Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » søndag, 20. sep, 2009 17:17

Ja, en kamp har engang varet 98 minutter...

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » søndag, 20. sep, 2009 17:22

Er kommet i diskussion med en scum fan. Og ville sådan set gerne lige høre jeres side. (og tag venligst de røde briller af)
Men ang. er det så bare mig, eller er det ikk helt hen i hengnet, med at scum får lov at score 1½ minut ude i ekstra overtiden ?
Han bliver dog ved med at sige at det han har set mange gange før :O Mage til snæversynet folk skal man lede længe efter.

Og efter min overbevisning, ligger man ikke mere til end dem dommeren har lagt til. Altså ingen indkast, udskiftninger eller lign. ?
Billede

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Er dommerne Scum fan????

Indlæg af pommelfeen » søndag, 20. sep, 2009 17:58

tror at mark hughes vil give mig ret i,at det var helt i hegn og lade kampen kører så lang tid!!!! 3-3 og 4min overtid. men da scum ikke havde scoret efter 4 min, tja så ligger dommeren da bare 2 ekstra min til så vi er oppe på 6min, på trods af at der ikke rigtigt var nogle stop i anden halvleg... kam godt være det er mig der bare er pist off, men syntes bare det virkede meget mærkeligt!!....

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 20. sep, 2009 17:59

zerlang7 skrev:Er kommet i diskussion med en scum fan. Og ville sådan set gerne lige høre jeres side. (og tag venligst de røde briller af)
Men ang. er det så bare mig, eller er det ikk helt hen i hengnet, med at scum får lov at score 1½ minut ude i ekstra overtiden ?
Han bliver dog ved med at sige at det han har set mange gange før :O Mage til snæversynet folk skal man lede længe efter.
Og efter min overbevisning, ligger man ikke mere til end dem dommeren har lagt til. Altså ingen indkast, udskiftninger eller lign. ?
Det kan vel ikke komme bag på dig ;)

Af en eller anden grund, så ligger dommeren altid 1-2 min. til i første halvleg, og 3-4 min. i 2. halvleg, hvis der ikke har været nogle længere stop pga. skader.

Det er altid et skøn, hvor meget tid dommeren skal ligge til pga nøl etc. En klub som Stoke bruger tæt på 1. min hvergang de har indkast, og der burde ligges 5-6 min til i hver halvleg, men det sker jo ikke.

Man kan jo undre sig over, at dommeren vurdere at i de første 45 min. af 2. halvleg, hvor der er 3 udskiftninger og 3 mål, der skal der ligges 4 min. ekstra tid til. I de ekstra 4 min, bliver der udskiftet 1. gang, og scoret 1 mål. Der burde dommeren vel maks ligge 1. min ekstra til, og ikke 1. min. og 30 sek. Det er normalt kotyme, at det angribende hold får lov til, at gøre angrebet færdig, men der kunne dommeren også sagtens ha fløjtet af, inden manc scoret.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Nikolaj

Re: Er dommerne Scum fan????

Indlæg af Nikolaj » søndag, 20. sep, 2009 18:37

Det var dog en latterlig tråd..

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af No maam » søndag, 20. sep, 2009 18:45

SaintAnker skrev:Tror Ferguson snavede lidt med 4 dommeren efter de scorede. Det lignede det ihvertfal.
Ja, det var ganske afslørende og aldeles rystende billeder.

Mark Hughes går efter scum scoringen til 4. dommeren og peger på uret men bliver bare afvist med en fast og bestemt mine. Minuttet efter står sir spritfjæs og selvsamme 4. dommer og griner sammen... hvad fanden sker der ?? :gunfire:

Ud af scums 13 point er de 3 blevet dem foræret af deres vigtigste mand (dommeren) svarende til 23% af deres hidtidige pointhøst :wall:
De 2 kom idag hvor det andet kom hjemme mod Arse hvor Gunners med stor sansynlighed ville have lukket kampen hvis Asharvin ellers havde fået det klokkeklare straffe han skulle have haft. Fletcher kom med knopperne forrest og fjernede begge Asharvins ankler inde i feltet.. men okay, scum var jo allerede bagud hjemme på Theatre of Cheats så klart nok at dommeren ikke ville fløjte :gunfire:

Scum kan sagtens undvære Ronaldo og Tevez og for den sags skyld også Rio og Looney, så længe dommerstanden i england ikke kan tåle at se scum tabe har scum ikke noget at frygte.

Og så lige Owen det lille klamme svin :gunfire:

Jeg er rasende :director:

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Er dommerne Scum fan????

Indlæg af No maam » søndag, 20. sep, 2009 18:50

Nikolaj skrev:Det var dog en latterlig tråd..
Jeg synes den er fuldt berettiget for man ser jo det svineri uge efter uge.

Havde egengligt skrevet et indlæg i anden tråd men jeg klipper det lige ind her:

Ja, det var ganske afslørende og aldeles rystende billeder.

Mark Hughes går efter scum scoringen til 4. dommeren og peger på uret men bliver bare afvist med en fast og bestemt mine. Minuttet efter står sir spritfjæs og selvsamme 4. dommer og griner sammen... hvad fanden sker der ??

Ud af scums 13 point er de 3 blevet dem foræret af deres vigtigste mand (dommeren) svarende til 23% af deres hidtidige pointhøst
De 2 kom idag hvor det andet kom hjemme mod Arse hvor Gunners med stor sansynlighed ville have lukket kampen hvis Asharvin ellers havde fået det klokkeklare straffe han skulle have haft. Fletcher kom med knopperne forrest og fjernede begge Asharvins ankler inde i feltet.. men okay, scum var jo allerede bagud hjemme på Theatre of Cheats så klart nok at dommeren ikke ville fløjte

Scum kan sagtens undvære Ronaldo og Tevez og for den sags skyld også Rio og Looney, så længe dommerstanden i england ikke kan tåle at se scum tabe har scum ikke noget at frygte.

Og så lige Owen det lille klamme svin

Jeg er rasende

Og jeg har tusinde andre eksempler fra de sidste 15 år!

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Er dommerne Scum fan????

Indlæg af pommelfeen » søndag, 20. sep, 2009 19:04

Nikolaj skrev:Det var dog en latterlig tråd..

skal du ik i seng knægt?.-

hvorfor er den latterlig, har du nogen anden forklaring på hvofor der var 6min overtid, når der ikke var nogen spilstop i anden halvleg????....

Sinama P
Indlæg: 995
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Odense

Re: Er dommerne Scum fan????

Indlæg af Sinama P » søndag, 20. sep, 2009 19:33

Jeg synes det er lidt sørgeligt at se et Liverpool-forum flyde over med mishagsytrelser over en kamp mellem to hold, som der formentlig er ingen herinde der kan lide, og se langt flere diskutere det end f.eks. vores kamp mod West Ham.

Pommelfeen, emnet diskuteres under de generelle fodboldemner i "Dagens Kampe"-tråden. Det hører ikke hjemme her. Jeg tror for øvrigt, der er andre forklaringer på de seks minutters overtid end at alle dommerne holder med Scum.

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Er dommerne Scum fan????

Indlæg af No maam » søndag, 20. sep, 2009 19:50

Sinama P skrev:Jeg synes det er lidt sørgeligt at se et Liverpool-forum flyde over med mishagsytrelser over en kamp mellem to hold, som der formentlig er ingen herinde der kan lide, og se langt flere diskutere det end f.eks. vores kamp mod West Ham.

Pommelfeen, emnet diskuteres under de generelle fodboldemner i "Dagens Kampe"-tråden. Det hører ikke hjemme her. Jeg tror for øvrigt, der er andre forklaringer på de seks minutters overtid end at alle dommerne holder med Scum.
Kan du så give mig en forklaring på at Fletcher, med begge støvlers knopper forrest, i en hjemmekamp mod Arse, kan fjerne begge ankler på Asharvin i scums felt på Old Toilet uden at det giver straffe ?

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Er dommerne Scum fan????

Indlæg af LFC Søren » søndag, 20. sep, 2009 19:56

No maam skrev:
Sinama P skrev:Jeg synes det er lidt sørgeligt at se et Liverpool-forum flyde over med mishagsytrelser over en kamp mellem to hold, som der formentlig er ingen herinde der kan lide, og se langt flere diskutere det end f.eks. vores kamp mod West Ham.

Pommelfeen, emnet diskuteres under de generelle fodboldemner i "Dagens Kampe"-tråden. Det hører ikke hjemme her. Jeg tror for øvrigt, der er andre forklaringer på de seks minutters overtid end at alle dommerne holder med Scum.
Kan du så give mig en forklaring på at Fletcher, med begge støvlers knopper forrest, i en hjemmekamp mod Arse, kan fjerne begge ankler på Asharvin i scums felt på Old Toilet uden at det giver straffe ?
Du har selv givet svaret!
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » søndag, 20. sep, 2009 20:23

Suk. Jeg hader når scum får så meget foræret.

Men jeg må også lige rette opmærksomheden mod chelsea hvor Carvalho fjernede benene på Keane som sidste mand i feltet. Intet...

Ikke engang gult til Keane for skuespil, som dommeren ellers skulle have gjort. SÅ tydelig en favorisering at det stinker.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » søndag, 20. sep, 2009 20:45

No maam skrev:Og så lige Owen det lille klamme svin :gunfire:
Du undlader lige at bruge det ordvalg igen, ik'?

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » søndag, 20. sep, 2009 20:48

No maam skrev:
SaintAnker skrev: De 2 kom idag hvor det andet kom hjemme mod Arse hvor Gunners med stor sansynlighed ville have lukket kampen hvis Asharvin ellers havde fået det klokkeklare straffe han skulle have haft. Fletcher kom med knopperne forrest og fjernede begge Asharvins ankler inde i feltet.. men okay, scum var jo allerede bagud hjemme på Theatre of Cheats så klart nok at dommeren ikke ville fløjte :gunfire:
Overdrivelse fremmer vist forståelsen. Arshavins scorede umiddelbart EFTER, at han blev snydt for straffesparket, så det kom ikke til at betyde noget....
Og så virker det som om, at folk allerede har glemt, hvordan vi blev forfordelt mod Bolton!!!

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af asger90 » søndag, 20. sep, 2009 20:57

Sandsynligheden er heldigvis meget lille for at direkte bestikkelse eller anden form for favorisering er meget lille i engelsk fodbold. Alligevel slår det mig at United i nu mange år har haft dommertække pudsigt nok på de allervigtigste tidspunkter og det er altså den slags der spiller med i afgøre det i sidste ende. Jeg har lyst til at bruge alle sprogets værste gloser på United, Owen og dommerstanden lige nu!!!!

Besvar