Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » lørdag, 21. mar, 2009 18:08

Det var jo en fornøjelig lørdagskamp, tak til Fullham for endnu en ydmygelse af ManU :)

Og lige nu ser det jo osse godt ud på White Hart Lane, en sejr til T'ham kunne være en ekstra bonus. Lige nu super redning af Gomez, tror sgu T'ham vinder i dag.

Vinder vi så i morgen har vi sat Chelsea med to og vil kun være et point (og en kamp) efter ManU. Det begynder at ligne noget ;)

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » lørdag, 21. mar, 2009 18:11

Kæft det er genialt! Mega genial dag! Manure, Chel$ki, Scholes, Rooney, Fergie fucker det hele op!

Anden_bay

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anden_bay » lørdag, 21. mar, 2009 18:16

McRae skrev:Konge!! Efter en grå og kedelig dag på Silkeborg Stadion, varmer det sgu om hjertet når scum går ned :)

haha sad også og frøs på et koldt Silkeborg stadion, kunne have hjulpet på varmen med en sejr, men at komme hjem til det her gav satme noget varme

Brugeravatar
Rambo
Indlæg: 834
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:57
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rambo » lørdag, 21. mar, 2009 18:19

nogen der ved hvor man kan finde mål og highlights fra denher og spurs vodka??(når den engang spilles færdig)
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » lørdag, 21. mar, 2009 18:19

Jæger skrev:Kæft det er genialt! Mega genial dag! Manure, Chel$ki, Scholes, Rooney, Fergie fucker det hele op!
+ to mål af robocrouch mod Neverton
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 21. mar, 2009 18:22

Chelsea på overliggeren i overtiden :D

Et minut igen...

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Gary » lørdag, 21. mar, 2009 18:23

Rambo skrev:nogen der ved hvor man kan finde mål og highlights fra denher og spurs vodka??(når den engang spilles færdig)
http://www.101greatgoals.com/
On this train faith will be rewarded

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 21. mar, 2009 18:23

Rambo skrev:nogen der ved hvor man kan finde mål og highlights fra denher og spurs vodka??(når den engang spilles færdig)
www.101greatgoals.com

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » lørdag, 21. mar, 2009 18:24

Tottenham vinder 1-0 og dermed står vi med en gylden mulighed i morgen...

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 21. mar, 2009 18:26

Puha, det holdt hårdt til sidst, men Spurs tager den hjem med 1-0 og får vasket den sidste rest af nedrykninssnavs af sig. Herligt herligt.

Og endnu mere herligt: Game on i mesterskabskampen!

Dejlig lørdag.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » lørdag, 21. mar, 2009 18:26

Ok, jeg skyder måske ikke mig selv i morgen hvis vi smider point, men for POKKER hvor bliver jeg hidsig.

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » lørdag, 21. mar, 2009 18:38

McRae skrev:Og med det samme går ManU-tilhængere til verbalt angreb på dommeren, som jo hverken skulle have godkendt de to Fulham-mål eller have givet rødt kort til Rooney og Scholes, fordi sådan og sådan og sådan og.... :gunfire:

Haha.. Jeg har da sjældent set et tydligere straffespark. Med begge hænder over strakt op over hovedet redder Scholes bolden på stregen. I stedet for at bebrejde dommeren burde de da skyde skylden på Scholes, det er da simpelthen så torskedumt - lad da bolden gå i kassen, i stedet for at give et straffespark og indkassere et rødt kort.. måske havde van der sar endda reddet den, selvom jeg tvivler.. og man skal da være mere end ualmindeligt kreativ for at finde på noget ulovligt vedrørende Fulhams 2. scoring..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Stephenson
Indlæg: 530
Tilmeldt: fredag, 21. dec, 2007 12:25

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Stephenson » lørdag, 21. mar, 2009 18:41

McRae skrev:Ok, jeg skyder måske ikke mig selv i morgen hvis vi smider point, men for POKKER hvor bliver jeg hidsig.
Hvis vi ikke kan tage chancen over et formsvagt Villa hold, fortjener vi sgu ikke mesterkskabet!!!

Men hold da kæft hvor er det svært ikke at tro på at det kan lade sig gøre!

Brugeravatar
onkel d
Indlæg: 348
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:15
Geografisk sted: Pittsburgh, PA
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af onkel d » lørdag, 21. mar, 2009 18:49

Nando skrev:
McRae skrev:Og med det samme går ManU-tilhængere til verbalt angreb på dommeren, som jo hverken skulle have godkendt de to Fulham-mål eller have givet rødt kort til Rooney og Scholes, fordi sådan og sådan og sådan og.... :gunfire:

Haha.. Jeg har da sjældent set et tydligere straffespark. Med begge hænder over strakt op over hovedet redder Scholes bolden på stregen. I stedet for at bebrejde dommeren burde de da skyde skylden på Scholes, det er da simpelthen så torskedumt - lad da bolden gå i kassen, i stedet for at give et straffespark og indkassere et rødt kort.. måske havde van der sar endda reddet den, selvom jeg tvivler.. og man skal da være mere end ualmindeligt kreativ for at finde på noget ulovligt vedrørende Fulhams 2. scoring..
Med de evner som Scholes viste for dagen i pågældende situation, så er jeg ikke i tvivl om, at han ville kunne gøre sig ualmindeligt fortrinligt som målmand..............




i Håndbold!! :mrgreen: :mrgreen:
Come over to the Dark Side- we've got cookies.....

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » lørdag, 21. mar, 2009 19:52

Bendtner-drengen bringer Arsenal foran, men et øjeblik efter udligner Newcastle ved Obafemi Martins. Rigtig god kamp faktisk!

Besvar