Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » onsdag, 15. aug, 2018 14:47

Mugge skrev:
AJJ skrev:Den her er sjov:

Derudover har den nye Chelsea-træner fjernet praksis med, at spillerne dagen inden hjemmekampe skulle overnatte sammen på The Chelsea Harbour Hotel. En ordning, som Chelsea-spillerne efter sigende skulle have været utilfredse med under Contes styre.

https://www.plbold.dk/nyhed/sarri-i-opg ... lerne-igen

Troede sgu da alle hold sov på hotel før hjemmekamp - at det var en del af gamet. Forstår intet :?:

Liverpool overnatter jo fx fast på Hope Street
Liverpools spillere overnatter nu ikke på Hope Street Hotel. Man mødes der x-antal timer før kampen.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Tak - så blev jeg så klog. Troede det var kutyme med overnatning...

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » onsdag, 15. aug, 2018 20:40

Ærgerligt for de Bruyne og City, hvis han er ude i minimum to måneder. Og egentlig vil man jo også bare slå dem fair and square inkl. deres bedste spiller.

kan man i øvrigt sige, at vi er mere afhængige af Salah, end City er af de Bruyne?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » onsdag, 15. aug, 2018 20:58

AJJ skrev:Ærgerligt for de Bruyne og City, hvis han er ude i minimum to måneder. Og egentlig vil man jo også bare slå dem fair and square inkl. deres bedste spiller.

kan man i øvrigt sige, at vi er mere afhængige af Salah, end City er af de Bruyne?
Det må tiden vise. Et savn bliver det i hvert fald. Jeg vil i øvrigt mene, at det er VvD vi mindst kan undvære. Ikke kun fordi der er lidt ned til hans forsvarsmakkere, men simpelthen fordi han er så usandsynlig god.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. aug, 2018 23:50

AJJ skrev:Ærgerligt for de Bruyne og City, hvis han er ude i minimum to måneder. Og egentlig vil man jo også bare slå dem fair and square inkl. deres bedste spiller.

kan man i øvrigt sige, at vi er mere afhængige af Salah, end City er af de Bruyne?
Skader er jo en del af spillet, og selvom jeg ikke ønsker skader direkte til nogle spillere, så må jeg overordnet sige, at jeg ønsker ingen eller færrest mulige til Liverpool og flest mulige til vores direkte konkurrenter.
Vi har selv i flere sæsoner været hårdt ramt af skader - senest op til sæsonafslutningen sidste sæson, som kulminerer med en skade efter en voldshandling til vores topscorer, som egentlig ødelægger CL-finalen for os, hvor nogle vil sige sammen med endnu en skade (hjernerystelse) til vores keeper.

Da Klopp kom til, var Lallana givetvis første mand på holdkortet, og ham kunne vi stort set ikke bruge sidste sæson, så Man City må blande kortene og se, hvad de kan præstere, men de er dog tilsmilet af på papiret overkommelige modstandere bortset fra os i de 2 måneder:

Manchester City gjester Anfield søndag 7. oktober – om under to måneder.

Der vil de altså trolig måtte klare seg uten det som var sesongens beste City-spiller forrige sesong, og spilleren som kom på andreplass bak Mohamed Salah i årets spiller-kåringene i ligaen.

Citys kamper de neste to månedene er Huddersfield (H), Wolverhampton (B), Newcastle (H), Fulham (H), Cardiff (B), Brighton (H) og Liverpool (B). Burnley på hjemmebane kommer 20. oktober.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » torsdag, 16. aug, 2018 00:04

Jeg synes det er perfekt det er Bruyne der bliver skadet, når nu det er en City spiller der skades. Og jeg synes ikke det er synd, må jeg lige tilføje. Jeg kommer aldrig til at forstå at man bruger ord som skrækkeligt, frygteligt, synd og lignende ord om skadede spillere, så længe det ikke er livstruende er det bare "tough luck" og forbedrer LFC chancen. skader er jo tilmed en naturlig del af gamet. PL trofæet er på vej til Liverpool....Den røde del :dance: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 16. aug, 2018 11:17

Da der ikke forlyder noget om, at skaden er hverken livs- eller karrieretruende, er min første tanke: Hvornår møder vi Man City? ......og det gør vi så på Anfield søndag den 7. oktober 2018. Så det lader til at blive mod et Man C hold uden Kevin de Bruyne, eller i hvert fald nok en udgave af ham, som ikke er i kampform, og så er der sådan set ikke mere i det. Man C har jo om nogen indtil flere fuldgode erstatninger de kan sætte ind, så det er i bund og grund bare "the rules of the game".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » torsdag, 16. aug, 2018 12:34

Ja, gu' er skader da en del af spillet. Så nej, det er ikke "synd", "skrækkeligt" osv, når det ikke er mere alvorligt. Hvem har skrevet det?

Men vil meget hellere slå City med de Bruyne end uden.
Niels K skrev:og selvom jeg ikke ønsker skader direkte til nogle spillere, så må jeg overordnet sige, at jeg ønsker ingen eller færrest mulige til Liverpool og flest mulige til vores direkte konkurrenter.
:lol:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » fredag, 17. aug, 2018 15:35

Det ser ud som 3 måneder:


Manchester City

@ManCity
We can confirm @DeBruyneKev has suffered a lateral collateral ligament (LCL) lesion in his right knee.

No surgery is required, and the midfielder is expected to be out for around three months.

Get well soon, KDB! #mancity

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » fredag, 17. aug, 2018 21:01

Selvfølgelig er det synd for KDB hvis man spørger mig. Det er sgu federe at vinde over City hvis de havde deres bedste spillere med end hvis de var svækket.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » fredag, 17. aug, 2018 21:07

Synd for Kevin, bestemt. Men fedt for os og træls for Man City
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 18. aug, 2018 00:42

Fuck KDB og City, det her skal vi bare udnytte!

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af jensemand » lørdag, 18. aug, 2018 01:34

Fowler89 skrev:Fuck KDB og City, det her skal vi bare udnytte!
Det kan jo ret beset kun udnyttes hvis de snubler og det er yderst tvivlsomt da de møder de sidste 6 oprykkere mens han er ude og så os. Så jo vi kan satse på at vi får fuld udbytte også og så tager dem i vores indbyrdes kamp, men selv uden kdb ser jeg dem ikke smide point i de næste 6 kampe.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Red Man Walking » onsdag, 22. aug, 2018 19:55

Kære røde venner

Jeg kunne godt tænke mig at høre Jeres holdning til at TV3 angiveligt har tænkt sig at invitere Tottenham fan Benny Heidelbach tilbage i PL Parlamentet efter de ganske stødende kommentarer om Hillsborough katastrofen?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... es/7275979

Er det noget hvor man bare kan undskylde bagefter og så iøvrigt fortsat være en del af programmet. Ønsker Spurs i DK overhovedet at han skal være fanbasens ansigt udadtil (omend han er inviteret som privatperson)?

For mig personligt vil jeg overveje endog ganske kraftigt at kigge mod udenlandske kanaler (Sky Sports) i den periode, hvor han er en del af deres lineup☹️ Jeg ønsker ganske enkelt ikke at støtte en kanal der finder den slags personligheder egnede til at sprede deres hadske budskaber.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » onsdag, 22. aug, 2018 22:00

Det er aldeles diskvalificerende med sådanne udtalelser. Han er på ingen måde velkommen og hverken tv 3 eller fanklubben fra Spurs kan have interesse i ar have sådan en person i studiet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA-1892 » onsdag, 22. aug, 2018 22:18

Jeg syntes det har taget overhånd. Selvfølgelig var det super dumt sagt, men tag lige en slapper.
Manden har jo højst sandsynligt været forholdsvis uvidende omkring hændelsen (det må man i hvertfald håbe!), og han har været ude og undskylde. Det er vidst allerede tid til at lade den ligge, og så give manden lidt fred. Han fortryder, og har undskyldt offentligt.
Det er kun min holdning, og mener i noget andet, er det selvfølgelig helt fair. Jeg forsøger ikke at lægge op til nogen diskussion.
“We have to change, from doubters to believers — now.”

Besvar