Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 27. maj, 2009 22:57

3 pokaler til til Pepe i sin første sæson :shock:

Men hvor var de da overlegne. De spillede bolden rundt i små trekanter og sprittuden viste virkelig sine store taktiske færdigheder :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » onsdag, 27. maj, 2009 23:00

Emmy skrev:Iniesta er pt. en af de bedste fodboldspillere jeg nogensinde har set. Han er fuldstændig fabelagtig.
Han er helt fantastisk! I Barcelona mener man vist også, at der er to fodboldguder og at de begge spiller i byen.

Iøvrigt godt at det vrøvl om at Barca ikke havde en chance mod scum blev gjort til skamme :D
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 27. maj, 2009 23:01

Med offensivt sprudlene fodbold som lovet haha.
Glæder mig til billederne på RAWK imorgen.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » onsdag, 27. maj, 2009 23:01

Hekkem skrev:
Emmy skrev:Så findes der altså en fodboldgud. :D
En sjældent set overlegen sejr i en CL finale. Iniesta er pt. en af de bedste fodboldspillere jeg nogensinde har set. Han er fuldstændig fabelagtig.
Som jeg har været inde på så mange gange de sidste 3 sæsoner.
Du er dygtig! ;)

Ej, spøg til side. Han er en fantastisk fodboldspiller og måske verdens bedste temposætter i angrebsspillet.

Finaler bliver altid taktiske, på en eller anden måde. Man Utd minder en del om os imod Milan idag. Eneste forskel er, at Milan først scorer i slutningen af 1. halvleg, mens Barcelona kommer foran allerede efter 10 minutter. Men min pointe er, at de havde lagt en taktik og satsede benhårdt på den. Og da de kom bagud, så evnede de aldrig at ændre, hvorfor det blev alt for nemt for Barcelona at kontrollere kampen.

De skabte nærmest ingen chancer efter de kom bagud. Der var den til Ronaldo efter 2-0-målet og så brændte et af denne sæsons største transferflop, Berbatov, et par halve chancer.

Fuldt fortjent sejr.

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henry » onsdag, 27. maj, 2009 23:03

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

:aliboronz5: :aliboronz5: :aliboronz5: :aliboronz5: :aliboronz5: :aliboronz5: :aliboronz5: :aliboronz5:

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af henry onsdag, 27. maj, 2009 23:23, rettet i alt 2 gange.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. maj, 2009 23:08

Emmy skrev: Iniesta er pt. en af de bedste fodboldspillere jeg nogensinde har set. Han er fuldstændig fabelagtig.
Ja godt nok var det Xavi der vandt prisen"EM´s bedste spiller" men synes personligt Iniesta var klasser bedre end samtlige andre spillere for et år siden, og nævnte det vist også her på forum. Xavi var edderrøvme også god idag, og loppet til Messi var jo genialt :clap:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. maj, 2009 23:09

Hr. Drejer skrev:3 pokaler til til Pepe i sin første sæson :shock:
Som Mølby muligvis ville sige tørt"det er godkendt" :D
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 27. maj, 2009 23:10

Mølby: Det var godt, at det ikke var et engelsk hold der vandt, men det kommer der i næste sæson. Liverpooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henry » onsdag, 27. maj, 2009 23:12

Tyvstjålet fra Rawk:

Who do ya feel more sorry for;

1. Mr Alex Ferguson for getting tonked

2. Wayne (the best player since Pele) Rooney for not getting a kick

3. The poor cnut at Manchester City Council who had to construct the podium for the homecoming and now has to pull it back down. Waste of taxpayers dosh if ya ask me


Hahahahaha!
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 27. maj, 2009 23:19

henry skrev:Tyvstjålet fra Rawk:

Who do ya feel more sorry for;

1. Mr Alex Ferguson for getting tonked

2. Wayne (the best player since Pele) Rooney for not getting a kick

3. The poor cnut at Manchester City Council who had to construct the podium for the homecoming and now has to pull it back down. Waste of taxpayers dosh if ya ask me


Hahahahaha!
Taget fra Rawk:

3
easy
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » onsdag, 27. maj, 2009 23:20

HVAD SAGDE MAN U fan'en om os?

Undskyld jeg skriver med caps, men det ku jeg da godt tænke mig at vide? Hvad sker der for de snakker om os når de er i en cl finale?

SCUM - HAHA!!!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 27. maj, 2009 23:22

Schmeichel var ikke synderligt interesseret i at lade Elkjær udpensle Uniteds fejl og mangler :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. maj, 2009 23:23

Da det vedrører dagens kamp, smider jeg denne mail jeg har fået fra bet 24, kl 22:55 idag/aften. Det er jo et godt tilbud, men den ville jo have været smart at have fået før finalen. Og denne smiley er vel på sin plads" :roll: "



I tvivl, Messi eller Ronaldo? Få din indsats tilbage!

Lav et væddemål på enten Messi eller Ronaldo som første eller sidste målscorer. Spiller du eksempelvis på Messi, taber dit væddemål og Ronaldo scorer første eller sidste mål i kampen, får du din indsats tilbage!*

Klik her for at lave dit væddemål på Messi eller Ronaldo!

Finaletilbud

Tilbagebetaling på alle ciffertips, første samt sidste målscorer væddemål – hvis kampen ender uden mål, 0-0.** Gyldig for finalen i Champions League samt FA Cuppen!

Klik her, for at gå direkte til sportslobbyen.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » onsdag, 27. maj, 2009 23:26

Thommo skrev:Da det vedrører dagens kamp, smider jeg denne mail jeg har fået fra bet 24, kl 22:55 idag/aften. Det er jo et godt tilbud, men den ville jo have været smart at have fået før finalen. Og denne smiley er vel på sin plads" :roll: "



I tvivl, Messi eller Ronaldo? Få din indsats tilbage!

Lav et væddemål på enten Messi eller Ronaldo som første eller sidste målscorer. Spiller du eksempelvis på Messi, taber dit væddemål og Ronaldo scorer første eller sidste mål i kampen, får du din indsats tilbage!*

Klik her for at lave dit væddemål på Messi eller Ronaldo!

Finaletilbud

Tilbagebetaling på alle ciffertips, første samt sidste målscorer væddemål – hvis kampen ender uden mål, 0-0.** Gyldig for finalen i Champions League samt FA Cuppen!

Klik her, for at gå direkte til sportslobbyen.
Jeg fik samme mail 13:15... Hvilken mailudbyder (eller hvad det nu kaldes) bruger du?

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » onsdag, 27. maj, 2009 23:28

Billede

"Oh happy day. . " :dance:

Besvar