Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 13. maj, 2012 22:15

AllanShore skrev:Skal vi ikke bare lade den ligge. Den eneste jeg har et problem med er Emmy, men derfor behøves det ikke at besudle hele den her tråd, og så må et evt. slagsmål i fremtiden tages over PM. :)
Folk kan sættes på ignorer, i brugerkontrolpanelet. Ikke at jeg har Emmy på ignorer, skal det siges ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SamiHyppiä » søndag, 13. maj, 2012 22:19

On topic:

Balotelli får vist konkurrence om at være den største nulevende klovn på en fodboldbane:

http://tv2sport.dk/tv-tredobbelt-idioti-af-joey-barton

(Barton med, som titlen siger, tre dobbelt idioti) ;)
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 13. maj, 2012 22:25

Dejligt at se Del Piero slutte sin Juve karriere med en scoring. Kongen af Italien (forget it Totti) slutter af med maner med trofæ og mål :clap: ... Del Piero har altid været lidt af et idol for mig, da jeg synes han om nogen har været fortaler for sportsmanship. At han tog turen ned i Serie B med Juventus, og i denne sæson har spillet for, hvad der i fodboldtermer svarer til en timeløn i City, viser bare at der stadig findes fodboldspillere, som vælger med hjertet. Dyb respekt!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 13. maj, 2012 22:43

AllanShore skrev: 3. hjertestop i den kamp :(

Men havde godt nok også føltes tomt hvis vi alligevel endte med at vinde.
Føltes tomt? :?

Hvordan kan det føles tomt at vinde mesterskabet? Lyder temmelig forkælet.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 13. maj, 2012 22:48

AJ skrev:
AllanShore skrev: 3. hjertestop i den kamp :(

Men havde godt nok også føltes tomt hvis vi alligevel endte med at vinde.
Føltes tomt? :?

Hvordan kan det føles tomt at vinde mesterskabet? Lyder temmelig forkælet.
Jeg ved det godt, men havde nærmest affundet mig med at have tabt inden i dag og havde anerkendt, at baseret på bl.a. spillet, så ville det nok også være helt i orden hvis City vandt. Og hvis vi så skulle have vundet mesterskabet efter hjælp fra QPR i dag, så ville følelsen nok ikke have været den samme, som eksempelvis i 2009. Men det er jo selvfølgelig meget subjektivt, og jeg er nok også lidt ene om den mening.

Men alt i alt ville det da have være at foretrække hvis City bare havde smadret dem 5-0 i dag :D
Fan af Manchester United

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 13. maj, 2012 22:49

I can imagine this is a difficult time for all you United fans, so I hope you find yourself in good Kompany. Don't take it to Hart. Yaya gotta keep your head up, it wont be De Jong before you're smiling again - keep looking for the Silva lining. It may sound a bit of a Clichy but Manchester's number 1 club is now City.
Manchester United fans now have a new favourite movie.


"Gone In Sixty Seconds"
Manchester united have sacked howard webb after a poor run of results

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 13. maj, 2012 23:31

En sæsonafslutning af de mere episke, må man sige. To mål på et stadion i Manchester i Ferguson-time har vist aldrig været så frydefuldt. To målræve, der takker af med hver sin scoringer på en halvø længere nede i Europa, er nu også værd at dvæle ved. Og så endda på arabisk, hvor Gud selvfølgelig takkes for at give os denne lykkelige stund:

http://www.dailymotion.com/video/xqssuo ... anta_sport

Se også exit'et ved timemærket:

http://www.dailymotion.com/video/xqsur1 ... yyyy_sport

Og mon Pipo havde drømt og håbet åh så inderligt på at score i sit farvel til San Siro? Noget tyder på det:

http://www.101greatgoals.com/gvideos/pi ... ppearance/

PS. 0.15 - jizz in pants.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. maj, 2012 23:43

Hvor er det smukt når ikoner takker af med manér, efter mange års tro tjeneste.

Men hvorfor spillede Juve i lyserødt og spillede de resten af kampen uden en anfører?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 13. maj, 2012 23:52

Selv dommeren smider lige Pippo et håndtegn!

Men man kommer sgu til at savne ham. Har altid elsket den måde han fejrede sine scoringer på, om det så var i helt ligegyldige kampe eller store, så fik den aldrig for lidt. Og så har jeg altid trukket lidt på smilebåndet over hans forhold til offside. Der findes vel ikke en kendelse som han ikke har været uenig i :D
Fan af Manchester United

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » mandag, 14. maj, 2012 00:08

Så sluttede Inters sæson meget symbolsk som den har været, nemlig en sand katastrofe! Lazio hev en 3-1 sejr hjem tidligere i dag. Inter skal spille noget EL kval hvilket jeg syntes er ret irriterende. I næste sæson havde jeg gerne set, at man fuldstændig kunne fokusere på Serie A og Coppa Italia. Der skal ske så meget i Inter for at komme tilbage på sporet og der passer en deltagelse i en tunering som Europa League nok ikke lige ind. Men alt i alt er jeg glad for at sæsonen endelig er slut, den har været rigtig lang!

Med hensyn til at mesterskabet gik til City i dag er jo i sig selv et vidunder, en helt igennem vanvittig afslutning på Premier League sæsonen. På den anden side er det ikke overraskende, det har på mange punkter været en utrolig mærkelig sæson! Men bedst af alt at United mistede mesterskabet på to mål af City i overtiden! :lol:
Callesen skrev:
Manchester united have sacked howard webb after a poor run of results
Verdensklasse!!! :lol:
Billede

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Webmartin » mandag, 14. maj, 2012 00:25

Del Piero vil jeg savne. Sad engang og så et ligegyldigt u23 em (tror jeg nok, det var), udelukkende fordi Del Piero var udtaget som en af de to eller tre ældre spillere, der måtte deltage for Italien. Der scorede han også efter pragtfulde tekniske detaljer.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » mandag, 14. maj, 2012 00:40

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Plg#t=214s

Efter hans fantastiske mål imod Fiorentina (Var det ikke det i 93/94?) vidste man godt at Piero var noget spændende - men fra det der mål imod Rangers har jeg aldrig været i tvivl om at han har ikke kun var en spændende spiller man også ville blive noget helt unikt.

Tak for alt Del Piero!
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » mandag, 14. maj, 2012 02:04

AllanShore skrev:Skal vi ikke bare lade den ligge. Den eneste jeg har et problem med er Emmy, men derfor behøves det ikke at besudle hele den her tråd, og så må et evt. slagsmål i fremtiden tages over PM. :)
Mugge, jeg har sendt dig en PB.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 14. maj, 2012 09:37

AllanShore skrev:Og så har jeg altid trukket lidt på smilebåndet over hans forhold til offside. Der findes vel ikke en kendelse som han ikke har været uenig i :D
Nej, og det er jo ikke fordi, det kun blev til tre-fire snævre offside-kendelser i løbet af karrieren.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas » mandag, 14. maj, 2012 11:26

http://tv2sport.dk/partner/tipsbladet/player/99469

Heeh, se lige Sunderlands fans, da de finder ud af at United ikke vandt
In Rafa i Trust

Besvar