Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » mandag, 03. dec, 2012 21:18

Det var ikke, fordi der var mangel på kontakt, men det er simpelthen en ren skulder mod skulder, men da Cissé ikke er foran Figueroa og ikke har chancen for at nå bolden, synes jeg godt nok, at det er en tvivlsom kendelse. Synd for Wigan. 10 mod 11 i 80 minutter på udebane er ikke sjovt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ynwa-23 » mandag, 03. dec, 2012 22:30

newcastles 3 mål lækker en af slagsens!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » tirsdag, 04. dec, 2012 12:01

AndreasN skrev:Det var ikke, fordi der var mangel på kontakt, men det er simpelthen en ren skulder mod skulder, men da Cissé ikke er foran Figueroa og ikke har chancen for at nå bolden, synes jeg godt nok, at det er en tvivlsom kendelse. Synd for Wigan. 10 mod 11 i 80 minutter på udebane er ikke sjovt.
Det er en latterlig kendelse. Nok en af de dårligste jeg har set i år, og det at han giver det rødekort er fuldstændig tosset..
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 04. dec, 2012 14:34

Guffi182 skrev:
AndreasN skrev:Det var ikke, fordi der var mangel på kontakt, men det er simpelthen en ren skulder mod skulder, men da Cissé ikke er foran Figueroa og ikke har chancen for at nå bolden, synes jeg godt nok, at det er en tvivlsom kendelse. Synd for Wigan. 10 mod 11 i 80 minutter på udebane er ikke sjovt.
Det er en latterlig kendelse. Nok en af de dårligste jeg har set i år, og det at han giver det rødekort er fuldstændig tosset..
Helt grotesk dom som er fuldstændig kamp afgørende. Havde det været os ville Suarez have fået et gult kort for film.
Sad but true
"We're not racist, we only hate the mancs"

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 04. dec, 2012 22:04

Dortmund har bare 15-16 klassespillere. Fantastisk hold. Hvilket genpres og hvilket omstillingsspil.

Poul Hansen er meget lidt imponeret af City :) .

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 04. dec, 2012 22:14

Robbie_God_Fowler skrev:Dortmund har bare 15-16 klassespillere. Fantastisk hold. Hvilket genpres og hvilket omstillingsspil.

Poul Hansen er meget lidt imponeret af City :) .
En spiller som Maicon er jo faldet ekstremt i niveau. Barry og Garcia på en midtbane er simpelthen rent selvmord af Mancini.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » tirsdag, 04. dec, 2012 22:58

Robbie_God_Fowler skrev:Dortmund har bare 15-16 klassespillere. Fantastisk hold. Hvilket genpres og hvilket omstillingsspil.

Poul Hansen er meget lidt imponeret af City :) .
Melder mig også i koret af beundrere.
Hvilket hold de har, mange fremragende spillere, fantastisk spillestil, hurtigt og konstant
Fremadrettede.
Kloop er nok den dygtigste unge træner i øjeblikket, fed spillestil, fed udstråling, og ser ud som
Om, han er rigtig dygtig til mandskabspleje, ligner han er meget vellidt bland spillerne.

Sidst men ikke mindst, et godt hjemmepublikum, fed stemning.

Imø spiller de det flotteste fodbold i Europa i øjeblikket.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 04. dec, 2012 23:44

Klopp og så Simeone i Atletico Madrid, ja. Det er helt vildt imponerende, hvad begge trænere har gang i!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7392
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 05. dec, 2012 22:26

Betyder FCN's misserable optræden i CL, at Danmark mister en kvalifikationsplads til europæisk fodbold?

@ Rasmus: Sami gør det da vidst også godt for tiden. :)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13796
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 05. dec, 2012 22:48

Der bør være en lov som ikke tillader hold som FCN i Champions League.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 05. dec, 2012 22:58

Hr. Drejer skrev:Der bør være en lov som ikke tillader hold som FCN i Champions League.
På ingen måde, de er rent faktisk champions, i modsætning til 3 hold fra England blandt andet. CL bør derimod skifte navn, eller dræbe fodbold i alle europæiske ligaer, pånær 4 lande, og du får ret. Det vil være forkert, og ødelægge fodbold i alle andre ligaer end de 4 store
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 05. dec, 2012 23:28

Arda skrev:Betyder FCN's misserable optræden i CL, at Danmark mister en kvalifikationsplads til europæisk fodbold?

@ Rasmus: Sami gør det da vidst også godt for tiden. :)
Det ligger fast inden sæsonstarten, at DK har en direkte CL plads medmindre vinderen af CL ellers ikke er kvalificeret (som med Chelsea i fjor).

Men på lidt længere sigt er det selvsagt ikke en fordel at få færre point end man kunne have fået. Og lige nu står den direkte CL plads til at blive mistet i 2014-15, men stadig med to hold i kvalifikationen.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 05. dec, 2012 23:35

Jeg forstår vitterligt ikke hvorfor folk har ondt i røven over FCN's præstationer.

Vi snakker FCN. De bliver trukket i gruppe med Juventus, Chelsea og Shakthar. Det efterlader dem med 3 hold hvor SAMTLIGE danske hold ville få tæv, længere er den ikke. Et FCK med deres stærkeste europæiske hold (incl folk som Linderoth og N'Doye etc) ville _MÅSKE_ kunne have hentet 3-5 point, men det er sgu ærligt talt meget tvivlsomt om den nuværende FCK-trup ville kunne gøre det samme.

Havde jeg været FCN ledelsen havde jeg fra start udmeldt at det i sådan en gruppe ikke ville være realistisk at få et eneste point, men at man naturligvis ville gøre sit bedste - hvilket jeg ærligt talt tror de har gjort. Hvordan nogen kan forlange mere fatter jeg ikke.

mortenbak
Indlæg: 3118
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 05. dec, 2012 23:40

Hvis det skal hedde champions league skal mestrene fra de forskellige lande, da deltage.... ellers giver navnet jo ingen mening. At dansk fodbold så er så langt under niveau er jo bare ærgeligt.

Jeg synes til Farums forsvar at deres gruppe er noget nær den hårdeste gruppe et dansk hold har været i, hvis ikke den hårdeste... altså... Chelsea er også ude.....Til sammenligning var Cluj (stave) tæt på at gå videre....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 05. dec, 2012 23:42

ThunderZtorm skrev:Jeg forstår vitterligt ikke hvorfor folk har ondt i røven over FCN's præstationer..
Ved reelt ikke om grunden er, at det ikke er fck eller bif :dontknow:

Kan bare sige, jeg tvivler på LFC var gået videre hvis vi(LFC) var i FCN skoene. Tvivler MEGET. Uagtet vi nok har 4-6 point mod chelsea.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar