Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 15. jan, 2012 18:56

Okay, så halede vi da et point ind på Arsenal... :)

Der er ingen grund til at vi ikke skulle kunne overhale dem, selvom vi ikke spiller prangende selv.
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 15. jan, 2012 19:01, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ultra » søndag, 15. jan, 2012 18:59

Gid vi kunne spille bold som Swansea, deres spil fremad af banen, er en klasse over vores....

Et hold af hurtige spillere som Spurs, en fornøjelse at se på..

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » søndag, 15. jan, 2012 19:27

Ultra skrev:Gid vi kunne spille bold som Swansea, deres spil fremad af banen, er en klasse over vores....

Et hold af hurtige spillere som Spurs, en fornøjelse at se på..
Jeg så kun 2. halvleg, men jeg var ligeledes glædeligt overrasket over Swansea's positive tilgang og dedikerede indsats. Sjældent de ikke søger den fremadrettede aflevering/aktion. En flot sejr til dem. Men vel også et noget svækket Arsenal-hold. Men det problem har de jo slåsset med i store dele af sæsonen. Hvis Chelsea (mod forventning) kollapser her i den afsluttende halvdel, og slaget om 4. pladsen skulle komme til at stå mellem os og gunners, er det vel 50/50, hvem der tager den. Arsenal ligner et hold, der står på vippen til at skulle gennem samme omgang som os. Ryger Persie som forventet til sommer ser de efterhånden meget ordinære ud imo.

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » søndag, 15. jan, 2012 20:17

Jeg vil også lige "promovere" min landsmand Gylfi Sigurdsson, som kom ind for Swansea og sprudlede. Blandt andet kan han noget som vi alvorlig meget mangler i Liverpool FC, en mand som kan sparke ordentlige hjørnespark! Og så løber han uendelig meget og fighter konstant. Jeg syns han lavede alt det som Downing blev købt til men ikke lever op til.

Vi mangler i den grad denslags type!

Flot kamp af Swansea, meget underholdende.

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 15. jan, 2012 20:47

RobertS skrev:Jeg vil også lige "promovere" min landsmand Gylfi Sigurdsson, som kom ind for Swansea og sprudlede. Blandt andet kan han noget som vi alvorlig meget mangler i Liverpool FC, en mand som kan sparke ordentlige hjørnespark! Og så løber han uendelig meget og fighter konstant. Jeg syns han lavede alt det som Downing blev købt til men ikke lever op til.

Vi mangler i den grad denslags type!

Flot kamp af Swansea, meget underholdende.

RobertS
Er det ikke generelt et kendetegn for islandske fodboldspillere?
Nu kender jeg ikke så meget til dem. Men det hvad jeg har hørt om dem der har været i SønderjyskE her dette netop været nøgleordet omkring dem.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 15. jan, 2012 21:15

Callesen skrev:
RobertS skrev:Jeg vil også lige "promovere" min landsmand Gylfi Sigurdsson, som kom ind for Swansea og sprudlede. Blandt andet kan han noget som vi alvorlig meget mangler i Liverpool FC, en mand som kan sparke ordentlige hjørnespark! Og så løber han uendelig meget og fighter konstant. Jeg syns han lavede alt det som Downing blev købt til men ikke lever op til.

Vi mangler i den grad denslags type!

Flot kamp af Swansea, meget underholdende.

RobertS
Er det ikke generelt et kendetegn for islandske fodboldspillere?
Nu kender jeg ikke så meget til dem. Men det hvad jeg har hørt om dem der har været i SønderjyskE her dette netop været nøgleordet omkring dem.
Og håndboldspillere, for lige at blive lidt off topic. Islændinge er vist generelt nogle krigere. De nedstammer jo også fra vikingerne.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

jeppegr
Indlæg: 4
Tilmeldt: mandag, 15. aug, 2011 11:45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jeppegr » mandag, 16. jan, 2012 11:31

Er meget spændt på at se aftenens kamp mellem Wigan og City. Førerholdet møder for første gang i denne sæson en form for modvind og har inden for kort tid tabt to hjemmekampe i træk. Med Lescott og brødrene Touré ude må City især i defensiven rokere, men hvad jeg ser allermest frem til, er City's mentale forfatning. Det er "altid" nemt at spille på et hold med succes, men det er nu de (i PL mesterskabs-sammenhæng) urutinerede stjerner skal vise, at de virkelig mener det. Kampen er på papiret ikke den sværeste, men det er ofte i kampe som disse at mesterskabet afgøres. David Silva er tvivlsom, men bliver højst sandsynlig klar til kampen. Utrolig vigtigt for City, da holdet især mod United led under at være uden både Yaya Touré og Silva.

City bør vinde overkommeligt, men gør de også det?

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » fredag, 20. jan, 2012 12:55

Egentlig underligt der ikke er blevet kommenteret på den svinestreg Pepe lavede i onsdags.
Hvor hjernedød har man egentlig lov til at være!? Føj for satan! Fedt at han er ude at sige på deres officielle hjemmeside, at det ikke var med vilje. Yeah right :wall:
Mindst 10 dages karantæne!

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarhus » fredag, 20. jan, 2012 17:14

Han burde gives en rigtig lang karantæne. Denne gang er det dog ikke lige så slemt, som da han sparkede en anden spillet et par gange og slog en af modspillerne med en knytnæve. Det spanske forbund tør sikkert ikke gå ind i sagen, fordi Barca og Real Madrid simpelthen har for meget magt.

De skal måske have hjælp af FA til at uddele en passende straf?

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jacobq » fredag, 20. jan, 2012 17:26


Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » fredag, 20. jan, 2012 17:49

Først og fremmest er vi helt enige om, at Pepe's svinestreg er helt igennem ondskabsfuld og usmagelig, og at han efter nu i hvert fald to af den slags episoder snart bør gøres noget alvorligt ved. Han er en skamplet på fodboldens image og lader ikke til at have nogen intention om at ændre sig.

Når det er sagt, så er resten af den der video altså ren Barcafanpropaganda. De ting, de viser i klippet, er enten:

1. Hændelige (ja i et top- og rivalopgør vel næsten forventelige) hårde frispark, der vel at mærke også dømmes - og som Barca's spillere med al sandsynlighed også selv har lavet en håndfuld af, hvis man kender disse opgør ret.

2. Dives præcis som dem, Barca's spillere selv er udsat for hård kritik for hele tiden at lave - og igen sikkert også har lavet deres del af i løbet af kampen.

Med al den usportslige optræden på banen og al den mudderkastning uden for er El Classico gået fra at være kampe, man så frem til, og til nu at være kampe, man simpelthen ikke gider at se. Jeg har i hvert fald ikke orket det i lang tid efterhånden - jeg får så rigeligt med umoden, ondskabsfuld og retarderet opførsel i min dagligdag som lærervikar på en folkeskole.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » fredag, 20. jan, 2012 17:59

Aarde skrev:
Med al den usportslige optræden på banen og al den mudderkastning uden for er El Classico gået fra at være kampe, man så frem til, og til nu at være kampe, man simpelthen ikke gider at se. Jeg har i hvert fald ikke orket det i lang tid efterhånden - jeg får så rigeligt med umoden, ondskabsfuld og retarderet opførsel i min dagligdag som lærervikar på en folkeskole.
Helt enig, jeg gider heller ikke bruge tid på det mere. Brok, svinestreger, film og hvad de ellers kan finde frem fra muleposen dernede. Hver af disse kampe har lige så mange skandaler, som det tager PL et par måneder om at skabe.
Spansk fodbold er blevet så trist at se på. 2 hold om førstepladsen, ingen spænding i resten af kampene stort set. Det ligner mere og mere skotske tilstande og hvor sjovt er det lige?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 20. jan, 2012 18:20

Der er intet klasse over El Clásico.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hyppia
Indlæg: 528
Tilmeldt: mandag, 02. aug, 2010 19:23
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hyppia » fredag, 20. jan, 2012 22:12

M`gladbach 3-1 over Bayern :clap: :clap: :clap:

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 21. jan, 2012 07:13

Arda skrev:Der er intet klasse over El Clásico.
I forhold til det spanske, er vi uenig om det meste ;) , men vil dog medgive, at El Clasico er blevet noget udvandet de seneste år. Der er li'som kommet for meget tænding og for lidt fodbold over kampene, men der er også samlet mange ego'er på et sted.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar