Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7318
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 24. jul, 2009 00:22

Nu kan HSV bare komme an.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » fredag, 24. jul, 2009 04:54

Emmy skrev:
Fup skrev:Hvis Magnus Tagmus ikke selv kan finde ud af at f*cke hjem til Skärgården efter det her, så skal jeg dælme gerne folde ham sammen og proppe ham i bagagerummet på den første den bedste svensk-registrerede Saab, der kører gennem Aalborg! Det her er snart en decideret skændsel.
Jeg har et lille væddemål kørende med en ven om hvornår AaB skifter træner igen. Senest i vinterpausen har jeg sagt og det er nok ikke så dumt.
AaB er i dyb krise og kommer muligvis ikke ud af den før Kuhn bliver træner igen. De spillede faktisk udmærket mod AGF men som sædvanligt fik de ikke noget ud af det. Køb af en masse mærkelige spillere og en skodtræner gør at jeg tror AaB godt kan gå hen at få en rigtig lortesæson.
Jeg tror ikke Kuhn havde forfærdelig meget med Aabs tidligere succes at gøre - Jeg er overbevist om, at Poul Erik Andreasen havde 80% af æren for de flotte resultater. PEA er en super taktikker, som kan se modstandernes svagheder og styrker, men som også er meget bevidst om eget holds ligeså. Der er en grund til, at der var ham de sendte afsted for at studere de kommende modstandere og ikke Kuhn.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » fredag, 24. jul, 2009 10:58

Men nu er Hans Backe da ledig i hvert fald ;)

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » fredag, 24. jul, 2009 14:45

McRae skrev:Men nu er Hans Backe da ledig i hvert fald ;)
Hellere ham end PEA!

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » fredag, 24. jul, 2009 20:53

Gerrard er med i startopstillingen for reserverne mod Tranmere Rovers, der startede 20.45.
Mavinga skulle efter sigende også få noget spilletid i aften.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Anden_bay

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anden_bay » søndag, 26. jul, 2009 15:35

Så er der altså dømt legestue i Silkeborg, en yderst flot præstation af Silkeborg spillerne der kæmper for hver en bold, mens midtjyderne løber rundt som en flok arrogante spillere der synes de er lidt for gode til et oprykkerhold. :headbang:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 26. jul, 2009 15:56

Anden_bay skrev:Så er der altså dømt legestue i Silkeborg, en yderst flot præstation af Silkeborg spillerne der kæmper for hver en bold, mens midtjyderne løber rundt som en flok arrogante spillere der synes de er lidt for gode til et oprykkerhold. :headbang:
Pinlig indsats af FCM og møg irriterende at silkeborg skal have en sejr allerede i 2. runde. Jeg havde gerne set at det først var sket i 33. runde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » søndag, 26. jul, 2009 17:01

Emmy skrev:
Anden_bay skrev:Så er der altså dømt legestue i Silkeborg, en yderst flot præstation af Silkeborg spillerne der kæmper for hver en bold, mens midtjyderne løber rundt som en flok arrogante spillere der synes de er lidt for gode til et oprykkerhold. :headbang:
Pinlig indsats af FCM og møg irriterende at silkeborg skal have en sejr allerede i 2. runde. Jeg havde gerne set at det først var sket i 33. runde.
Resultatet overrasker mig ikke. FCM er verdensmestre i deres egen verden, men IRL er de ikke mere end et midterhold i suppen. Deres egen selvovervurdering er en uovervindelig bremseklods, der forhindrer dem i at opnå mere.

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » søndag, 26. jul, 2009 17:05

Fantastisk kamp og en fed oplevelse at sidde på endetribunen og se målene flyve ind bag Onyzko. :alcohol:
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set de lokale røde spille så godt. :clap:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7318
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 26. jul, 2009 20:19

Nicoen skrev:Fantastisk kamp og en fed oplevelse at sidde på endetribunen og se målene flyve ind bag Onyzko. :alcohol:
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set de lokale røde spille så godt. :clap:
Schnedler/Degn/Tømrer æraen er vel ikke slut endnu. SIF is back. Har altid godt kunne li' den klub, ikke mindst på grund af de førnævnte spillere.

Imorgen krydser vi så fingre for Randers FC. Med SIF, LFC og RFC sejre, så har det været en god fodbold-weekend.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 26. jul, 2009 21:04

Fup skrev:
Emmy skrev:
Anden_bay skrev:Så er der altså dømt legestue i Silkeborg, en yderst flot præstation af Silkeborg spillerne der kæmper for hver en bold, mens midtjyderne løber rundt som en flok arrogante spillere der synes de er lidt for gode til et oprykkerhold. :headbang:
Pinlig indsats af FCM og møg irriterende at silkeborg skal have en sejr allerede i 2. runde. Jeg havde gerne set at det først var sket i 33. runde.
Resultatet overrasker mig ikke. FCM er verdensmestre i deres egen verden, men IRL er de ikke mere end et midterhold i suppen. Deres egen selvovervurdering er en uovervindelig bremseklods, der forhindrer dem i at opnå mere.
Jeg er som sådan heller ikke videre overrasket. Det var bare en kamp mellem 2 onder og jeg har et meget anstrengt forhold til sif.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » torsdag, 30. jul, 2009 21:56

Har ikke mulighed for at se kampen Randers-HSV på tv, så følger den direkte tekst-opdatering på tv2, og her er vist ingen tvivl om at Randers er voldsomt overmatchet: 4 afslutninger, alle forbi mål, mens HSV har præsteret 10 og fører 3-0 ca. midtvejs i anden halvleg. Så Rend'Os (som vi kalder dem heroppe :mrgreen: ) kommer næppe til at skaffe flere point end AaB til det nationale europa-cup regnskab i år.

Ser osse noget svært ud for den lille forstadsklub fra Kjøwenhavn, efter at det kun blev 1-1 hjemme mod nogle polakker, som nok ikke var helt uden evner udi at spille fodbold, men som såmænd osse var til at snakke med. Til gengæld må OB da have mere end ét ben i næste runde - 4-3 på udebane! Sgu imponerende, men 4-2 havde været flottere!

Og så er der en lille grøn jalousi-djævel indeni mig, som håber at Kosice vinder stort! Der var nogle bosniere, som kan takke en krop-umulig svensker for, at de kom lidt længere, end evnerne rækker til.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 30. jul, 2009 23:54

Fup skrev:Har ikke mulighed for at se kampen Randers-HSV på tv, så følger den direkte tekst-opdatering på tv2, og her er vist ingen tvivl om at Randers er voldsomt overmatchet.
Det var vi i den grad :cry: og at sidde i hvad der føles som minus 5 grader gjorde ikke sagen bedre.
Verden er smask fuld af hyklere....

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » fredag, 31. jul, 2009 00:00

Kevin Sturh Ellegaard er satme dalet i kvalitet - hvis han da nogensinde har været bedre...
Derudover manglede Randers jo deres stærkeste spiller, den eneste som reelt havde mulighed for at true HSV.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » fredag, 31. jul, 2009 00:23

Masche20 skrev:Nu kan HSV bare komme an.
Og det gjorde de så sandelig.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar