Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 20. dec, 2018 10:38

Tror I, Zidane er en reel kandidat som permanent afløser? Jeg har lidt svært ved at vurdere, hvor god han er - han er en kæmpe personlighed i fodboldens verden og vandt selvfølgelig tre CL-titler i streg med Real, men han overtog altså også et hold bestående af verdensstjerner i bedste alder på hver position mere eller mindre.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 20. dec, 2018 10:57

Tom_Jorsal skrev:Tror I, Zidane er en reel kandidat som permanent afløser? Jeg har lidt svært ved at vurdere, hvor god han er - han er en kæmpe personlighed i fodboldens verden og vandt selvfølgelig tre CL-titler i streg med Real, men han overtog altså også et hold bestående af verdensstjerner i bedste alder på hver position mere eller mindre.
Jeg læste på oldtrafford.dk - ved selvfølgelig ikke hvor godt informerede random danske fans er ;) - at det måske vil være et problem ift Zidane, at han kun taler fransk og spansk og derfor vil have svært ved at kommunikere med ret mange af spillerne.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 20. dec, 2018 11:44

Sledgehammer skrev:Jeg læste på oldtrafford.dk ......
Get a life! ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 20. dec, 2018 11:55

Sledgehammer skrev:
Tom_Jorsal skrev:Tror I, Zidane er en reel kandidat som permanent afløser? Jeg har lidt svært ved at vurdere, hvor god han er - han er en kæmpe personlighed i fodboldens verden og vandt selvfølgelig tre CL-titler i streg med Real, men han overtog altså også et hold bestående af verdensstjerner i bedste alder på hver position mere eller mindre.
Jeg læste på oldtrafford.dk - ved selvfølgelig ikke hvor godt informerede random danske fans er ;) - at det måske vil være et problem ift Zidane, at han kun taler fransk og spansk og derfor vil have svært ved at kommunikere med ret mange af spillerne.
Så har han heldigvis 7-8 måneder til at lære engelsk jo.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 20. dec, 2018 12:12

Cynwal skrev:
Sledgehammer skrev:Jeg læste på oldtrafford.dk ......
Get a life! ;)
Det var fantastisk at læse med derinde sidste søndag .... :lol: :lol: :lol: Og egentlig også forleden da de havde fyret Mou. Nu tror de - fansene - at de igen er verdensmestre. Lidt ligesom AGF, når de har vundet en kamp :roll:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 20. dec, 2018 13:13

Sledgehammer skrev:
Cynwal skrev:
Sledgehammer skrev:Jeg læste på oldtrafford.dk ......
Get a life! ;)
Det var fantastisk at læse med derinde sidste søndag .... :lol: :lol: :lol: Og egentlig også forleden da de havde fyret Mou. Nu tror de - fansene - at de igen er verdensmestre. Lidt ligesom AGF, når de har vundet en kamp :roll:
Jamen ....., jeg indrømmer da, at jeg liiiiiiiige var inde og snuse i søndags. Ku' simpelthen ikke la' vær' :D
....og det var underholdende :lol:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 20. dec, 2018 13:17

jeg læser faktisk jævnligt med på oldtrafford, og arsenaldebat. Jeg poster dog aldrig der inde, men synes faktisk de generelt set er ganske fornuftige at høre på - når man lige ser bort fra en enkelt eller to indlæg hist og pist , men dem finder man jo også her inde.

Jeg syns bare det kan godt blive lidt for indternt kun at læse her blandt liverpools egne fans - for en som mig der ikke ved en skid på selve fodbolden - er det interessant at få 'fjendens' tanker om kampe, deres spillere, vores spillere osv.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » torsdag, 20. dec, 2018 20:54

Hvis FSG er lige så smålige som mig, så vil de naturligvis ikke acceptere atEverton får et stadion, der potentielt rummer 62.000. VI er storebror. Så der er 3 tribuner der venter. Kom i gang!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » torsdag, 20. dec, 2018 21:25

Jesper skrev:Hvis FSG er lige så smålige som mig, så vil de naturligvis ikke acceptere atEverton får et stadion, der potentielt rummer 62.000. VI er storebror. Så der er 3 tribuner der venter. Kom i gang!Billede

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Tror de får rigeligt med pladser i deres 52.000.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » torsdag, 20. dec, 2018 23:27

Mads T. skrev:
Jesper skrev:Hvis FSG er lige så smålige som mig, så vil de naturligvis ikke acceptere atEverton får et stadion, der potentielt rummer 62.000. VI er storebror. Så der er 3 tribuner der venter. Kom i gang!Billede

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Tror de får rigeligt med pladser i deres 52.000.
De lader til allerede at tænke i "safe standing" baner.



Håber, at vi også har nogle planer klar, hvis reglerne ændres.
Kloppite

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 21. dec, 2018 17:30

Tænker Det er ikke nødvendigvis lykken at have et kæmpe stadion , man skal også kunne fylde det weekend efter weekend, kan Everton den ? Kan de finde 62.000 fans hver eneste weekend ? Jeg ved det ikke, bare en tanke også i forhold til os selv - heller et stuvende fyldt Anfield med 54.000 , end et halvtomt stadion
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af ilusio » fredag, 28. dec, 2018 08:34

Bellamy_fever skrev:Tænker Det er ikke nødvendigvis lykken at have et kæmpe stadion , man skal også kunne fylde det weekend efter weekend, kan Everton den ? Kan de finde 62.000 fans hver eneste weekend ? Jeg ved det ikke, bare en tanke også i forhold til os selv - heller et stuvende fyldt Anfield med 54.000 , end et halvtomt stadion
Jeg tvivler på at 54.000 er vores maks for hvad vi kan finde i 95% af kampene.

Jeg synes det giver god mening at se på de 3 andre sider, men vente med the Kop indtil vi ved mere om safe standing.

Forestil jer det på the Kop hvor der så mindst kunne være 20.000 alene på den endetribune?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. dec, 2018 09:24

ilusio skrev:Forestil jer det på the Kop hvor der så mindst kunne være 20.000 alene på den endetribune?
Den holder så ikke, med mindre at tribunen forlænges bagud, eller lign. Idéen med Railed Seating/Safe standing er, at når der skal spilles Champions League - hvor alle skal sidde ned - så kan ståpladserne ændres til siddepladser. Der er således - i hvert fald for nuværende - ikke nogen pladsbesparelse, som giver flere tilskuere på den samme plads.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » fredag, 28. dec, 2018 13:16

Cynwal skrev:
ilusio skrev:Forestil jer det på the Kop hvor der så mindst kunne være 20.000 alene på den endetribune?
Den holder så ikke, med mindre at tribunen forlænges bagud, eller lign. Idéen med Railed Seating/Safe standing er, at når der skal spilles Champions League - hvor alle skal sidde ned - så kan ståpladserne ændres til siddepladser. Der er således - i hvert fald for nuværende - ikke nogen pladsbesparelse, som giver flere tilskuere på den samme plads.
Mon ikke safe standing også godkendes i CL kampe, hvis det bliver en succes i England?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » fredag, 28. dec, 2018 15:40




News from #LFC Academy - forward Bobby Adekanye has informed club he will run his contract down and join Lazio on a free next summer.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar