Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 30. apr, 2010 20:53

Nu er jeg lidt ude på dybt vand her med bayerns spillere, men hørte bare tv3+'s kritik af muller, og det virker som om at han er en arbejdshest, men bare ikke god nok alligevel.. ved ikke hvorfor jeg har det indtryk fra, men samtidigt er gomez vidst den dyreste transfer i bundesligaen (hæng mig ikke op på det), og han er jo høj høj klasse, det ved vi. Samtidigt forstår jeg ikke hvorfor man vil have to spillere af samme type oppe i angrebet. Muller og olic er jo begge to arbejdsheste.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 30. apr, 2010 20:59

Et godt råd for fremtiden: byg ikke dine forventninger til fremtidige holdopstillinger på medlemmerne af 3+ studiets kommentarer.

Men du har ret i, at Gomez er den dyreste transfer i bundesligaens historie. Dette garanterer imidlertid ikke spilletid.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 30. apr, 2010 21:10

AJ skrev:Et godt råd for fremtiden: byg ikke dine forventninger til fremtidige holdopstillinger på medlemmerne af 3+ studiets kommentarer.

Men du har ret i, at Gomez er den dyreste transfer i bundesligaens historie. Dette garanterer imidlertid ikke spilletid.
Haha, det tænkte jeg nok du ville rådgive mig med :lol:

Og nej, det har du helt ret i, men alligevel må man det forvente at han får masser af chancer. Men det jeg egentlig synes er mest kontroversielt ved den her finale er, at folk synes det er en kedelig finale. What ?! tror det bliver et kæmpe brag !

Add: Som Hekkem nævner er gomez afsindigt lækker, og jeg så ham virkeligt gerne i lfc. Han infriede slet ikke forventningerne til em i 08, men mon ikke der er masser af vildskab i ham. Tror så bare desværre ikke at bayern vil af med ham.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 30. apr, 2010 22:53

Ganske imponerende at man kan komme i CL finalen for "sølle" 300mill. Det er endnu et bevis penge ikke er altafgørende i fodboldens verden

Bayerns billige finalister
Kun tre i Bayern Münchens startopstilling mod Lyon har kostet tyskerne overgangssum.
300 millioner kroner. Det er, hvad Bayern Münchens 11 udvalgte til Champions League-semifinalen mod Lyon - ifølge bild.de - har kostet i overgangssum i alt.

Det er det samme, som Barcelona angiveligt skulle være klar til at betale for én spiller, nemlig David Villa.

Kun tre af spillerne i Bayerns startopstilling har kostet klubben penge - og én af dem er Arjen Robben, der står for mere end halvdelen af de 300 millioner kroner.

Priserne på de 11 udvalgte (ifølge bild.de):

Hans-Jörg Butt: 0 kroner
Diego Contento: 0 kroner
Philipp Lahm: 0 kroner
Holger Badstuber: 0 kroner
Daniel van Buyten: 75 millioner kroner
Hamit Altintop: 0 kroner
Bastian Schweinsteiger: 0 kroner
Mark van Bommel: 45 millioner kroner
Arjen Robben: 180 millioner kroner
Thomas Müller: 0 kroner
Ivica Olic: 0 kroner
http://onside.dk/nyheder/champions-leag ... finalister
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 01. maj, 2010 09:42

Til sammenligning har Inters start 11'er (ifølge Wiki) kostet (millioner €):

Maicon 7,5
Lucio 11,5
Samuel 16
Chivu 13
Sneijder 16
Eto'o 20 (led i Ibrahimovic handlen)
Milito 25
Motta ?

I alt: 109 €m, ca. 800 mio. kroner.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 01. maj, 2010 16:38

John Carew til 1-0 ude mod City, jatak.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. maj, 2010 16:48

Skovdal skrev:John Carew til 1-0 ude mod City, jatak.
Og så vendte den kamp lige på 90 sek. 2-1 til City og ind i mellem de 2 mål havde Carew et brag på overlæggeren.
AV kommer forhåbentlig igen. Uafgjort ville være helt fint.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 01. maj, 2010 17:55

0-0 mellem Stoke og Everton. Dermed er vi sikre på europæisk fodbold i 2010-11.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. maj, 2010 17:56

Takket være Everton er vi da i det mindste nu klar til europæisk fodbold næste sæson.

Ærgeligt at Chity vinder, men om ikke andet er det fint at Tottenham holder sig foran inden deres indbyrdes måde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 01. maj, 2010 18:44

Liverdrengen skrev:Nu er jeg lidt ude på dybt vand her med bayerns spillere, men hørte bare tv3+'s kritik af muller, og det virker som om at han er en arbejdshest, men bare ikke god nok alligevel.. ved ikke hvorfor jeg har det indtryk fra, men samtidigt er gomez vidst den dyreste transfer i bundesligaen (hæng mig ikke op på det), og han er jo høj høj klasse, det ved vi. Samtidigt forstår jeg ikke hvorfor man vil have to spillere af samme type oppe i angrebet. Muller og olic er jo begge to arbejdsheste.
Arbejdshest eller ej, Müller lavede et bette hat-trick i dag ;)

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 01. maj, 2010 19:14

SaibotDK skrev:
Liverdrengen skrev:Nu er jeg lidt ude på dybt vand her med bayerns spillere, men hørte bare tv3+'s kritik af muller, og det virker som om at han er en arbejdshest, men bare ikke god nok alligevel.. ved ikke hvorfor jeg har det indtryk fra, men samtidigt er gomez vidst den dyreste transfer i bundesligaen (hæng mig ikke op på det), og han er jo høj høj klasse, det ved vi. Samtidigt forstår jeg ikke hvorfor man vil have to spillere af samme type oppe i angrebet. Muller og olic er jo begge to arbejdsheste.
Arbejdshest eller ej, Müller lavede et bette hat-trick i dag ;)
Jep, så selv kampen... tv3's crew er helt i skoven, spot on AJ...
Men hvor er det sjovt at gomez og klose sidder på bænken i bayern.. sikken kvalitet i truppen. Kunne vi godt bruge.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af asger90 » lørdag, 01. maj, 2010 22:30

Fantastisk eftermiddag på Prenton Park i Birkenhead. Tranmere var klart Millwall overlegne i samtilige spillets facetter og fortjente virkelig 2-0 sejren.
Nu bliver det spændende i sidste runde om Tranmere kan klare sig. Tranmere ligger under stregen, men med samme pointtal som Exeter der ligger over stregen. Tranmere skal møde sidstepladsen Stockport mens Exeter skal møde 6-placerede Huddersfield som har sikret sig play-off og intet har at spille for. COME ON TRANMERE!

PS: Millwall's fans er sku hidsige nok :twisted:

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 01. maj, 2010 22:35

asger90 skrev:Fantastisk eftermiddag på Prenton Park i Birkenhead. Tranmere var klart Millwall overlegne i samtilige spillets facetter og fortjente virkelig 2-0 sejren.
Nu bliver det spændende i sidste runde om Tranmere kan klare sig. Tranmere ligger under stregen, men med samme pointtal som Exeter der ligger over stregen. Tranmere skal møde sidstepladsen Stockport mens Exeter skal møde 6-placerede Huddersfield som har sikret sig play-off og intet har at spille for. COME ON TRANMERE!

PS: Millwall's fans er sku hidsige nok :twisted:
Su'whi'army! :headbang:

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » mandag, 03. maj, 2010 19:37

Så har Arsenal smidt en føring over bord igen, og er nu bagud 2-1 mod Rovers. Deres defensiv er jo pinligt ringe, og det i en sådan grad at jeg undrer mig over hvordan de kan ligge højere end os i tabellen.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » mandag, 03. maj, 2010 22:04

McRae skrev:Så har Arsenal smidt en føring over bord igen, og er nu bagud 2-1 mod Rovers. Deres defensiv er jo pinligt ringe, og det i en sådan grad at jeg undrer mig over hvordan de kan ligge højere end os i tabellen.
Hvordan synes du vores har klaret sæsonen ? :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar