Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » tirsdag, 12. okt, 2010 20:58

Så har Hodgson da en undskyldning for ikke at spille ham...
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. okt, 2010 21:21

Og Kuyt skiftet ud med en skade..
"We're not racist, we only hate the mancs"

Anden_bay

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anden_bay » tirsdag, 12. okt, 2010 21:42

Den samme gamle sang som jeg gerne lige vil synge et par vers af igen, hvorfor alt denne landsholdsfodbold?

Kom lige til at savne Rafa's syn på landskampe og havde han været ved roret tvivler jeg stærkt på at Agger havde fået lov til at spille på en sprøjte. Ikke meget man høre fra Hodgson men han har nok travlt med at klappe sig selv på skulderen over den taktik der jo har været skudsikker i 35 år!!!!

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henry » tirsdag, 12. okt, 2010 21:58

Kuyt er lige blevet kørt væk på en båre. Tilsyneladende for at blive kørt på hospitalet for at få skannet sin ankel.

Vanvittige scener i Italien. De er ikke rigtige oven i hovedet de serbiske nationalister. Kampen blev heldigvis også afbrudt. Idioter.
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. okt, 2010 22:14

Der så vi lige hvad Meireles kan fra distancen. Et drøn af et skud til 2-1 føring for Portugal.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 12. okt, 2010 22:15

henry skrev:Kuyt er lige blevet kørt væk på en båre. Tilsyneladende for at blive kørt på hospitalet for at få skannet sin ankel.

Vanvittige scener i Italien. De er ikke rigtige oven i hovedet de serbiske nationalister. Kampen blev heldigvis også afbrudt. Idioter.
Hvad skete der?

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » tirsdag, 12. okt, 2010 22:16

Emmy skrev:Der så vi lige hvad Meireles kan fra distancen. Et drøn af et skud til 2-1 føring for Portugal.
Hmmm...skal man grine eller græde? Jeg havde gerne set Portugal spille uafgjort på askeøen.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 12. okt, 2010 22:54

Og der havde han lige et spark til. Hold da fast det var tæt på.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 12. okt, 2010 23:06

McRae skrev:
Emmy skrev:Der så vi lige hvad Meireles kan fra distancen. Et drøn af et skud til 2-1 føring for Portugal.
Hmmm...skal man grine eller græde? Jeg havde gerne set Portugal spille uafgjort på askeøen.
Ingen tvivl, man skal da græde :( .
Verden er smask fuld af hyklere....

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » tirsdag, 12. okt, 2010 23:47

Engelsk kommentator efter Affelay har bragt Holland på 4-0 mod Sverige:

"Oh this is wonderful, absolutely wonderful. You just cannot buy football like this. This is off another planet"

Noget siger mig, at Oranje er værd at følge. Også uden Dirkaldinho...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 13. okt, 2010 08:39

Hr. Drejer skrev:LOL, jeg er helt færdig. Han er så uendelig ringe, at jeg vil gå så langt som til at sige at CP er blandt de tre dårligste spillere jeg nogensinde har set i den røde trøje.


Tænk vi gav £4.5 mio. for ham :shock:
Det var jo en no-brainer iflg. Hodgson. Når man kan få sådan en kvalitetsspiller, med sådan et overblik, hurtige boldomgang og med et ufatteligt temposkifte, så skal man nappe ham, anytime.
Smid de 4,5 oven i den sum, han havde til en angriber, og han kunne kigge på den næste hylde i stedet for.
Vi skal ikke overlade en forhåbentlig kommende ejers transfermidler til Hodgson, så beder vi selv om det!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 13. okt, 2010 09:04

Godt at se Meireles komme i gang igen (jo, han var elendig mod Danmark, og havde han spillet over for en anden end Poulsen ville han være blevet udstillet). Det er selvfølgelig ærgerligt, at Portugal lige er i pulje med Danmark, men ellers. Nu så jeg ikke kampen mod Island, men det må da give noget selvtillid at få scoret. Han havde i øvrigt også et drøn i 4-4 kampen mod Cypern.

Men det gør nu ikke, at jeg tror han bliver en succes. Troen vil dog uværgerlig vende tilbage hvis vi får en ny træner, der kan finde ud af at placere ham centralt.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 13. okt, 2010 10:27

Poulsen viste igen at han ikke kan lave en fremadrettet aflevering unden det mislykkes.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 13. okt, 2010 18:28

Ngoo var på pletten for England u19 i em kval´en, dog kun pynt, da det blev 1-2 nederlag
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7311
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 14. okt, 2010 20:58

AJ skrev:Godt at se Meireles komme i gang igen (jo, han var elendig mod Danmark, og havde han spillet over for en anden end Poulsen ville han være blevet udstillet). Det er selvfølgelig ærgerligt, at Portugal lige er i pulje med Danmark, men ellers. Nu så jeg ikke kampen mod Island, men det må da give noget selvtillid at få scoret. Han havde i øvrigt også et drøn i 4-4 kampen mod Cypern.

Men det gør nu ikke, at jeg tror han bliver en succes. Troen vil dog uværgerlig vende tilbage hvis vi får en ny træner, der kan finde ud af at placere ham centralt.
Har du et horn i siden på Meireles? Han gjorde det godkendt imod DK ligesom resten af Portugal, der bare var niveauer bedre end DK, hvilket de jo sådan set også bør være. En solid indsats som altid.

Synes også han har været en af de bedre i de kampe han allerede har optrådt i for i LFC. Men ja, han har intet at gøre ude på kanten, det er jo hjernedødt af Hodgson.

Poulsen skal ud af klubben og Meireles skal kontrolere midtbanen. Jeg tror han bliver en succes, medmindre han bare sendes væk uden grund ligesom Aqui...Hodgson you imbecile!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar