Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » søndag, 05. feb, 2012 18:56

De Gea har lavet mange rigtigt gode redninger i denne sæson, men han laver også bare de samme fejl konstant.

Det var vel den bedste måde, CFC kunne spille uafgjort på. I sig selv er resultatet ikke en katastrofe, men at smide en 3 måls føring med under en halvleg igen er katastrofalt ringe. Man kan håbe, at CFC mister en del selvtillid.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 05. feb, 2012 18:59

Fint nok med mig. Chelsea ligner et hold, som kommer til at smide flere point, og manc viser stor usikkerhed i deres forsvar. manc viser heller ikke den styrke, som de tidligere har gjort.
Senest rettet af LFC Søren søndag, 05. feb, 2012 19:00, rettet i alt 1 gang.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » søndag, 05. feb, 2012 18:59

Ja den havde Lindegaard næppe snuppet. Også fantastisk frispark af Mata.

Resultatet er set med Liverpool øjne fornuftig, men mener ikke der kan herske tvivl om Chelsea bliver frarøvet alle 3 point
i dag, af Howard Webb. Komisk nok, kan det gavne os i sidste ende.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 05. feb, 2012 19:00

Enig med Fribytter, men kun delvis. For nu får Man Utd et gevaldigt selvtillidsboost.

En dræbende kedelig 0-0 havde været at foretrække.

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » søndag, 05. feb, 2012 19:02

Vel et godt resultat for os. Utrolig amatør af Chelski at lade scum ind i kampen sådan. Torres er igen til grin 1 mod 1 men laver dog et flot assist.

Angående det der med at "offre" Liverpool for at sørge for at scum ikke vinder PL: Hvis de bliver mestre, og vi alligevel ender på 7. pladsen, så ja. Men det er jo umuligt at spå om sådan noget så ind til der er bare en lille smule chance for den 4. plads er det det vi går efter. Derfor er det her resultat helt ok.

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » søndag, 05. feb, 2012 19:03

Selvfølgelig kommer vores succes i første række. At ManU vinder guld går også ud over os, så er vi nemlig to guldmedaljer efter ManU. Nu skal vi iøvrigt også kæmpe mod både Spurs, Arsenal og Chelsea om 4. Pladsen, så jeg synes godt man kan tillade sig at ikke holde med ærkerivalen i denne kamp.

Som en skriver lidt længere nede, uafgjort var det bedste for os!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 05. feb, 2012 19:06

Det havde på sin vis været frydefuldt at se Scum få en ordentlig r*vfuld, men når det nu ikke skulle være, så er det sq godt at Chellsea satte points til. De ligner et hold, der kommer til at sætte flere points til, så det er egentlig helt op til os selv, om vi vil overhale dem.

Btw, så er det nærmest uhyggeligt at se, hvor uskarp Torres (stadig) er. Super oplæg til 2-0, men foran mål???? Det er tæt på horribelt hvordan han formøblede chancen til 4-0 (eller var det 4-1?)...

Men en fed kamp, det må vi vel alle indrømme.

Billede
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » søndag, 05. feb, 2012 19:15

ScouserTommy skrev:Det havde på sin vis været frydefuldt at se Scum få en ordentlig r*vfuld, men når det nu ikke skulle være, så er det sq godt at Chellsea satte points til. De ligner et hold, der kommer til at sætte flere points til, så det er egentlig helt op til os selv, om vi vil overhale dem.

Btw, så er det nærmest uhyggeligt at se, hvor uskarp Torres (stadig) er. Super oplæg til 2-0, men foran mål???? Det er tæt på horribelt hvordan han formøblede chancen til 4-0 (eller var det 4-1?)...

Men en fed kamp, det må vi vel alle indrømme.

Billede

Og et fedt billede du lige postede! Pas på du ikke får en bøde af FA. Ja der blev disket med flot offensiv fodbold. Og ja, Torres har virkelig lavet en Schevchenco. Gad vide om han kan genfinde formen igen. Har han præsteret på det spanske landshold siden skiftet?

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » søndag, 05. feb, 2012 19:17

Der skulle selvfølgelig aldrig have været straffe til Welbeck, men det første til Evra kan nu godt forsvares, og det er helt unødvendigt af Sturridge at forsøge en tackling der.

Og så var CFC's første mål jo et selvmål, og Luiz' hovedstød så ud til kun at blive bedre af at blive afrettet. Uden at se på hvem gaverne er fra, så skal CFC altså også være taknemmelig for den hjælp, de fik med deres afslutninger.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 05. feb, 2012 19:25

henrik1 skrev:
ScouserTommy skrev:Det havde på sin vis været frydefuldt at se Scum få en ordentlig r*vfuld, men når det nu ikke skulle være, så er det sq godt at Chellsea satte points til. De ligner et hold, der kommer til at sætte flere points til, så det er egentlig helt op til os selv, om vi vil overhale dem.

Btw, så er det nærmest uhyggeligt at se, hvor uskarp Torres (stadig) er. Super oplæg til 2-0, men foran mål???? Det er tæt på horribelt hvordan han formøblede chancen til 4-0 (eller var det 4-1?)...

Men en fed kamp, det må vi vel alle indrømme.

Billede

Og et fedt billede du lige postede! Pas på du ikke får en bøde af FA. Ja der blev disket med flot offensiv fodbold. Og ja, Torres har virkelig lavet en Schevchenco. Gad vide om han kan genfinde formen igen. Har han præsteret på det spanske landshold siden skiftet?
Håber det egentlig, for jeg har stadig stor sympati for ham efter alt det gode han trods alt gav LFC. Han er stadig forholdsvis ung, så alderen burde ikke være et problem, men det er klart, at jo længere tid der går på denne måde, desto større bliver risikoen for at han ender som superstjernen, der brød igennem tidligt og brændte tilsvarende tidligt ud.

Han har mig bekendt heller ikke slået til på landsholdet i lang tid. Jeg mener at have hørt landstræneren true med at sætte ham af.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » søndag, 05. feb, 2012 19:33

Fribytter skrev:Der skulle selvfølgelig aldrig have været straffe til Welbeck, men det første til Evra kan nu godt forsvares, og det er helt unødvendigt af Sturridge at forsøge en tackling der.

Og så var CFC's første mål jo et selvmål, og Luiz' hovedstød så ud til kun at blive bedre af at blive afrettet. Uden at se på hvem gaverne er fra, så skal CFC altså også være taknemmelig for den hjælp, de fik med deres afslutninger.

Selvfølgelig. Men synes du ikke det er lidt tankevækkende, at det lige er Howard Webb igen? Jeg syntes iøvrigt det første straffe var mindst lige så tvivlsomt. Webb virkede dog meget sikker på sin sag, og han stod meget tæt på. Måske også det der er lidt tankevækkende.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 05. feb, 2012 19:35

En FB-ven skriver lige, at Webb i sin karriere har dømt 54 straffespark i PL. Af dem er 9, = 17%, tilfaldet Scum.

Imo kan det ikke være rene tilfældigheder.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » søndag, 05. feb, 2012 19:50

Tjaa, jeg synes, at Webb igennem tiden har vist, at han bare laver nogle helt åbenlyse fejl. Frisparket, som Mata var ved at score på, var jo også ren film. Selvfølgelig er et straffespark en større foræring. Jeg tror dog, jeg vil nøjes med at tro, at Webb er rimelig let at narre, og hvis man forsøger det tilpas mange gange i forskellige situationer, hopper han på den på et tidspunkt. Og nu er Man. Utd. ofte det dominerende hold, og de søger ofte de her 50/50-kendelser, hvilket måske er gavnligt, når Webb er dommer.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Allan
Indlæg: 176
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Allan » søndag, 05. feb, 2012 20:00

Når nu Webb så ofte er blevet kritiseret for at være Manu venlig (lidt for meget), så kan det godt undre mig at FA så ofte bliver ved med at sætte ham på til ManUs kampe, der findes dog trods alt stadig andre dommere i England....

Men nu, efter Suarez sagen, hvor FA opgav at skjule deres tilhørsforhold, bliver det formentlig endnu værre i fremtiden..

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 05. feb, 2012 20:22

Allan skrev:Når nu Webb så ofte er blevet kritiseret for at være Manu venlig (lidt for meget), så kan det godt undre mig at FA så ofte bliver ved med at sætte ham på til ManUs kampe, der findes dog trods alt stadig andre dommere i England....

Men nu, efter Suarez sagen, hvor FA opgav at skjule deres tilhørsforhold, bliver det formentlig endnu værre i fremtiden..
Burde ikke undre dig. FA = Fergie Association (eller måske Fergie´s Associates...) ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar