Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » tirsdag, 19. jul, 2011 08:54

Nej mestre bliver de hviii'e nok næppe, men jeg tror heller ikke de rykker ned.

Man skal passe på med at overfortolke når det nu kun er 3 % af sæsonens kampe der er spillet, men synes da om ikke andet at AGF'erne kom rigtigt pænt fra land.

God kamp igår, som de burde have lukket noget tidligere. Fornuftigt spil fra Martin Jørgensen og i særdeleshed Stephan Petersen, mens det centrale forsvar vist lige skal have rystet startnerverne af sig.

Jeg sagde før sæsonen, og jeg holder stadigvæk ved, at nedrykkerne bliver Lyngby og HB Køge.

Så kan Kim Aabech også få sig den håndværkeruddannelse han så gerne vil have i stedet for at spilde sin tid på fodbold. Der er jo ikke noget sjovt i sort arbejde når det bliver opdaget.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » tirsdag, 19. jul, 2011 09:44

tue69 skrev:Nej mestre bliver de hviii'e nok næppe, men jeg tror heller ikke de rykker ned.

Man skal passe på med at overfortolke når det nu kun er 3 % af sæsonens kampe der er spillet, men synes da om ikke andet at AGF'erne kom rigtigt pænt fra land.

God kamp igår, som de burde have lukket noget tidligere. Fornuftigt spil fra Martin Jørgensen og i særdeleshed Stephan Petersen, mens det centrale forsvar vist lige skal have rystet startnerverne af sig.

Jeg sagde før sæsonen, og jeg holder stadigvæk ved, at nedrykkerne bliver Lyngby og HB Køge.

Så kan Kim Aabech også få sig den håndværkeruddannelse han så gerne vil have i stedet for at spilde sin tid på fodbold. Der er jo ikke noget sjovt i sort arbejde når det bliver opdaget.
Men ikke destomindre så er GF ubesejret i alle sæsonens kampe, det bliver helt sikkert i år!
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 19. jul, 2011 10:08

mig_der skrev:
tue69 skrev:Nej mestre bliver de hviii'e nok næppe, men jeg tror heller ikke de rykker ned.

Man skal passe på med at overfortolke når det nu kun er 3 % af sæsonens kampe der er spillet, men synes da om ikke andet at AGF'erne kom rigtigt pænt fra land.

God kamp igår, som de burde have lukket noget tidligere. Fornuftigt spil fra Martin Jørgensen og i særdeleshed Stephan Petersen, mens det centrale forsvar vist lige skal have rystet startnerverne af sig.

Jeg sagde før sæsonen, og jeg holder stadigvæk ved, at nedrykkerne bliver Lyngby og HB Køge.

Så kan Kim Aabech også få sig den håndværkeruddannelse han så gerne vil have i stedet for at spilde sin tid på fodbold. Der er jo ikke noget sjovt i sort arbejde når det bliver opdaget.
Men ikke destomindre så er GF ubesejret i alle sæsonens kampe, det bliver helt sikkert i år!
Jep der er kun 32 runder til at vi løfter mesterskabspokalen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » tirsdag, 19. jul, 2011 10:30

Bemærk også, at der ikke var et eneste gult kort til GF igår, så hvis mesterskabet mod al forventning skulle glippe, så er der med garanti en UEFA-plads via fair-play prisen.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » onsdag, 20. jul, 2011 01:24

Jeg har spået en 6. plads til AGF:
1. FCK
2. OB
3. BIF
4. FCM
5. SIF
6. AGF
7. Horsens
8. FCN
9. SE
10. AaB
11. Lyngby
12. HB Køge

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » onsdag, 20. jul, 2011 09:32

Jeg har spået en 6. plads til AGF:
1. FCK
2. OB
3. BIF
4. FCM
5. SIF
6. AGF
7. Horsens
8. FCN
9. SE
10. AaB
11. Lyngby
12. HB Køge
Jeg tror, at der som sidste sæson bliver meget lidt afstand mellem holdene fra 11. til 5. pladsen, så det kan meget vel blive den endelige stilling. Nedrykkerne er lige i øjet :)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » onsdag, 20. jul, 2011 18:25

tue69 skrev:
Jeg har spået en 6. plads til AGF:
1. FCK
2. OB
3. BIF
4. FCM
5. SIF
6. AGF
7. Horsens
8. FCN
9. SE
10. AaB
11. Lyngby
12. HB Køge
Jeg tror, at der som sidste sæson bliver meget lidt afstand mellem holdene fra 11. til 5. pladsen, så det kan meget vel blive den endelige stilling. Nedrykkerne er lige i øjet :)
Det er jeg langt henad vejen enig i. Jeg tror dog at Aab kommer længere op i tabellen i år, så de skal nok byttes med SIF, men det bliver tæt.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » onsdag, 20. jul, 2011 22:53

nrg skrev:
tue69 skrev:
Jeg har spået en 6. plads til AGF:
1. FCK
2. OB
3. BIF
4. FCM
5. SIF
6. AGF
7. Horsens
8. FCN
9. SE
10. AaB
11. Lyngby
12. HB Køge
Jeg tror, at der som sidste sæson bliver meget lidt afstand mellem holdene fra 11. til 5. pladsen, så det kan meget vel blive den endelige stilling. Nedrykkerne er lige i øjet :)
Det er jeg langt henad vejen enig i. Jeg tror dog at Aab kommer længere op i tabellen i år, så de skal nok byttes med SIF, men det bliver tæt.
Det tror jeg ikke du skal regne med. Vi har Troels Bech, jeg anser ham som en langt dygtigere træner end Kent Nielsen og mht. trupperne synes jeg kun SIF har mangler i bredden og transfervinduet er ikke lukket endnu.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » fredag, 22. jul, 2011 19:41

Jamen, som skrevet, bliver det meget tæt, tror jeg. Jeg er enig med dig i, at Troels Bech er en god træner, men jeg ser bare generelt noget mere potentiale i Aab, som jeg ikke ser i Silkeborg. Samtidig tror jeg Aab er så desperate for ikke at havne i samme situation, som i sidste sæson, at de gør alt for at være ordentlig klar, men lad os nu se ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

alann

Re: Dagens Kampe

Indlæg af alann » lørdag, 23. jul, 2011 14:59

nrg skrev:Jamen, som skrevet, bliver det meget tæt, tror jeg. Jeg er enig med dig i, at Troels Bech er en god træner, men jeg ser bare generelt noget mere potentiale i Aab, som jeg ikke ser i Silkeborg. Samtidig tror jeg Aab er så desperate for ikke at havne i samme situation, som i sidste sæson, at de gør alt for at være ordentlig klar, men lad os nu se ;)
Ja de er måske desperate - men uha for en tynd trup de kan mønstre og hvis målmanden holder det nivau, som han vidste i Brøndby så koster han en del point!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. jul, 2011 22:21

Her i efter matchen så jeg Sølvi lave, hjerte tegnet med fingrene, nu så jeg ikke kampen, men går ud fra det er fra idag. Synes det er latterligt og i den grad pinligt at lave efter et år i klubben, men det er måske bare mig.

Sådan noget kan man gøre efter 4-6 år i klubben.....Hvis det altså var en hetydning til klubbens fans, og ikke han kone/barn.

Når det så er sagt, suverænt gået med 3 mål i to kampe, af en forsvars spíller.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 27. jul, 2011 22:37

Thommo skrev:Her i efter matchen så jeg Sølvi lave, hjerte tegnet med fingrene, nu så jeg ikke kampen, men går ud fra det er fra idag. Synes det er latterligt og i den grad pinligt at lave efter et år i klubben, men det er måske bare mig.

Sådan noget kan man gøre efter 4-6 år i klubben.....Hvis det altså var en hetydning til klubbens fans, og ikke han kone/barn.

Når det så er sagt, suverænt gået med 3 mål i to kampe, af en forsvars spíller.
Nu var jeg jeg af arbejdsmæssige grunde for en gangs skyld ikke i Parken idag, men jeg lagde også mærke til det hjerte, som han, sandsynligvis, sendte ud mod os fans. Og jeg er faktisk enig med dig.
Jeg giver generelt ingenting for spilleres kærlighedserklæringer til klubben og klubbens fans. Nu er Sølvi en mand, som har arbejdet stenhårdt siden han kom til, hvilket han viser fornemme resultater af nu, og han er uden tvivl en mand, som er elsket hos klubbens fans, men generelt burde man som en spiller, der ikke har et specielt tilhørsforhold til klubben pakke diverse hilsner osv. væk.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 28. jul, 2011 22:46

Og et patetisk forsøg fra de østrigske fans på at synge YNWA mod brøndby.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 02. aug, 2011 22:46

Godt gået OB, og det giver vel en herlig masse point til DK fremover. I bestræbelserne på at beholde 2 CL pladser
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af agger » onsdag, 03. aug, 2011 20:56

Thommo skrev:Godt gået OB, og det giver vel en herlig masse point til DK fremover. I bestræbelserne på at beholde 2 CL pladser
Ja hvis FCM så lige får det held og sådan på en svær udebane, og brøndby da for f***** ville tage sig sammen, så er der mange point at hente i denne sæson.
Har desuden set på de mulige modstandere for FCK og det er ikke skræmmende.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champi ... 060948.htm

Og OB ryger formentlig ud, men er så vidt jeg forstår direkte klar til Euro league gruppespil. Men jeg har stadig en tiltro til OB, og hvis de møder Twente eller Standard liege, ser jeg gode muligheder. De virker til at have fået mere ro på i Europa, grundet at de har været med i en del år nu.

jeg tror på vi har FCK, OB, FCM og FCN (som først træder ind næste runde) tilbage efter i morgen.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Besvar