Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. dec, 2011 03:33

Never gets old:

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 08. dec, 2011 06:44

Sjovt som Peter Schmeichel lige fik flettet vendingen "Verdens største klub" ind, da han skulle kommentere resultatet.

På en eller anden måde lyder det forkert, at "Verdens største klub" skulle kunne tabe til et hold som Basel, så mon ikke det var hans gamle klubfølelse der løb af med ham (igen)?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » torsdag, 08. dec, 2011 08:27

Han sagde det mange gange efter kampen.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » torsdag, 08. dec, 2011 08:38

Ja. Desuden kunne han ikke helt klare, at Preben indikerede, at Man. City havde skuffet mindre end Man. Utd., og forsøgte at argumentere imod Preben ved at henvise til Man. Citys hold, men erkendte så til sidst bittert, at Man. Utd. nok ville få mest negativ omtale, hvilket selvfølgelig var urimeligt. :?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » torsdag, 08. dec, 2011 09:05

Jeg tror sjælden jeg har været så skadesfro som i går aftes!! :mrgreen:

Man kan da håbe at deres nedtur fortsætter i PL.....

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 08. dec, 2011 11:05

Fribytter skrev:Ja. Desuden kunne han ikke helt klare, at Preben indikerede, at Man. City havde skuffet mindre end Man. Utd., og forsøgte at argumentere imod Preben ved at henvise til Man. Citys hold, men erkendte så til sidst bittert, at Man. Utd. nok ville få mest negativ omtale, hvilket selvfølgelig var urimeligt. :?
Det var jo også det skinbarlige ævl. Citys gruppe kunne på forhånd med stor ret betegnes som en dynamitpulje, mems Uniteds - som Brian også pointerede - var DEN gruppe af dem alle, som alle de store hold ville have taget, hvis de havde fået frit valg.

En skidt uge for SAF. Først ud af Carling Cup´en mod en let modstander, så City som modstander tidligt i FA Cup´en, og nu ud af CL mod en let modstander. Og hvor blev de 8 minutters tillægstid af? Ikke sært at der blev gumlet igennem på tyggegummiet da der blev fløjtet af.

Der var en - husker ikke hvem - der fik sagt i aftes, at Basel nok ville være ønskemodstanderen for de fleste i 1/8 dels finalerne. Så fik SAF og Schmeichel lige dén at gå hjem på :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Harvey » torsdag, 08. dec, 2011 11:12

Jeg ved godt at man ikke få eller at det ikke er "go stil" at fryde sig når det går andre hold dårligt, men det fryder mig langt ind i min sjæl, at United er UDE!!!!!! Jeg nægtede at håbe på at det ville ske, fordi de får jo altid snoet sig videre, så det var bare så super fedt at de blev sendt ud af lillebitte-Basil!!!!!!!

Jeg fristes til at udbryde...BAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! FRYD FOR DIG ALEX OG DIG WAYNE OG DIG EVRA.........BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Hvor er det bare skønt at vide allerede nu at sæsonen ikke ender med at United står med pokalen med de store ører og at det også til sommer fortsat vil stå 5-3 til os i det regnskab!!!!!!!!!!!!!!! Hvor er det bare fryd, fryd, fryd og mere fryd!!!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 08. dec, 2011 11:31

I det hele taget en uforglemmelig CL-aften. Hvem skulle fx også have troet, at Ajax ville formøble 3 point og 7 mål i forhold til Lyon?

På en måde har jeg lidt ondt af Chr. Eriksen, men på den anden side, så var Ajax jo mirakuløst heldige med at få uafgjort i Lyon i forrige runde. De kunne uden at være utilfredse have tabt den kamp med 3-4 mål, så hvem ved, måske var det en slags højere retfærdighed, der spillede ind i aftes?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Harvey » torsdag, 08. dec, 2011 11:42

Har iøvrigt lige været inde og tælle titler og pokaler, da jeg røg ind i en diskussion om hvem er har vundet mest af os og "dem". Og hvis man tager mesterskaber, fa-cup, liga-cup, uefa/pokalvindernes-cup og CL med, så har vi vundet 40 titler og "de" har vundet 38 :D
Det virker som det mest fair regnestykke, for man kan vel ikke tælle titler med som man vinder ved bare at vinde én eneste kamp, så som Charity Shield, UEFA Super Cup og FIFAs latterlige VM for klubhold, hvor der er 4 hold med. Men selv hvis man tæller den sidstnævnet med som "de" har vundet én gang, så fører vi stadigvæk.

Men man kan med en vis rimelighed sige at vi fortsat er foran, når det gælder de klassiske titler ;) ;) ;)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SørenK » torsdag, 08. dec, 2011 20:25

Skøn aften i går! Men exit fra CL til fordel for Basel, det lyde da vist bekendt? Det vækker i hvert fald for mig nogle rigtig grimme associationer! For pokker hvor var jeg en utrøstelig 10-årig knægt på den mørke novemberdag i 2002.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » torsdag, 08. dec, 2011 21:11

SørenK skrev:Skøn aften i går! Men exit fra CL til fordel for Basel, det lyde da vist bekendt? Det vækker i hvert fald for mig nogle rigtig grimme associationer! For pokker hvor var jeg en utrøstelig 10-årig knægt på den mørke novemberdag i 2002.
Omend noget ældre den famøse aften så har jeg dog i går helt tilgivet dem for tidligere tiders synder.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 08. dec, 2011 21:23

Haha, jeg havde ikke kanalen dengang og vidste ikke man kunne streame. Jeg fulgte altid kampene som en besat på det der hed Eurosport News, hvor resultaterne stod ude i siden af skærmen. Det var sgu tider. Hold kæft hvor var jeg skuffet bagefter, men samtidig stolt over at vi havde vendt 0-3 til 3-3.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » fredag, 09. dec, 2011 10:37

AJ skrev:Haha, jeg havde ikke kanalen dengang og vidste ikke man kunne streame. Jeg fulgte altid kampene som en besat på det der hed Eurosport News, hvor resultaterne stod ude i siden af skærmen. Det var sgu tider. Hold kæft hvor var jeg skuffet bagefter, men samtidig stolt over at vi havde vendt 0-3 til 3-3.
Men vi tabte ikke til Basel ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 09. dec, 2011 17:27

Nej, hehe. Det var i øvrigt samme gruppespil hvor vi, eftersigende (jeg kunne jo ikke se kampene), blev tævet ud af Anfield af Valencia med en vis træner på sidelinien. Måske det var dér Parry og co. fik øjnene op for Hr. Benítez..

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 09. dec, 2011 18:38

AJ skrev:Nej, hehe. Det var i øvrigt samme gruppespil hvor vi, eftersigende (jeg kunne jo ikke se kampene), blev tævet ud af Anfield af Valencia med en vis træner på sidelinien. Måske det var dér Parry og co. fik øjnene op for Hr. Benítez..
Ærgeligt han ikke så en hvis herre ved navn Aimar :evil:
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar