Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 10. dec, 2011 23:55

3-1 Barcelona. Knæk og bræk, fortjent sejr til verdens bedsteklubhold ligenu...

Ellers en god start efter få sekunder... Heldigvis kom der ikke så mange slagsmål :D
You'r Never Walk Alone. ///

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 11. dec, 2011 11:47

@ Hr. Drejer

Du må lige forklare dig. Keita på knap 32 år er oldgammel og ville bare komme for at tjene nogle nemme penge, men Villa på 30 år skal vi smide et bud efter? Og så siger man endda at midtbanespillere er lidt ældre når de topper end angribere er.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » søndag, 11. dec, 2011 12:48

Thommo skrev:
mig_der skrev:
Thommo skrev:
AJ skrev:Nej, hehe. Det var i øvrigt samme gruppespil hvor vi, eftersigende (jeg kunne jo ikke se kampene), blev tævet ud af Anfield af Valencia med en vis træner på sidelinien. Måske det var dér Parry og co. fik øjnene op for Hr. Benítez..
Ærgeligt han ikke så en hvis herre ved navn Aimar :evil:
Helt enig, har altid elsket Aimar og iøvrigt Rafa's Valencia hold. Men skal man jo være lidt ærlig overfor sig selv, så er der ingen tvivl om at alt for mange skader har forhindre Aimar i at udleve hans potentiale, så han var nok bare blevet en Kewell historie.
Muligvis men tænk engang en fit start 11´er, ja man har jo lov at drømme for vildt.
------Hamann--Ste G-------
Garcia----Aimar-----Kewell
----------Fowler ;) -------

Det ville næsten være synd for de andre hold i ligaen
En hver opstilling med Fowler får min stemme!
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SørenK » søndag, 11. dec, 2011 17:48

En hjælpende hånd fra Stoke? 2-0 ved pausen. For en gangs skyld holder jeg med Stoke!

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » søndag, 11. dec, 2011 18:28

Dive af Modric og Spurs er med i kampen igen. Det bliver en intens afslutning.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 11. dec, 2011 18:31

mawope skrev:Dive af Modric og Spurs er med i kampen igen. Det bliver en intens afslutning.
Jep. Ingen kontakt whatsoever. Besynderligt, at Stoke-spilleren ikke bliver mere hidsig, end det er tilfældet.

Til gengæld blev Kaboul så snydt for et kæmpe straffe et par minutter senere, så den ene hånd ender med at vaske den anden.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » søndag, 11. dec, 2011 18:45

Det kan du have en pointe i. Meget kan man sige om Stoke, men teatralske og brokkerøve er ikke ord jeg vil benytte. I 1. halvleg gav Assou-Ekotto (mener det var) Woodgate en albue i hovedet. Han gnubbede sig blot lidt på kinden og lod sig trække op af Ekotto uden nogle brokkeseancer. Kan godt komme i tanke om en del spillere, der ville have gjort et stort nummer ud af dét.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 11. dec, 2011 18:51

SørenK skrev:En hjælpende hånd fra Stoke? 2-0 ved pausen. For en gangs skyld holder jeg med Stoke!
Det ligner en god weekend for os. Nederlag til Toons og Spurs (?), og i morgen sætter City og/eller Chelsea point(s) til. Det er vel lige før man skal håbe at City vinder. Lad bare City køre fra spids i år, hvis de tager så mange points fra de andre, at vi kan snige os op i top 4... :twisted:
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 11. dec, 2011 18:54, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 11. dec, 2011 18:52

Hold kæft, hvor er Spurs uheldige ikke at få noget med fra den kamp her. De er blevet bortdømt omtrendt ligeså groft i anden halvleg, som vi blev det mod Fulham. Horribel dommerpræstation.

... jeg er dog på nogen måde utilfreds med udfaldet :dance:

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik » søndag, 11. dec, 2011 18:57

Godt nok en ringe dommer i Stoke! Det er selvfölgelig til vores fordel, men det der var tyveri
Næste år!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 11. dec, 2011 19:02

Henrik skrev:Godt nok en ringe dommer i Stoke! Det er selvfölgelig til vores fordel, men det der var tyveri
Det havde selvf været bedst at slippe for dommertyverier, men trods alt rart at det også kan ramme andre end os... :|
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SørenK » søndag, 11. dec, 2011 19:03

ScouseForever skrev:
SørenK skrev:En hjælpende hånd fra Stoke? 2-0 ved pausen. For en gangs skyld holder jeg med Stoke!
Det ligner en god weekend for os. Nederlag til Toons og Spurs (?), og i morgen sætter City og/eller Chelsea point(s) til. Det er vel lige før man skal håbe at City vinder. Lad bare City køre fra spids i år, hvis de tager så mange points fra de andre, at vi kan snige os op i top 4... :twisted:
Vi skal helt klart håbe, at City tager alle 3 point, for den 1. plads har alligevel været væk i et godt stykke tid. Hvis Chelsea taber i morgen, og vi kan klare vores umiddelbart overkommelige juleprogram, begynder det for alvor at se godt ud!

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » søndag, 11. dec, 2011 19:26

SørenK skrev:Vi skal helt klart håbe, at City tager alle 3 point, for den 1. plads har alligevel været væk i et godt stykke tid. Hvis Chelsea taber i morgen, og vi kan klare vores umiddelbart overkommelige juleprogram, begynder det for alvor at se godt ud!
Ja, på næste søndag tager City imod Arsenal. Holder vi tungen lige i munden og får mere styr på midter/bundholdene i de næste 2-3 kampe, er vi formentlig i dén grad i spil til kampen om 4. pladsen igen.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » mandag, 12. dec, 2011 11:32

Dommerstandarden i Premier League er direkte elendig..
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. dec, 2011 20:40

Tror i Torres bliver solgt til Januar? Han er da ikke en af AVB foretrukne. Jeg tror det er 1x i aften. Man c skal tabe på et eller andet tidspunkt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar