke bare fået forhøjet deres løn kraftigt i deres nye kontrakter?
Mener stadig Tottenham har lavere løn omkostninger end os. Selv med de nye kontrakter.

Jeg tror nu stadig får købt en spiller eller tre i dette vindue. Samt er de desværre ret gode til at få meget ud af lidt.


http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... adium.html

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » onsdag, 01. aug, 2018 22:06

Oomph242 skrev:
Wormie skrev:Spurs nye stadion koster mere en forventet og løber op omkring 1 billion pund (1000 mil pund, eller 4 Mohammed Salah's)

Nok derfor de kommer til at holde lidt igen med big transfers de næste par år.

Der har også lavet forholdvise store "sign on fee's" med deres nuværende stjerner som Kane, lamela, son og Eriksen (snart?)

Derudover har de et stort problem med Homegrown hvorfra de spiller de skal hente er nød til at være engelske eller skal de skibbe nogen afsted
Har Kane, Lamela, Son og Eriksen ikke bare fået forhøjet deres løn kraftigt i deres nye kontrakter?
Mener stadig Tottenham har lavere løn omkostninger end os. Selv med de nye kontrakter.

Jeg tror nu stadig får købt en spiller eller tre i dette vindue. Samt er de desværre ret gode til at få meget ud af lidt.


http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... adium.html
Tottenham fan'en i videoen nævner det selv at de har fået store signon fee's for at skrive nye kontrakter.
anyway der er 8 dage tilbage til at signe spillere i og tottenham har ingen hentet.

uanset om de får hentet nogen eller ej så bliver de et top top hold næste år. men det kan godt gå udover dem at de har købt en fucking fedt stadion til 850 million pund som (ser ud til at stige) til 1 billion pund med alle tingene rundt om stadion inkluderet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 02. aug, 2018 09:53

Man skal heller ikke undervurdere hvor vigtig kontinuitet er for et hold, Tottenham kunne få en kanon sæson start fordi de ikke har nogle nye spillere der skal spilles ind på holdet.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af TG12 » fredag, 03. aug, 2018 11:38

Filos of Isk skrev:Man skal heller ikke undervurdere hvor vigtig kontinuitet er for et hold, Tottenham kunne få en kanon sæson start fordi de ikke har nogle nye spillere der skal spilles ind på holdet.
Jeg synes TOttenham har et glimrende hold og har længe ment deres største problem ifht. at blive/forblive tophold er at holde på hhv. Kane, Eriksen og Dele Ali - denne mission ser ud til at lykkedes.

De har også efter min mening også én af de tre bedste trænere i ligaen (klopp og Pep de to andre)

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » fredag, 03. aug, 2018 19:41

Jeg bruger en masse tid på at se stortset alle de andre holds fanchannels (youtube, fordi jeg syntes det sjovt at få et insight på hvad andre hold tænker)

og 99% af alle kanaler mener at liverpool SKAL vinde et trofæ i denne season ellers så SKAL Klopp smides ud af klubben. det ved vi allesammen godt at det aldrig ville ske men det viser èn ting, Alle de andre 19 premier league hold er vanvittig bange for hvor god en manager klopp er og vil have ham væk fra liverpool.

Så de prøver at delude dem selv med. "Klopp har brugt så mange penge (100 mil over 3 år)" så han skal vinde premier league eller champions league!

Det sjove er man høre nærmest mere om liverpool i modstandernes fanchannels end man gør i dem fra liverpool af!

Vi smader dem alle sammen!

Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. aug, 2018 09:45

Jeg har hørt rygter om at Real Madrid har budt på Thibaut Courtois, men jeg kan ikke finde hvad de har budt (hvis de har budt). Ved i hvad de har budt?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » søndag, 05. aug, 2018 12:23

Hr. Drejer skrev:Jeg har hørt rygter om at Real Madrid har budt på Thibaut Courtois, men jeg kan ikke finde hvad de har budt (hvis de har budt). Ved i hvad de har budt?
Chelsea fans channels snakker om beløb mellem 25 og 35 mil pund men ingen ved det rigtigt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » søndag, 05. aug, 2018 12:38

Udover Manchester City fans bluemoon forum osv (det vildt)

så må Wolves fans være de mest Deluded på planeten.


Jeg ser dette over alt med wolves fans.
De tror på at de er det bedste hold udenfor top 6 uden at have spillet en kamp i Premier league i årvis.
Kun pga de har en god spiller på midtbanen.
Der er endda mange wolves fans som tror de kan bryde ind i top 6 og nogle få tror på en 4 plads.

Her er et phone call in til en radio hvor fans kan komme med deres sensations statements (det er ikke særlig seriøst)

https://www.youtube.com/watch?v=AdCXZgN ... dskoollike
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » søndag, 05. aug, 2018 14:23

Eksploderer transfermarkedet slet ikke denne sommer? Om 4 dage kan PL klubberne ikke længere købe, men kun sælge. Det kan da umuligt passe at klubber som scum, Chelsea og spurs ikke snart kommer igang. Og hvad med Real Madrid, jeg troede de ville gå fuldstændigt amok her efter VM. Curtois, Hazard, Neymar, Lewandowski bare for at nævne nogle af de store navne. Det er svært at forestille sig ret mange store handeler uden PL klubberne er involveret, og der er altså ikke mange dage tilbage for dem T handle i.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » søndag, 05. aug, 2018 17:37

Emmy skrev:Eksploderer transfermarkedet slet ikke denne sommer? Om 4 dage kan PL klubberne ikke længere købe, men kun sælge. Det kan da umuligt passe at klubber som scum, Chelsea og spurs ikke snart kommer igang. Og hvad med Real Madrid, jeg troede de ville gå fuldstændigt amok her efter VM. Curtois, Hazard, Neymar, Lewandowski bare for at nævne nogle af de store navne. Det er svært at forestille sig ret mange store handeler uden PL klubberne er involveret, og der er altså ikke mange dage tilbage for dem T handle i.
De har alle sammen kastet håndklædet i ringen. De 26 bedste spillere i verden er Liverpool, og er ikke til salg - så hvorfor så overhovedet prøve. Vi vil over de næste 5 år, se flere og flere af vores nærmeste konkurrenter bygge deres klub om til curlingklubber.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » søndag, 05. aug, 2018 18:40

Tottenham's nye stadion bliver med længe det "pæneste" i Premier league.

De prøver at kopiere lidt ala The Kop / Dortmunds mur og jeg tror det kommer til at se fedt ud.



Vi kommer dog til at ødelægge deres indflytter fest.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » søndag, 05. aug, 2018 18:55

Synes godt nok ikke det er særlig pænt. For meget baseballtribune over det.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af bblauritzen » søndag, 05. aug, 2018 20:28

Emmy skrev:Eksploderer transfermarkedet slet ikke denne sommer? Om 4 dage kan PL klubberne ikke længere købe, men kun sælge. Det kan da umuligt passe at klubber som scum, Chelsea og spurs ikke snart kommer igang. Og hvad med Real Madrid, jeg troede de ville gå fuldstændigt amok her efter VM. Curtois, Hazard, Neymar, Lewandowski bare for at nævne nogle af de store navne. Det er svært at forestille sig ret mange store handeler uden PL klubberne er involveret, og der er altså ikke mange dage tilbage for dem T handle i.
Jeg undrer mig også. Havde regnet med at Ronaldo's skifte ville sætte gang i en lavine af kæmpe handler denne sommer.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 06. aug, 2018 23:44

PaddyPower har udbetalt på Celtic som mestre, efter en enkelt spillerunde :lol: De får noget omtale Paddy

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... pillerunde
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar