Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af thefugle » tirsdag, 13. maj, 2014 15:18

Hr. Drejer skrev:Belgien har også en stærk trup:

Goalkeepers: Courtois, Mignolet, Casteels/Proto.

Defenders: Alderweireld, Vanden Borre, Ciman, Kompany, Van Buyten, Vermaelen, Lombaerts, Vertonghen

Midfielders: Witsel, Defour, Fellaini, Dembélé, Chadli, De Bruyne.

Forwards: Lukaku, Origi, Hazard, Mertens, Mirallas, Januzaj.

Standby players: Nainggolan, Pocognoli, Hazard, Gillet, Batshuayi, Van Damme.
Synes godt nok Nainggolan skulle med. Han har været rigtig god i år. Eventuelt istedet for en høj mand med bonghår, der i år ikke har lignet en fodboldspiller der var værd at bruge 5 mio pund på.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » tirsdag, 13. maj, 2014 19:40

Jep, Belgien har et stærkt hold, men udover Courtois, Kompany og Hazard, så ville ingen af dem kunne komme det spanske landshold. Spaniens trup er simpelthen for vild. Kun Tyskland kan være nogenlunde med.

Jeg er bortset fra det enig i, at Nainggolan har gjort sig fortjent til en plads. Men han har trods alt kun spillet få landskampe, og Wilmots vægter måske, at spillerne skal kende hinanden bedre. Fellaini, Defour, Witsel og Dembélé er måske alle dårligere end Nainggolan, men de har spillet mange landskampe sammen.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 13. maj, 2014 21:26

AJ skrev:Jep, Belgien har et stærkt hold, men udover Courtois, Kompany og Hazard, så ville ingen af dem kunne komme det spanske landshold. Spaniens trup er simpelthen for vild. Kun Tyskland kan være nogenlunde med.

Jeg er bortset fra det enig i, at Nainggolan har gjort sig fortjent til en plads. Men han har trods alt kun spillet få landskampe, og Wilmots vægter måske, at spillerne skal kende hinanden bedre. Fellaini, Defour, Witsel og Dembélé er måske alle dårligere end Nainggolan, men de har spillet mange landskampe sammen.
Så forstår jeg slet ikke Januzaj kan komme med, han har ikke spillet en enkelt landskamp har han? Eller mener du midtbanerne?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7321
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 13. maj, 2014 22:36

Så røg Tim Sherwood ud af vagten på White Hart Lane.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. maj, 2014 00:10

Nej nej nej nej nej......

Billede
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Badooo » onsdag, 14. maj, 2014 00:20

Er det deres officielle, der lige prøver at hive æren fra Cardiffs glimrende supportere?
Badooo siger, hvad han mener!

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af asger90 » onsdag, 14. maj, 2014 00:39

http://www.bold.dk/nyt/Intet-VM-comeback-til-Tevez

Franco Di Santo i Argentinas VM trup? Er det en joke? En angriber der ifølge wiki har scoret blot 18 liga mål i tæt på 150 kampe i Europa indtil videre.

Argentinas bruttotrup:

Sergio Romero (Monaco)
Mariano Andújar (Catania)
Agustín Orión (Boca Juniors)

Ezequiel Garay (Benfica)
Federico Fernández (Napoli)
Pablo Zabaleta (Manchester City)
Marcos Rojo (Sporting)
José María Basanta (Monterrey)
Hugo Campagnaro (Internazionale)
Nicolás Otamendi (Atlético-MG)
Martín Demichelis (Manchester City)
Gabriel Mercado (River Plate)
Lisandro López (Getafe)

Fernando Gago (Boca Juniors)
Lucas Biglia (Lazio)
Javier Mascherano (Barcelona)
Éver Banega (Newell’s Old Boys)
Ángel Di María (Real Madrid)
Maximiliano Rodríguez (Newell’s Old Boys)
Ricardo Álvarez (Internazionale)
Augusto Fernández (Celta de Vigo)
Enzo Pérez (Benfica)
José Sosa (Atlético de Madrid)
Fabián Rinaudo (Catania)

Sergio Agüero (Manchester City)
Lionel Messi (Barcelona)
Gonzalo Higuaín (Napoli)
Ezequiel Lavezzi (Paris Saint-Germain)
Rodrigo Palacio (Internazionale)
Franco Di Santo (Werder Bremen)

Jeg savner Tevez selvfølgelig selvom han ikke har været med i noget tid. Og hvad med Pastore? Og Nicolas Gaitan? Og Mauro Icardi?

I øvrigt det glade vanvid at Nasri ikke er udtaget til det franske landshold. Det forstår jeg ingenting af.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. maj, 2014 01:23

Badooo skrev:Er det deres officielle, der lige prøver at hive æren fra Cardiffs glimrende supportere?
Det er jeg ret sikker på... Det er dog slettet fra Facebook :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7321
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 14. maj, 2014 02:27

asger90 skrev: Argentinas bruttotrup:

Maximiliano Rodríguez (Newell’s Old Boys)
Respekt, Maxi! Din dejlige dreng.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. maj, 2014 08:09

AJ skrev:Jep, Belgien har et stærkt hold, men udover Courtois, Kompany og Hazard, så ville ingen af dem kunne komme det spanske landshold. Spaniens trup er simpelthen for vild. Kun Tyskland kan være nogenlunde med.

Jeg er bortset fra det enig i, at Nainggolan har gjort sig fortjent til en plads. Men han har trods alt kun spillet få landskampe, og Wilmots vægter måske, at spillerne skal kende hinanden bedre. Fellaini, Defour, Witsel og Dembélé er måske alle dårligere end Nainggolan, men de har spillet mange landskampe sammen.
Jeg synes også Lukaku kan komme på det spanske landshold. Spanien har følgende angribere med Diego Costa, David Villa,
Fernando Torres, Alvaro Negredo og Fernando Llorente. Og det er vel kun Costa som har vist klassespil i denne sæson. Llorente har vist det i glimt i Juve. Men jeg synes at deres angrebskæde er svagere end deres midtbane. Med to angriber i front, vil jeg mene at Lukaku kan komme ind på det spanske landshold. Men det er to meget stærke hold, spørgsmålet er om de spanske spillere stadig har den berømte sult for succes?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » onsdag, 14. maj, 2014 08:24

Lukaku er lige på grænsen. Han er imø ikke bedre end Llorente, og nok heller ikke Negredo. Lukaku skal dog nok blive en sand klassespiller.

Jeg kan næsten ikke finde på argumenter mod Spanien. Det skulle så netop være den potentielt manglende sult, du omtaler. Desuden viste Brasilien jo ved Confed Cup, at Spanien kan slås. Italien var også tæt på at nappe dem i semifinalen.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mambo » torsdag, 15. maj, 2014 11:28

Vil lige dele det her interview med Morten Olsen med jer, hvor man får et indblik i Morten Olsens taktiske tilgang til landsholdet. Derudover bliver det snakket om hans kritik af Mourinho og om fodboldspillets taktiske udvikling, herunder Morten Olsens beundring af Brendan Rodgers' tilgang til fodboldspillet. Synes det var interessant at se.

http://sporten.tv2.dk/2014-05-13-olsen- ... et-problem

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 15. maj, 2014 13:16

http://www.plbold.dk/2014/05/15/billede ... rrard-igen

Er det ikke ved at være på tide at vi giver lidt igen ? Jeg ville da personligt give en sjat for at nævne bare et par sf deres rekorder for i år - samt deres fantastiske manager.

Skal de slippe afsted med at mobbe vores kaptajn ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » torsdag, 15. maj, 2014 13:20

De må da gøre hvad de vil, Det jo dem som ser tåbelige ud :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mambo » torsdag, 15. maj, 2014 14:13

Bellamy_fever skrev:http://www.plbold.dk/2014/05/15/billede ... rrard-igen

Er det ikke ved at være på tide at vi giver lidt igen ? Jeg ville da personligt give en sjat for at nævne bare et par sf deres rekorder for i år - samt deres fantastiske manager.

Skal de slippe afsted med at mobbe vores kaptajn ?
Vi skal ikke synke ned på det niveau. Det er da helt ekstremt lavt, at fans af en klub med så mange titler i de sidste mange år synker ned på det niveau og går efter manden. Men det overrasker ikke.

Kunne ærligt talt ikke forestille mig, at Liverpool-fans ville sende et fly hen over Manchester med en personlig hetz mod et af deres koryfæer.

Besvar