Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Topcat
Indlæg: 53
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: København
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Topcat » torsdag, 14. feb, 2013 23:48

Ok så fordi Chelsea røg ud må han ikke ? Lidt mærkelig regl på en måde.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 14. feb, 2013 23:49

Topcat skrev:Jeg ser højdepunkter fra Anzi hvor jeg ser William er med. Han spillede CL for Shaktor. Hvorfor må Stueridge så ikke spille for os ?
Det er fordi Shakhtar blev 2'er i CL, hvilket vil sige at de stadig spiller i den fine turnering. Chelsea blev 3'er i deres CL gruppe, hvilket vil sige at de nu deltager i EL og Sturridge er derfor spærret i både CL og EL. Hvis bare Chelsea var gået videre i CL eller havde tabt gruppen, ville han ikke have været spærret.

Vil på forhånd give dig ret i, at det overhovedet ikke giver nogen mening, da Sturridge jo ikke har spillet i EL for Chelsea. Men sådan er reglerne altså.

Edit: Præcis AllanShore. ;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 15. feb, 2013 15:21

Jesper skrev:@Arda
Du skriver du hylder de radikale udtalelser, men har åbenbart svært at ved at acceptere Cynwals- han skulle i hvert have en kommentar om Nationen med på vejen, hvilket bliver utroligt hyklerisk idet dine egne kommentarer om Giggs da præcis hører under samme kategori.
Du hylder ytringsfriheden. Fint nok, men det burde ligeså vel indebære en accept af andres holdninger, for ellers bliver det en hul omgang (Nationen om du vil), når man til dels hopper i samme verbale båd, deslige i samme åndedrag ikke holder sig for god til at gå i infantilt forsvar for egne holdninger, hvilket burde være unødvendigt i og med de andre brugere som bekendt bare "ytrer sig".
Du vil deslige ikke belæres, men Cynwal skulle som bekendt lige vide at han skriver som tilhørte han Nationen, hvilket du som bekendt langt fra gør (ironi kan forekomme).
Hvis du på nogen måde vil tages seriøst som den radikale holdningsbærer, så gør det med kant (ja, jeg belærer - eller ytrer jeg mig bare...) og ikke plat tale.
Nej, du taler ikke plat. Du er plat. Og nej, ytringsfrihed er ikke ens betydende med, at alle skal acceptere det du siger. De skal acceptere, at du har retten til at sige det. Behøver du altid forsøger dig ud i at være moralens vogter med diverse fremmedord og des lige i hylsteret. Der er skisme også forskel fra at kritisere Reina til at koble klubber sammen med fascisme.

Hvis jeg vil tages seriøs? Kom nu ned af den piedestal for pokker, mester jesper.
En jeg i hvert fald ikke kan tage seriøs er dig, når du taler som du gør. Tænk sig, at jeg overhovedet gider at bruge tid på at svare dig, når du er :aliboronz2: og :aliboronz5: at høre på. Tag dog en kold pilsner, koble af fra forummet og nyd weekenden. :alcohol:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 16. feb, 2013 14:28

Jeg har ondt af Luton.
Sidder fuldstændigt på kampen, spiller bolden rundt, skaber chancer, scorer ikke --> nede 0-2.
Sounds familiar? :wall:

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » lørdag, 16. feb, 2013 17:34

Ærgeligt at det ikke gik bedre for Luton i dag end det gjorde. Havde håbet på, at de kunne komme videre mod Millwall og syntes egentlig os at det havde været fortjent nok hvis de havde gjort det. Jeg syntes Millwall spiller en rædselsfuld kamp og alligevel vinder de 3-0, det er i den grad et resultat der giver et forkert billede af kampen hvis man ikke så den.

Men utrolig flot af Luton, at komme helt til 5. runde af FA Cuppen og de var det bedste hold i dag men alligevel var det ikke nok.

Nu gælder det oprykning til League 2. Der er 6 point op til playoffs med 2 færre kampe spillet. De næste to modstandere er Macclesfield og Mansfield som ligeledes kæmper om oprykning så der er noget at tage fat på.
Billede

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Webmartin » lørdag, 16. feb, 2013 18:02

Man er ikke det bedste hold, hvis man taber 0-3. Det er ikke en skønhedskonkurrence.

Arsenal siger for eksempel flot farvel til sæsonens FA Cup på hjemmebane. Arteta var godt nok ringe spillende.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 16. feb, 2013 20:00

Dårligt for os, at Arsenal taber mht. at få EL-kval via 6. pladsen i PL. Nu skal finaledeltagerne findes blandt Man U, Man C og Chelsea hvis det skal ske.

...

Gid Suarez afsluttede som Reus. Så havde vi vundet 4-2 over Zenit.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. feb, 2013 20:53

Hvor er det flot af Oldham.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » søndag, 17. feb, 2013 14:31

Bum og der står 3-0 Chelsea på '17 minutter ... 8-)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » søndag, 17. feb, 2013 14:38

Mata er Chelseas bedste mand i denne sæson

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 17. feb, 2013 15:12

Flot assist af Tevez må man nok sige.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 19. feb, 2013 21:05

Lækkert fodbold af Bayern München, som giver Arsenal en lektion i hvordan man spiller fodbold i Verdensklasse. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 19. feb, 2013 21:11

ja man må da nok sige at hvis det bliver ved på denne måde får arsenal da noget af en snitter. :O
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 19. feb, 2013 21:12

Bayern München er - næst efter Barcelona - favoritter til at vinde CL. Ingen tvivl om det. De er uhyggelig stærke.

Arsenal er nærmest synonym med engelsk fodbolds frie fald de senere år. PL er godt nok blevet ringe, eksemplificeret ved at 'kun' to hold er i ottendelsfinalen. For bare 4 år siden, var det nærmest en tradition, at alle fire engelske hold havnede i kvartfinalen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » tirsdag, 19. feb, 2013 21:14

Tysk effektivitet!

Rødt kort i kampen, er ikke usandsynligt
Billede

Besvar