Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » tirsdag, 07. aug, 2018 12:11

Så har det ikke været hel indbildning at dommerniveauet var rystende ringe sidste sæson (fra lfc fans’ perspektiv)

“I studiet har en række researchere gennemset alle sidste sæsons Premier League-kampe og fundet episoder, hvor et hold enten har været heldige eller uheldige.

Det kan blandt andet være forkert tildelte mål, forkerte offside-kendelser eller straffespark, der skulle være dømt.

I alt var Liverpool udsat for 14 tvivlsomme dommerkendelser sidste sæson og løber dermed med titlen som ligaens mest uheldige hold. Faktisk viser studiet, at Liverpool blev berøvet i alt 12 point på grund af uheld.

Havde klubben altså haft heldet med sig i stedet, burde The Reds være endt på en andenplads efter Manchester City.

For samtidig med at Liverpool var uheldige, var ærkerivalerne fra Manchester United omvendt så heldige, at klubben endte med seks point mere, end Mourinhos mandskab burde have haft.”

https://www.plbold.dk/nyhed/ny-undersoe ... i-tabellen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 07. aug, 2018 12:54

Det er ikke just nogen overraskelse. Men fint at få det bekræftet
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 07. aug, 2018 13:46

Det vidste jeg godt, men man skal altid høre på "Det udligner sig over en season"
Det var uvirkeligt hvor meget dommerne arbejde imod os i sidste season.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » tirsdag, 07. aug, 2018 14:19

Hos Chelsea udebliver Courtois fra træning for 2. gang, og Hazard vil vist meget gerne med ham til Madrid.

Hos United har pre-season været helt til grin med en sur Mourinho og elendigt spil (mod Bayern 0 - ja NUL - afslutninger i 1. halvleg...). Og nu er Pogba angiveligt sur over de udtalelser som Mourinho kom med under VM (at VM var perfekt for Pogba - modsat PL, hvor han ikke kan koncentrere sig i i flere kampe i træk pga. diverse distraktioner uden for banen). Men sandheden er jo også ilde hørt.

Det er bare at læne sig tilbage og nyde showet, mens alt ånder fred og idyl på Melwood :)

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 07. aug, 2018 15:51

AJJ skrev:Hos Chelsea udebliver Courtois fra træning for 2. gang, og Hazard vil vist meget gerne med ham til Madrid.

Hos United har pre-season været helt til grin med en sur Mourinho og elendigt spil (mod Bayern 0 - ja NUL - afslutninger i 1. halvleg...). Og nu er Pogba angiveligt sur over de udtalelser som Mourinho kom med under VM (at VM var perfekt for Pogba - modsat PL, hvor han ikke kan koncentrere sig i i flere kampe i træk pga. diverse distraktioner uden for banen). Men sandheden er jo også ilde hørt.

Det er bare at læne sig tilbage og nyde showet, mens alt ånder fred og idyl på Melwood :)
Ifølge flere medier vil Barcelona have Pogba.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. aug, 2018 16:44

ha ha ha han passer slet ikke ind i Barca. Han har for dårlig teknik. Men der må gerne komme mere uro i man u.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » tirsdag, 07. aug, 2018 17:09

Hr. Drejer skrev:ha ha ha han passer slet ikke ind i Barca. Han har for dårlig teknik. Men der må gerne komme mere uro i man u.
Vil helst have, at han bliver i Man Utd, da han i mine øjne er uhyre overvurderet. Men HVIS han absolut skal til et andet hold, så må det meget gerne blive Barca, da jeg bryder mig næsten lige så lidt om dem.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 07. aug, 2018 18:23

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:ha ha ha han passer slet ikke ind i Barca. Han har for dårlig teknik. Men der må gerne komme mere uro i man u.
Vil helst have, at han bliver i Man Utd, da han i mine øjne er uhyre overvurderet. Men HVIS han absolut skal til et andet hold, så må det meget gerne blive Barca, da jeg bryder mig næsten lige så lidt om dem.
Jeg vil hellere have han kommer til Barca end han er i United. Fordi hvis Mourinho finder ud af hvordan han skal spilles så bliver han rigtig god..
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 07. aug, 2018 19:36

YNWA! skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:ha ha ha han passer slet ikke ind i Barca. Han har for dårlig teknik. Men der må gerne komme mere uro i man u.
Vil helst have, at han bliver i Man Utd, da han i mine øjne er uhyre overvurderet. Men HVIS han absolut skal til et andet hold, så må det meget gerne blive Barca, da jeg bryder mig næsten lige så lidt om dem.
Jeg vil hellere have han kommer til Barca end han er i United. Fordi hvis Mourinho finder ud af hvordan han skal spilles så bliver han rigtig god..
Præcis - Pogba er virkelig god. Mourinho er hamrende elendig (Og en opkastfremkaldende lille rotte) Håber aldrig det lykkedes for ham at finde en fornuftig formel i ManU - men håber han klarer det nogenlunde godt, så han bliver ved med at være i lorteklubben og bryder den ned indefra, indtil alle i verden indser at det er verdens mest elendige klub.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » tirsdag, 07. aug, 2018 21:37

YNWA! skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:ha ha ha han passer slet ikke ind i Barca. Han har for dårlig teknik. Men der må gerne komme mere uro i man u.
Vil helst have, at han bliver i Man Utd, da han i mine øjne er uhyre overvurderet. Men HVIS han absolut skal til et andet hold, så må det meget gerne blive Barca, da jeg bryder mig næsten lige så lidt om dem.
Jeg vil hellere have han kommer til Barca end han er i United. Fordi hvis Mourinho finder ud af hvordan han skal spilles så bliver han rigtig god..
Han er bestemt ikke dårlig. Se bare på VM, hvor han fik en anden rolle og måske ikke mindst en anden mandskabspleje. Jeg har nu også lidt på fornemmelsen at United er underlagt en struktur, hvor Mourinho ikke har entydig magt og i det spil er Pogba et offer. Ligesom venstrebacken, Shaw.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » tirsdag, 07. aug, 2018 21:56

Klopp havde jo ret, da han sagde, at det kun var et spørgsmål om tid før transfervinduet og ikke mindst på målmandsposten: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... alaga.html
Jeg har faktisk set Bilbao en del, men aldrig har jeg taget særlig notits af ham. Det vil dig lette presset fra Alisson

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » tirsdag, 07. aug, 2018 22:03

Og så er den her nyhed også stor: https://www.mirror.co.uk/sport/football ... n-13044609
Ikke mindst fordi Arsenal nu bliver forgældet. I princippet er det ikke klubben, der overtager gælden, men afdrag og renter skal jo komme et sted fra.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » mandag, 13. aug, 2018 18:01

Rygtet siger at Spurs nye stadion ikke når at blive klar.

https://www.thefightingcock.co.uk/forum ... 6/page-964

Rygtet siger også at Spurs ikke vil komme til at spille der før til januar
tag det med et gramsalt dog det skulle angiveligt stamme fra the s*n
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » onsdag, 15. aug, 2018 12:48

Den her er sjov:

Derudover har den nye Chelsea-træner fjernet praksis med, at spillerne dagen inden hjemmekampe skulle overnatte sammen på The Chelsea Harbour Hotel. En ordning, som Chelsea-spillerne efter sigende skulle have været utilfredse med under Contes styre.

https://www.plbold.dk/nyhed/sarri-i-opg ... lerne-igen

Troede sgu da alle hold sov på hotel før hjemmekamp - at det var en del af gamet. Forstår intet :?:

Liverpool overnatter jo fx fast på Hope Street

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mugge » onsdag, 15. aug, 2018 14:00

AJJ skrev:Den her er sjov:

Derudover har den nye Chelsea-træner fjernet praksis med, at spillerne dagen inden hjemmekampe skulle overnatte sammen på The Chelsea Harbour Hotel. En ordning, som Chelsea-spillerne efter sigende skulle have været utilfredse med under Contes styre.

https://www.plbold.dk/nyhed/sarri-i-opg ... lerne-igen

Troede sgu da alle hold sov på hotel før hjemmekamp - at det var en del af gamet. Forstår intet :?:

Liverpool overnatter jo fx fast på Hope Street
Liverpools spillere overnatter nu ikke på Hope Street Hotel. Man mødes der x-antal timer før kampen.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Besvar