Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 17. apr, 2010 19:07

Nicoen skrev:
aarde skrev:Chelsea bliver fuldstændig udspillet på White Hart Lane lige nu - og jeg kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at kunne lide det, men det kan jeg.

EDIT: Straffe til Spurs.
EDIT II: Og fuldt fortjent 1-0.
NOT cool.
Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg nærer en enddog meget stor sympati for Tottenham, hvorfor denne sæson har været en sand pest for mig at følge med i. Endvidere hader og foragter jeg Chelsea næsten ligeså meget, som det er tilfældet for ManU og ManC, og derfor er det unægteligt lidt svært for mig ikke at være glad for de hidtige tendenser i denne kamp.

EDIT: Og 2-0. Bale med højrebenet :shock:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 17. apr, 2010 19:20

aarde skrev:
Nicoen skrev:
aarde skrev:Chelsea bliver fuldstændig udspillet på White Hart Lane lige nu - og jeg kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at kunne lide det, men det kan jeg.

EDIT: Straffe til Spurs.
EDIT II: Og fuldt fortjent 1-0.
NOT cool.
Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg nærer en enddog meget stor sympati for Tottenham, hvorfor denne sæson har været en sand pest for mig at følge med i. Endvidere hader og foragter jeg Chelsea næsten ligeså meget, som det er tilfældet for ManU og ManC, og derfor er det unægteligt lidt svært for mig ikke at være glad for de hidtige tendenser i denne kamp.

EDIT: Og 2-0. Bale med højrebenet :shock:
Så det passer dig fint at Chelsea taber og dermed lukker scum direkte ind i mesterskabskampen igen på bekostning af en 4. plads til Tottenham?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » lørdag, 17. apr, 2010 19:21

aarde skrev:
Nicoen skrev:
aarde skrev:Chelsea bliver fuldstændig udspillet på White Hart Lane lige nu - og jeg kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at kunne lide det, men det kan jeg.

EDIT: Straffe til Spurs.
EDIT II: Og fuldt fortjent 1-0.
NOT cool.
Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg nærer en enddog meget stor sympati for Tottenham, hvorfor denne sæson har været en sand pest for mig at følge med i. Endvidere hader og foragter jeg Chelsea næsten ligeså meget, som det er tilfældet for ManU og ManC, og derfor er det unægteligt lidt svært for mig ikke at være glad for de hidtige tendenser i denne kamp.

EDIT: Og 2-0. Bale med højrebenet :shock:
Jeg har det på samme måde med Chelsea som dig, men i dette tilfælde er der to negative ting ved det. Manu er med i titelkampen igen og vi kommer selv længere fra 4. pladsen så har lidt svært ved at forstå det selvom du føler sådan for Tottenham. Jeg ser hellere Chelsea som vindere udelukkende fordi de er "the lesser of two evils."

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 17. apr, 2010 19:24

Emmy skrev:
aarde skrev:
Nicoen skrev:
aarde skrev:Chelsea bliver fuldstændig udspillet på White Hart Lane lige nu - og jeg kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at kunne lide det, men det kan jeg.

EDIT: Straffe til Spurs.
EDIT II: Og fuldt fortjent 1-0.
NOT cool.
Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg nærer en enddog meget stor sympati for Tottenham, hvorfor denne sæson har været en sand pest for mig at følge med i. Endvidere hader og foragter jeg Chelsea næsten ligeså meget, som det er tilfældet for ManU og ManC, og derfor er det unægteligt lidt svært for mig ikke at være glad for de hidtige tendenser i denne kamp.

EDIT: Og 2-0. Bale med højrebenet :shock:
Så det passer dig fint at Chelsea taber og dermed lukker scum direkte ind i mesterskabskampen igen på bekostning af en 4. plads til Tottenham?
Ja.

Hvad der ikke passer mig er, at Tottenham med en sejr idag yderligere mindsker vores håb for at nå fjerdepladsen.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 17. apr, 2010 19:30

Kræ skrev:
jørgen lk skrev:
Kræ skrev:Skal vi juble med Scholes...? Vi er jo vel stadig inde i billedet som nummer fire?
Nej, vi er ikke inde i billedet. Tjek evt. stillingen.
Til gengæld er united stærkt inde i billedet til at tage nr. 19.
Tjek evt. kampprogrammet, City og Spurs har stadig svære modstandere hvor de kan smide point samt en kamp mod hinanden. Tottenham kan sagtens smide 6 point og det samme kan City, så hvis vi vinder vores næste to kampe med flere overskydende mål, så synes jeg da der er en chance.
Måske vi også lige skulle tage London-derbyet med - skal vi stadig juble med scholes?
(Nøjjjjj - rigtig grimt, hvad der sker i UK i dag) :twisted: :(
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 17. apr, 2010 19:38

Jeg havde håbet på uafgjort i Manchester og en Chelsea-sejr i dag.

Men ak...
Billede

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 17. apr, 2010 20:00

Rødt til Terry.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 17. apr, 2010 20:09

Hvis scum ikke skal vinde 'skabet' er vi (næsten) nødsaget til at 'tabe' på Anfield mod chelski :?

Selv med et tab til man c er vi stadig ikke nærmere 4. pladsen efter i dag :(
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

NAH

Re: Dagens Kampe

Indlæg af NAH » lørdag, 17. apr, 2010 20:36

Man må fandeme håbe at der er mere hjælp at hente i vores nye formand, end der har været i holdet han støtter. 0 point mod ManC og Spurs, det er ikke nødvendigt vi kan selv smide 4. pladsen væk :evil:

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 17. apr, 2010 20:56

En forbandelsens dag

Kræ

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kræ » lørdag, 17. apr, 2010 21:19

jørgen lk skrev:
Kræ skrev:
jørgen lk skrev:
Kræ skrev:Skal vi juble med Scholes...? Vi er jo vel stadig inde i billedet som nummer fire?
Nej, vi er ikke inde i billedet. Tjek evt. stillingen.
Til gengæld er united stærkt inde i billedet til at tage nr. 19.
Tjek evt. kampprogrammet, City og Spurs har stadig svære modstandere hvor de kan smide point samt en kamp mod hinanden. Tottenham kan sagtens smide 6 point og det samme kan City, så hvis vi vinder vores næste to kampe med flere overskydende mål, så synes jeg da der er en chance.
Måske vi også lige skulle tage London-derbyet med - skal vi stadig juble med scholes?
(Nøjjjjj - rigtig grimt, hvad der sker i UK i dag) :twisted: :(
Vi skal bestemt ikke juble med Scholes i dag... :? Føler mig nærmest flov :oops:

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henry » søndag, 18. apr, 2010 12:50

F****** Fairies!

Billede
Billede

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 18. apr, 2010 18:14

Så er der 15 min til at Rom derbyet starter! Det bliver sgu spændende at se den, hvor Roma er tvunget til at vinde, for at holde sig inde i mesterskabskampen

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 18. apr, 2010 18:16

Zappede lige forbi Frankfurt - Herta Berlin på Eurosport.
Når lige og se Frankfurt udlige til 1-1.
5 min senere får Frankfurt straffe, som bliver brændt. ½ min efter ligger bolden i Frankfurt´s mål.
Det kan gå utrolig hurtigt i fodbold.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 18. apr, 2010 18:31

Er der virkelig ingen, der har smidt en kommentar angående Arsenal's "fremragende" præstation mod Wigan?!

Herregud hvor har de en ringe defensiv, og en Fabianski der om muligt er endnu ringere end Almunia.

Besvar