Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
The Real Kramer

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Real Kramer » lørdag, 22. sep, 2007 22:23

Andre der ser Barca - Sevilla ?

Gæsternes trøjer må helt enkelt tage prisen for at være de mest gyselige siden 80'erne eller noget i den stil.

Så var det ærlig talt lige før at jeg hellere ville iføre mig en Arsenal-trøje end de der pink håndbold-bluser!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » lørdag, 22. sep, 2007 22:34

The Real Kramer skrev:Andre der ser Barca - Sevilla ?

Gæsternes trøjer må helt enkelt tage prisen for at være de mest gyselige siden 80'erne eller noget i den stil.

Så var det ærlig talt lige før at jeg hellere ville iføre mig en Arsenal-trøje end de der pink håndbold-bluser!
Ja og JA!
De ligner satme et gammelt joggingsæt

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » lørdag, 22. sep, 2007 22:36

The Real Kramer skrev:Andre der ser Barca - Sevilla ?

Gæsternes trøjer må helt enkelt tage prisen for at være de mest gyselige siden 80'erne eller noget i den stil.

Så var det ærlig talt lige før at jeg hellere ville iføre mig en Arsenal-trøje end de der pink håndbold-bluser!
Jeg ku da godt have fortalt sevilla-folkene, hvad der sker når man blander rød kulørt tøj med hvidt kogevask i vaskemaskinen....

Jeg tænker - og det gør jeg nok osse i morgen og det meste af næste uge, før det vil lykkes mig at komme i tanke om grimmere trøjer i fodboldens historie. Selvfølgelig er det nærliggende at sige "Scum", men selv ikke de er i nærheden af dén hæslighed. Mon spillerne har fået latterliggørelses-tillæg indført i deres kontrakter? Det burde de.

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverbird » søndag, 23. sep, 2007 12:52

jens fup skrev:
The Real Kramer skrev:Andre der ser Barca - Sevilla ?

Gæsternes trøjer må helt enkelt tage prisen for at være de mest gyselige siden 80'erne eller noget i den stil.

Så var det ærlig talt lige før at jeg hellere ville iføre mig en Arsenal-trøje end de der pink håndbold-bluser!
Jeg ku da godt have fortalt sevilla-folkene, hvad der sker når man blander rød kulørt tøj med hvidt kogevask i vaskemaskinen....

Jeg tænker - og det gør jeg nok osse i morgen og det meste af næste uge, før det vil lykkes mig at komme i tanke om grimmere trøjer i fodboldens historie. Selvfølgelig er det nærliggende at sige "Scum", men selv ikke de er i nærheden af dén hæslighed. Mon spillerne har fået latterliggørelses-tillæg indført i deres kontrakter? Det burde de.
Jeg tænkte på det samme, da jeg så kampen. Trøjerne er gyselige.
YNWA

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverbird » søndag, 23. sep, 2007 12:53

Jeg håber inderligt, at Chelsea vinder dagens kamp på Old Trafford. Jeg vil mene, at Chelsea får problemer i år, mens Scum vil køre godt. Derfor tror jeg, at det er bedre for os, hvis Scum taber.
YNWA

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » søndag, 23. sep, 2007 12:54

The Real Kramer skrev:Andre der ser Barca - Sevilla ?

Gæsternes trøjer må helt enkelt tage prisen for at være de mest gyselige siden 80'erne eller noget i den stil.

Så var det ærlig talt lige før at jeg hellere ville iføre mig en Arsenal-trøje end de der pink håndbold-bluser!
Jeg så noget af den og hold kæft hvor er Messi bare en fantastisk fodboldspiller. Det er jo helt vildt. Tror han kan blive en af de største.
Han er også begyndt at kunne score mål. Noget han der har været hans lidt svage side.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » søndag, 23. sep, 2007 15:07

Hvad fanden sker der? Inter er bagud til Livorno efter 52 sekunder :?

FUCK det er skidt!!!!
Billede

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » søndag, 23. sep, 2007 20:49

Så lige Bayern smadre Karlsruhe. Det er godt nok synd de ikke skal spille CL. De har virkelig et skræmmende hold og de ville have været i blandt favoritterne.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 23. sep, 2007 22:09

Scum slog Chelsea sikkert. Scum kommer vi helt sikkert også til at kæmpe med i år. Chelsea ser ikke særligt farlige ud i denne sæson nu. Arsenal er fremragende men spørgsmålet er om de kan holde nivauet i hele sæsonen. Det samme er jeg i tvivl om med os. Scum er dog heller ikke så overbevisende men lige nu kører det bedst for Arsenal. Der er bare ikke så meget andet at gøre end at læne sig tilbage og så håbe på det bedste. Vi har den bredeste trup og forhåbentlig kan det afgøre tingene til vores fordel. Vores offensive spil skal dog blive bedre.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 23. sep, 2007 22:27

Sådan Valladolid!!

Bar hold fast i 20 min mere
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 23. sep, 2007 22:30

vorstrup skrev:Sådan Valladolid!!

Bar hold fast i 20 min mere
Nej for fanden!!!







Scor igen tak!

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 23. sep, 2007 22:42

Hæske skrev:
vorstrup skrev:Sådan Valladolid!!

Bar hold fast i 20 min mere
Nej for fanden!!!







Scor igen tak!
:D hvorfor?
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 23. sep, 2007 22:45

vorstrup skrev:
Hæske skrev:
vorstrup skrev:Sådan Valladolid!!

Bar hold fast i 20 min mere
Nej for fanden!!!







Scor igen tak!
:D hvorfor?
Kan ikke klare Real Madrid!!!

Som du kan se her to min før tid score de igen! arg...

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 23. sep, 2007 22:48

Hæske skrev:
Som du kan se her to min før tid score de igen! arg...
Det er jo det jeg siger mand. Gid Valladolid havde vundet. Nå men 1-1, Real tøsen er vel ikke tilfreds:D
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 23. sep, 2007 22:52

vorstrup skrev:
Hæske skrev:
Som du kan se her to min før tid score de igen! arg...
Det er jo det jeg siger mand. Gid Valladolid havde vundet. Nå men 1-1, Real tøsen er vel ikke tilfreds:D
Nu så jeg kun de sidste 20 min. men ja. ku godt have undet dem at de vandt.
Nej. Men hun må godt komme hjem til mig og blive trøstet på mit skød

Besvar