Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » torsdag, 01. jun, 2017 10:49

Hmmmm... det bliver da interessant at se, hvor mange gnister det slår, når Carra og Stevie igen står overfor Neville?


Beklager det grimme logo, som jeg lægger på vores forum her, men jeg følte at tweetet havde relevans på grund af Carra og Captain Fantastic.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » torsdag, 01. jun, 2017 13:16

Atletico Madrid har netop ikke fået deres transferforbud ophævet (eller udsat), og det gør jo unægteligt en del for kabalen. Griezmann sælges vel ikke til United, vil Simeone fortsætte og er Costas drøm om en tilbagekomst hermed ødelagt. Og Lacazette kan ikke købes.
Og hvad betyder det for os? Tja, det er vel altid skønt når scum mister en af verdens absolut bedste spillere (han er i top 5 i min bog) og måske vil Lacazette måske blive tilgængelig..

Lidt synd for Atletico dog, nu hvor de var klar til at indtage deres nye stadion med et efterhånden ret komplet hold.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. jun, 2017 13:29

Jesper skrev:Atletico Madrid har netop ikke fået deres transferforbud ophævet (eller udsat), og det gør jo unægteligt en del for kabalen. Griezmann sælges vel ikke til United, vil Simeone fortsætte og er Costas drøm om en tilbagekomst hermed ødelagt. Og Lacazette kan ikke købes.
Og hvad betyder det for os? Tja, det er vel altid skønt når scum mister en af verdens absolut bedste spillere (han er i top 5 i min bog) og måske vil Lacazette måske blive tilgængelig..

Lidt synd for Atletico dog, nu hvor de var klar til at indtage deres nye stadion med et efterhånden ret komplet hold.
Som jeg læser det, kan de godt købe spillere men de kan først tiltræde klubben i januar.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » torsdag, 01. jun, 2017 14:15

Jesper skrev:Atletico Madrid har netop ikke fået deres transferforbud ophævet (eller udsat), og det gør jo unægteligt en del for kabalen. Griezmann sælges vel ikke til United, vil Simeone fortsætte og er Costas drøm om en tilbagekomst hermed ødelagt. Og Lacazette kan ikke købes.
Og hvad betyder det for os? Tja, det er vel altid skønt når scum mister en af verdens absolut bedste spillere (han er i top 5 i min bog) og måske vil Lacazette måske blive tilgængelig..

Lidt synd for Atletico dog, nu hvor de var klar til at indtage deres nye stadion med et efterhånden ret komplet hold.
EDIT: Sletter lige mit indlæg. Jeg skal lære at læse, hvad der står...
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » torsdag, 01. jun, 2017 17:30

ThunderZtorm skrev:
Mambo skrev:
Callesen skrev:Tottis afsked i Roma i dag: https://m.facebook.com/officialasroma/? ... rce=result

Den sidste af de store fra min ungdom sætter støvlerne på hylden.
Der er vel stadig Buffon tilbage?

Men rørende afsked med Totti i går. Også en af de helt store fra min ungdom. Jeg synes det er lidt sørgeligt hver gang en af de her 00'er stjerner stopper. Jeg ved ikke om det er et tegn på, at man er blive ældre, eller om det rent faktisk er et udtryk for at fodboldverdenen er forandret, men jeg synes slet ikke at de yngre spillere, er i nærheden af at have samme karakter og personlighed, som mange af dem der er stoppet de sidste år: Totti, Gerrard, Carragher, Alonso, Pirlo, Raul og man kunne blive ved. Det samme gælder for vores rivaler: Det var sgu nemmere at hade folk som Gary Neville og Paul Scholes, end Jesse Lingard, Ander Herrera og hvad de ellers hedder! Det er som om, at de nye spillere er en flok mere personlighedsløse, anonyme, velpolerede lejesvende.

Er der nogle af jer gamle hoveder herinde, der kan svare på, om I havde det på samme måde, dengang jeres ungdomskoryfæer lagde støvlerne på hylden?
Altså, Totti, Alonso, Pirlo etc, de havde sgu da INGEN personlighed sammenlignet med Gascoigne, Fowler, Gullit osv. Det eneste jeg husker Totti for er en spytklat. Ironisk nok er det faktisk også mit klareste minde om Rijkaard fra min generation - men han spyttede på en tysker, så det var okay.

Alvorligt talt, dog, så tror jeg dem man ser op til som barn altid vil være de "ægte" stjerner. Det er dem man så i bladene og samlede kortene og alt det der. Når man har oplevet 3 generationer af spillere, så har man ligesom set det hele før, og så er det ikke lige så vildt og spændende.
Modsat Lahm, Alonso, muligvis Pirlo så
har Totti personlighed. Ellers kunne de italienske medier ikke fylde deres spalter og tv shows om netop Totti.

Spytklatten er vel en del af personligheden ligesom da han ikke gad Balotellis opførsel og bare flækkede ham midt over.
Sidste år i derby delle capitale hvor han lavede en selfie! Man kan blive ved.

Spørg i Italien om Totti og alle har en mening.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 06. jun, 2017 21:27

Jeg har tænkt lidt over forskellen mellem La Liga og Premier League.

I La Liga spiller Barca's og Real Madrids b-team i den anden bedste række. I Premier League spiller vores b-team i den bedste række. Endnu en gang tak til Soton for strålende udviklingsarbejde.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » onsdag, 07. jun, 2017 17:04

Hr. Drejer skrev:Jeg har tænkt lidt over forskellen mellem La Liga og Premier League.

I La Liga spiller Barca's og Real Madrids b-team i den anden bedste række. I Premier League spiller vores b-team i den bedste række. Endnu en gang tak til Soton for strålende udviklingsarbejde.
Det et et dyrt bekendtskab med B holdet i PL.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. jun, 2017 07:27

Costa er færdig i Chelsea. Conte sendte en SMS til Costa, hvori han skrev at han ikke indgik i hans fremtidsplaner. :?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » torsdag, 08. jun, 2017 13:32

Hr. Drejer skrev:Costa er færdig i Chelsea. Conte sendte en SMS til Costa, hvori han skrev at han ikke indgik i hans fremtidsplaner. :?
Macho, sådan at gøre det pr sms, istedet for face to face :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. jun, 2017 18:57

Spændende hvad der sker i Everton. Jeg håber ikke det går dem, som det er gået Man C; lige pludselig var Man U ikke længere bedst i byen. Sådan kan det også gå os, hvis ikke vi er skarpe på og udenfor banen.

Nu har Everton lige skrevet kontrakt med Pickford, som bliver den dyreste britiske målmand. De har også købt Morgan Schneiderlin. De skal bygge nyt stadion til 60.000 tilskuere, hvilket gør det større end vores stadion :evil:

Det er værd at bemærke at kun et år efter at rigmanden Farhad Moshiri overtog klubben, ligger planerne klar til et nyt stadion. Nu må vi se om det er en ny 'Hicks og Gillett' historie eller om det bliver bygget. Men der blæser nye vinde i Everton, og de går en meget spændende tid i møde.

Edit: Everton har også skrevet kontrakt med Davy Klaassen til en værdi af 229 millioner kroner. De mener det alvorligt med den top 4 placering.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » fredag, 16. jun, 2017 10:32

Hr. Drejer skrev:Costa er færdig i Chelsea. Conte sendte en SMS til Costa, hvori han skrev at han ikke indgik i hans fremtidsplaner. :?
Eller måske er det Conte, der er færdig :shock:

http://www.bt.dk/fodbold/medie-traener- ... med-doeren

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » fredag, 16. jun, 2017 12:20

AJJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Costa er færdig i Chelsea. Conte sendte en SMS til Costa, hvori han skrev at han ikke indgik i hans fremtidsplaner. :?
Eller måske er det Conte, der er færdig :shock:

http://www.bt.dk/fodbold/medie-traener- ... med-doeren
Jeg tvivler. Det er kun useriøse medier der melder historien. Da BBC og Sky osv ikke melder noget, så tror jeg ikke nogen reelt set ved hvad der foregår.
Men det er da meget interessant i forhold til den diskussion der var omkring at de andre top 6 hold aldrig har problemer med ledelsen ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » fredag, 16. jun, 2017 12:24

Troede egentlig, at di Marzio var en af de mere seriøse?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » fredag, 16. jun, 2017 13:00

MP skrev:
AJJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Costa er færdig i Chelsea. Conte sendte en SMS til Costa, hvori han skrev at han ikke indgik i hans fremtidsplaner. :?
Eller måske er det Conte, der er færdig :shock:

http://www.bt.dk/fodbold/medie-traener- ... med-doeren
Jeg tvivler. Det er kun useriøse medier der melder historien. Da BBC og Sky osv ikke melder noget, så tror jeg ikke nogen reelt set ved hvad der foregår.
Men det er da meget interessant i forhold til den diskussion der var omkring at de andre top 6 hold aldrig har problemer med ledelsen ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sky Italy var da nogle af de første til at hoppe med på historien?

http://sport.sky.it/calciomercato/ester ... rcato.html
Kloppite

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » fredag, 16. jun, 2017 13:02

Ja Di Marzio er bestemt, men har ikke kunne læse noget direkte fra ham? Kan dog godt være jeg tager fejl, men nogle melder eksempelvis at "den italienske journalist Gianluca Di Marzio siger ifølge Football-Italia". Aner ikke hvem Football-Italia er, men hvis det nu er det italienske svar på footy, så kan han jo have sagt hvad som helst

Besvar