Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverbird » onsdag, 13. maj, 2009 21:56

Nicoen skrev:Ja vi sad jo med samme følelse, måske mere naitvitet, da der var pause i Tottenham og mod Aston Villa.
Da de spillede mod Tottenham var der i hvert fald al go grund til at tro på det, men.....
YNWA

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » onsdag, 13. maj, 2009 22:01

Liverbird skrev:
Nicoen skrev:Ja vi sad jo med samme følelse, måske mere naitvitet, da der var pause i Tottenham og mod Aston Villa.
Da de spillede mod Tottenham var der i hvert fald al go grund til at tro på det, men.....
Jeg tror skam selv på det, det var mere en konstatering end en belærende kommentar.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 13. maj, 2009 22:03

DaBonks skrev:
Hæske skrev:Billede
:lol: HAHAHAAHAHHAHAAHAHHA !
Det er jo ren verdensklasse det der! :lol:
Især den sidste sekvens hvor hun flytter sit måbende blik fuld af (positiv?) overraskelse fra den ukendte spillers skridt og over til sit eget. Gad vide hvad hun kigger efter..?

Back to topic: Herlig første halvleg, uden en eneste reel målchance til udeholdet udover Rooneys forkølede afslutning efter et ellers nydeligt angreb med ca. et kvarter tilbage. Wigan har spillet dem rigtig godt, og nu skal de for helvede bare holde fast, og ikke lave en MoN og trække samtlige spillere tilbage foran eget målfelt.

Især Ronaldo og Vidic har været en fornøjelse at følge.

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » onsdag, 13. maj, 2009 22:07

Sidder med en ubehagelig følelse af forventning om at det sikkert går som det plejer. Man U scorer 2 gange og så kan man igen sidde her med en tom fornemmelse.

Er der i øvrigt nogen der ser kampen?

Edit: det er der kan jeg se ;)
Senest rettet af perpig onsdag, 13. maj, 2009 22:09, rettet i alt 1 gang.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » onsdag, 13. maj, 2009 22:09

perpig skrev:Sidder med en ubehagelig følelse af forventning om at det sikkert går som det plejer. Man U scorer 2 gange og så kan man igen sidde her med en tom fornemmelse.

Er der i øvrigt nogen der ser kampen?
Jeg så de sidste 5 minutter og regner med at se anden halvleg. Så kan ikke fortælle så meget om kampen so far.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 13. maj, 2009 22:10

Jeg sidder og har den kørende i baggrunden på skærmen.
Ser ikke konstant, men når man kan høre støjen fra tilskuerne så skifter jeg over på den. Eller hvis der ikke er noget andet at lave.

Det virker ikke som om Wigan er presset konstant. Og de kommer godt frem på manus bane halvdel mange gange og til enkelte indlæg og forsøg.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » onsdag, 13. maj, 2009 22:14

Jeg ser spansk pokalfinale - det andet har jeg ikke nerver til.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 13. maj, 2009 22:15

Så kan man jo berette lidt om Copa del Rey, den spanske pokalfinale, hvor Barcelona er kommet bagud efter seks minutters spil mod Athletic Bilbao. Jeg holder selvfølgelig med underdogs'ene som sædvanligt, så det ville glæde mig hvis den holdt hjem. Barca har nok også meget af deres opmærksomhed rettet mod mesterskabet, som de jo ikke formåede at sikre sig i weekenden, så Bilbao er sikkert dem der er mest opsatte på at vinde i aften.

Brugeravatar
onkel d
Indlæg: 348
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:15
Geografisk sted: Pittsburgh, PA
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af onkel d » onsdag, 13. maj, 2009 22:16

Hvorfor sidder jeg pludselig med hjertet i halsen efter at haft undersøgt stillingen i dagens PL kamp? Det er ikke til at bære mere....
Come over to the Dark Side- we've got cookies.....

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » onsdag, 13. maj, 2009 22:17

Wigan er kommet foran!!!

Brugeravatar
Rambo
Indlæg: 834
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:57
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rambo » onsdag, 13. maj, 2009 22:19

Jæger skrev:Wigan er kommet foran!!!

Fuck fuck fuck fuck!!!!!

hvorfor gik jeg også ind på Livescore???? havde besluttet mig for ikke at ville følge kampen, men gik derind for at se hvor langt manu var kommet foran, og så er de bagud!

nu sidder jeg med hjertet i halsen iog en galloperende puls på mindst 200!!
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » onsdag, 13. maj, 2009 22:21

Haha ser det også først nu.. Jeg råber så helt vildt "WIGAN FØRER 1-0, WIGAN FØRER 1-0", men min kæreste reagerer ikke rigtigt på det - og jeg kan så høre at hun er i bad. Så jeg flår døren op til badeværelset og råber igen "WIGAN FØRER 1-0", og hun siger køligt "Ja, det kunne jeg da godt høre" :D
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

ChinGanMew

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ChinGanMew » onsdag, 13. maj, 2009 22:23

Jeg vidste det...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 13. maj, 2009 22:24

LORT!

Carrick med et svagt skud, og Tevez får drejet sig og en hæl på også er målmanden uden chance.

Brugeravatar
Dresager
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:11
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dresager » onsdag, 13. maj, 2009 22:25

Jeg har lige hvisket det til min far for ikke at jinx'e det.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.

Besvar