Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 06. apr, 2011 21:21

Utrolig morsomt at høre Mølby være konstant kritisabel overfor en vis spaniak. :lol:
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11308
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 06. apr, 2011 21:36

AndreasN skrev:Utrolig morsomt at høre Mølby være konstant kritisabel overfor en vis spaniak. :lol:
Spaniak? Jeg troede, at jeg var den eneste her på forum, som er født i forrige årtusind!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 06. apr, 2011 22:01

Cynwal skrev:
AndreasN skrev:Utrolig morsomt at høre Mølby være konstant kritisabel overfor en vis spaniak. :lol:
Spaniak? Jeg troede, at jeg var den eneste her på forum, som er født i forrige årtusind!
Den rekord, kan du skam få lov at beholde. ;) Vores allesammens Chris Anker, var manden, der berigede mig med betegnelsen "spaniak":
http://www.youtube.com/watch?v=[/youtube]
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » onsdag, 06. apr, 2011 22:32

Barca spiller bare klasse i aften! Shaktar har været modige og ikke bange for at angribe men alligevel står det nu 5-1. Smukt at se på!

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Badooo » onsdag, 06. apr, 2011 22:35

Jeg kan altså ikke lade være med at nyde Torres' tydelige frustrationer. At det så er pest eller kolera mellem de to hold er noget andet...
Badooo siger, hvad han mener!

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af dphreak » onsdag, 06. apr, 2011 22:36

Tror egentlig dommeren har sat en betragtelig sum penge på at manu vinder...

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » onsdag, 06. apr, 2011 22:39

Og så kender vi det igen...
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 06. apr, 2011 22:40

Hold op, hvor har jeg sjældent set et større ikke-dømt straffe. Evra klipper Ramires sidste mand og dommeren vinker afværgende. Ufatteligt. El Nina forsøger efterfølgende at filme sig til straffe, men får fortjent gult. Pinligt forsøg endda... Same old story for begge parter.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 06. apr, 2011 23:16

schmeichel påstod lige nu skråsikkert at Luis Garcia´s chelsea mål ikke ikke var inde i sin tid. Er det nogensinde bevist det ene eller det andet? mener faktisk ikke det er kommet et klart svar nogensinde :dontknow: Hvis det er bevist, så fred være med peters kommentarer, hvis ikke, så "flet næbbet" sc*m bastard
Verden er smask fuld af hyklere....

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af dphreak » onsdag, 06. apr, 2011 23:37

Thommo skrev:schmeichel påstod lige nu skråsikkert at Luis Garcia´s chelsea mål ikke ikke var inde i sin tid. Er det nogensinde bevist det ene eller det andet? mener faktisk ikke det er kommet et klart svar nogensinde :dontknow: Hvis det er bevist, så fred være med peters kommentarer, hvis ikke, så "flet næbbet" sc*m bastard
http://www.youtube.com/watch?v=Pl1kMzR9 ... re=related

Du kan tydeligt se hele bolden for stolpen, så den må være inde. Kvaliteten af videoen er desværre ikke perfekt, men det er nok for mig ;)
Og ja, hans udtalelse lugter af manure.

Edit: Det skal lige siges at jeg ikke har vurderet det ud fra youtube-videoen, jeg har hentet videoen og afspillet den meget langsomt, frame by frame, og der kan man se lidt over halvdelen af bolden inde på den anden side af stolpen. Videoen er ikke optaget fuldstændig parallelt med mållinjen, så derfor har jeg kørt det gennem et program der kan følge objekter i en video og den markerer også bolden som værende helt på indvendig side af stolpen. Jeg har også forsøgt mig med at regne på boldens hastighed, men da jeg ikke kan se det præcise øjeblik at bolden sparkes ud igen kommer et an på 1/4 sekund om den er inde eller ej.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14383
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. apr, 2011 08:21

Den udtalelse siger bare alt om det afskyelige menneske.

"Ja, nogle siger, at det kunne have været et straffespark. Men det var den første straffesparkskendelse der er gået vores vej i syv år, så det går nok lige op"

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-tilfreds-med-dommeren

Mit bud er at de inden for den periode har fået min 50 straffesparkskendelser deres.
Senest rettet af Emmy torsdag, 07. apr, 2011 08:54, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Webmartin » torsdag, 07. apr, 2011 08:23

Hansi siger, at lille Luis scorede. Det er nok for mig.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 07. apr, 2011 11:21

Man Utd var det bedste hold, men hvordan kunne de undgå at dømme straffe til Ramires? Og hvorfor skal der stå en dommer nede ved baglinien og glo? Det er helt tosset.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 07. apr, 2011 11:52

AJ skrev: Og hvorfor skal der stå en dommer nede ved baglinien og glo? Det er helt tosset.
Jeg har endnu ikke set "måldommeren" endnu tage stilling til noget, som helst. Det er virkelig noget af et flop FIFA/UEFA har fået indført her.

Hvordan er reglerne med ham? Skal han kun se om bolden er over stregen eller kan han også informerer dommeren om frispark, straffe, målspark, indkast og andet?

Rolling

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rolling » torsdag, 07. apr, 2011 13:10

Emmy skrev:Den udtalelse siger bare alt om det afskyelige menneske.

"Ja, nogle siger, at det kunne have været et straffespark. Men det var den første straffesparkskendelse der er gået vores vej i syv år, så det går nok lige op"

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-tilfreds-med-dommeren

Mit bud er at de inden for den periode har fået min 50 straffesparkskendelser deres.

Den der har Bold.dk altså selv opfundet (som de gør med det meste af det de skriver)


"To be honest it looked as if the boy (Ramires) had made the most of it, although I haven´t watched the replay yet. But I think there´s plenty to talk about irrespective of penalty claims and dives and all the rest of it. I thought the players were great."

Det er hvad Ferguson siger.

Besvar