Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henry » lørdag, 16. apr, 2011 16:43

Red Sox synger Neil Diamonds - Sweet Caroline. De har ikke lavet om på sangen, men de synes den er dejlig. Det gør jeg også.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 16. apr, 2011 17:43

Så fik Torres scoret.







Men der var offside.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 16. apr, 2011 20:06

1-0 til City over United.

tæt på score på kontra!
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. apr, 2011 20:22

Og scholes flæsker da Zabaleta for vildt, men det er miss piggy jo nok ikke enig med mig i. Det kunne jeg ikke forestille mig
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. apr, 2011 22:21

Kors i anus da en fuser, indtil videre i Madrid. Okay og i samme sekund får Lionel en chance, men sikke da noget. Curling er at foretrække, fremfor denne kamp :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

SaintAnker

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaintAnker » lørdag, 16. apr, 2011 23:43

Nogen der ser el classico ? Kors i skuet en dårlig dommer - det er jo sindsygt.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. apr, 2011 23:50

Ser kampen, men synes nu ikke dommeren fejler noget som helst, når det gælder dommer kvalifikationer :dontknow: ihvertfald ikke mere end så mange andre. Man kan ALTID kritisere en dommer for et eller andet i løbet af 90 min, selv Colina i sin tid, men synes dommeren idag har været aldeles glimrende. Dog har jeg surfet lidt net undervejs så har ikke haft 100% fokus på kampen, skal det siges.
Verden er smask fuld af hyklere....

SaintAnker

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaintAnker » lørdag, 16. apr, 2011 23:57

Thommo skrev:Ser kampen, men synes nu ikke dommeren fejler noget som helst, når det gælder dommer kvalifikationer :dontknow: ihvertfald ikke mere end så mange andre. Man kan ALTID kritisere en dommer for et eller andet i løbet af 90 min, selv Colina i sin tid, men synes dommeren idag har været aldeles glimrende. Dog har jeg surfet lidt net undervejs så har ikke haft 100% fokus på kampen, skal det siges.
Så må du ikke have set ret meget da. For det var da helt hen i vejret. 2 x 100% straffespark (replay bagefter) til Barca - de fik 1. Et straffe til Real hvor der intet var. Pepe skulle så meget have haft et gult - hvordan han undgik et er jo et mirakel. Og en del af de gule kort til Barca var sgu til at grine af. Ja, jeg holdte med Barca, men enhver kunne da se dommeren gav hjemmebane fordel.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 16. apr, 2011 23:59

Respekt til Madrids forsøg på comeback og Mourinhos hurtige handlinger. Barcelona viste dog som altid en latterlig, arrogant attitude. Håber Real har det psykiske overtag til de resterende kampe mod Barca. Vil simpelthen ikke se doping-træneren løbe med for mange pokaler.

@ SaintAnker: Du holder tydeligvis for meget med Barca! Der var straffe i begge situationer og foruden små fejlkendelser gjorde dommeren det udemærket. Albiols straffe og røde kort var klokkeklart, men derimod ramte Alves heller ikke bolden da han blev overspurtet af Marcelo og dermed var det straffespark også på sin plads.

Dommeren var hverken mere med eller imod det ene og andet hold. Fx undlod han at give flere gule kort til Barca for film af bl.a. Busquet og han viste heller ikke Messi det gule kort da han haglede bolden på tribunen. Han var altså på ingen måde imod Barca.

Han var hverken hjemme-eller udedommer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

SaintAnker

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaintAnker » søndag, 17. apr, 2011 00:06

Masche20 -Ja du er vidst til Real siden. Barca er ikke arrogante - de kan bare holde på bolden som ingen andre hold kan. Og siden du har set den, så må du give mig ret i 2 straffe til Barca og 0 (nul) til RM - hvis det skulle dømmes retfærdigt.

Men fred være med det. Det er nu altid gode kampe mellem de 2 hold og det bliver da fedt og se de næste 3 også.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 17. apr, 2011 00:16

Ja, jeg holder med Real når de møder Barca. Arrogance og boldholderi?!? Nu taler jeg om den arrogance, der skinner igennem når de føler sig bortdømt. De er et dygtigt hold, men de ved det i den grad også og de fortjener at blive pillet lidt ned.

Jeg tror dog samtidig at deres arrogance har udspillet sig af deres træner. Jeg tager stor afstand fra den mand og hans gøren og laden og mener desuden han i sin tid var dopet, hvorfor ellers mistænke ham for det? Jeg tror han har haft dårlig indflydelse på sine spillere og i særdeleshed Xavi og Iniesta.

Ja, jeg så den, men nej jeg vil ikke give dig ret. Jeg mener 1-1 i straffe favør er på sin plads. Casillas vs Villa kan måske også tangeres til det, men jeg finder det ikke ligeså tydeligt som de to andre. Det er sådanne situationer, der nogle gange bliver dømt og andre gange ikke gør. Det er et spørgsmål om, hvor stor indflydelse Casillas har på Villas chance, men Villa spiller selv bolden ud over mållinien og han havde i det hele taget en skidt dag på kontoret - en ud af mange på det sidste.

Der var samtidig en verden til forskel på de to superstjerner Messi og Ronaldo. Ikke fordi den ene var bedre end den anden, men fordi attituden og arbejdet var til forskel. Messi lignede den gamle Ronaldo når han brokkede sig, faldt let til jorden og sparkede bolden væk efter der var fløjtet. Ronaldo derimod gjorde en stor andel i både defensiven og offensiven og det var befriende at se en superstjerne agere holdspiller. Messi og Ronaldo havde dog begge dårlige offensive betingelser da de begge blev lukket fint ned.

Dimaria derimod er alt for egoistisk og bør lære at se sine medspillere.

Skal Real dog slå Barca i de næste opgør så skal Ozil spille. Han gjorde forskellen da han kom ind. Fremragende fodboldspiller.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 17. apr, 2011 00:29, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 17. apr, 2011 00:28

SaintAnker skrev:, men enhver kunne da se dommeren gav hjemmebane fordel.
Er oprindeligt også mest pro Barca, men er igang med at skifte side til rivalen, da Barca´s usympaskie leflen for Masch, Fabregas osv osv, gør jeg efterhånden har mistet respekten for dem, men har dog størst sympati hos de blå/røde indtil videre, Mourinho kan dog være manden der får mig omvendt, uden pis. Mourinho er cool, men indtil videre er jeg dog mest pro Barca, og synes dommeren dømte fint idag. Troede egenlig du mente han var for meget pro Barca.

Og det skal siges jeg er Atletico sympatisør i Spanien, så kan af natur ikke blive specielt stor RM "fan", men kan dog med tid, godt blive størere RM end, Barca "fan" da spansk bold ikke fylder så meget i mit hjerte, hvis Barca fortsætter deres usympatisk turne er det ihvertfald sikkert jeg bliver RM skabs sympatisør. Har eksempelvis heller ikke specielt meget mod Everton, til trods for mit store LFC hjerte.
Verden er smask fuld af hyklere....

Rolling

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rolling » søndag, 17. apr, 2011 00:48

Jeg bryder mig hverken mere eller mindre om hverken Barcelona eller Real, men jeg synes godt nok de her "classicos" er ved at blive træls, og nok som en af de få synes jeg ikke det er fedt med 4 opgør på å kort tid

Det er en stor opvisning i dårlig opførsel, snyd, uælighed og klam attitude. Det handler i lige så høj grad om at få modstanderen vist ud, for enhver pris, som det handler om at score mål. Jeg må dog sige jeg synes Barcelona er værst.

Jeg synes der er så meget mere klasse over de store engelske opgør: Manchester U VS liverpool - Manchester U VS City - Liverpool VS Everton etc. Det går engang imellem over stregen med et par hårde tacklinger, men ellers synes jeg generelt at spillerene opfører sig langt bedre (med få undtagelser som det sidste indbyrdes opgør mellem Utd og LFC måske)

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » søndag, 17. apr, 2011 01:50

Egentlig en småkedelig og fodboldfattig kamp i Madrid.

Jeg mener også, at dommeren kunne have dømt det første straffespark mod Villa, men bortset fra det var det en udmærket præstation fra hans side.

Flop: Xabi, Di Maria, Villa og Busquets (mest på baggrund af hans ulidelige kasten-sig-til-jorden)
Top: Pepe, Özil, Adriano, Pique

@ Rolling
Jeg synes nu nok, at mange af de store engelske opgør ofte får nogle meget uheldige efterspil (fx dagens kamp mellem manu-manc), men forskellen er vel, som du pointerer, at hovedfokus er placeret andetsteds i pl, hvorimod fx el Clásico i den grad bliver arnested for alt andet end fodbold.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Rolling

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rolling » søndag, 17. apr, 2011 02:04

JTN skrev:Egentlig en småkedelig og fodboldfattig kamp i Madrid.

Jeg mener også, at dommeren kunne have dømt det første straffespark mod Villa, men bortset fra det var det en udmærket præstation fra hans side.

Flop: Xabi, Di Maria, Villa og Busquets (mest på baggrund af hans ulidelige kasten-sig-til-jorden)
Top: Pepe, Özil, Adriano, Pique

@ Rolling
Jeg synes nu nok, at mange af de store engelske opgør ofte får nogle meget uheldige efterspil (fx dagens kamp mellem manu-manc), men forskellen er vel, som du pointerer, at hovedfokus er placeret andetsteds i pl, hvorimod fx el Clásico i den grad bliver arnested for alt andet end fodbold.
Jeg synes nu dagens kamp forløb fint, indtil verdens mest usympatiske fodboldspiller Balotelli, fuldstændig umotiveret skal ud og provokere Man Utd fansene. Der kan man vel sige "en mand ødelægger det for resten", mens dårlig opførsel er en holdsport i Spanien. Neville og Adebayor gjorde det også engang, jeg synes det er klamt, og skulle medfører semi-lange karentæner (hvilket de vidst også begge to fik)

Selvfølgelig er der også episoder i England, men synes ikke det er tilnærmelsesvist ligeså slemt som opgørene mellem Real og Barca, hvor dårlig opførsel og ligendne har overskygget fodbolden de sidste mange gange.

Besvar