Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 03. mar, 2013 09:55

Jesper skrev:Er jeg den eneste der er godt og grundigt træt af stille og rolige diskussioner bliver trukket ned i sølet i diverse tråde, når enkelte brugere får lyst til at spyde galde ud? Kan man i det mindste ikke have pli nok til at holde sig væk?
Jeg ved ikke om det er mig du bl.a. hentyder til efter min kommentar i kamptråden igår. Jeg skrev at jeg ikke kunne forstå folk der er anti-BR, og at jeg gerne så folk lige gav sig til kende hvis de stadig ovenpå kampen igår var imod ham. Kan godt ske den var lidt spydig, men jeg skal modsat også finde mig i spydige kommentarer, hvis vi taber en kamp, der går på BR raus.

Forstår så heller ikke dit valg af tråd? :D
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 03. mar, 2013 10:12

LFC-Aaby skrev:
Jesper skrev:Er jeg den eneste der er godt og grundigt træt af stille og rolige diskussioner bliver trukket ned i sølet i diverse tråde, når enkelte brugere får lyst til at spyde galde ud? Kan man i det mindste ikke have pli nok til at holde sig væk?
Jeg ved ikke om det er mig du bl.a. hentyder til efter min kommentar i kamptråden igår. Jeg skrev at jeg ikke kunne forstå folk der er anti-BR, og at jeg gerne så folk lige gav sig til kende hvis de stadig ovenpå kampen igår var imod ham. Kan godt ske den var lidt spydig, men jeg skal modsat også finde mig i spydige kommentarer, hvis vi taber en kamp, der går på BR raus.

Forstår så heller ikke dit valg af tråd? :D
Det er også en forkert tråd, point taken. Nej, det var nok bare en oparbejdet irritation, der tilfældigvis kom frem her. Sorry.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 03. mar, 2013 10:21

Min holdning til BR har ikke ændret sig efter kampen i går.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » søndag, 03. mar, 2013 13:02

AJ skrev:Min holdning til BR har ikke ændret sig efter kampen i går.
Heller ikke min. Der sku' også gerne mere end en enkelt kamp til at ændre folks holdninger. Faktisk skal der efter min mening op til flere sæsoner til, før man kan danne sig et ordentligt indtryk.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 03. mar, 2013 13:08

LarsU skrev:
AJ skrev:Min holdning til BR har ikke ændret sig efter kampen i går.
Heller ikke min. Der sku' også gerne mere end en enkelt kamp til at ændre folks holdninger. Faktisk skal der efter min mening op til flere sæsoner til, før man kan danne sig et ordentligt indtryk.
NETOP! Og derfor forstår jeg ikke hvorfor folk allerede nu kan ønske ham ude af vagten. Rent spillenæssigt(som vi blandt andet så igår) er vi jo forbedret i forhold til de forgangene sæsoner, men resultatmæssigt har ikke været godt nok. Men som du selv siger skal man vurderes over flere sæsoner.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. mar, 2013 16:14

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 930161.ece

Blandt andet dobbeltmoralske kommentarer som denne, der gør, at mange ikke bryder sig om Barcelona.
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 03. mar, 2013 17:03

Tror vi får et forrygende derby at se på WHL. Vinder Spurs, så er de i pole position til CL. Jeg ved ikke helt, om jeg skal heppe på Spurs eller Arsenal. Ryger Arsenal udenfor top fire kunne jeg godt forestille mig, at de ryster gevaldigt op - de har økonomien til det. Omvendt har Spurs bevist, at de kan få meget ud af begrænsede midler, så CL kval vil formentlig styrke dem gevaldigt fremadrettet.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. mar, 2013 17:12

Viasats som altid talentløse kommentator fik lige kaldt Bale "den farligste mand i England i øjeblikket"...
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 03. mar, 2013 17:14

Synes nu Morten Bruun rammer noget ved siden af, når han mener, at Tottenham i denne sæson er stærkere end i sidste.

Tottenham har ikke spillet nær så godt i denne sæson som i den første 2/3 af sidste sæson. Man har mistet meget kreativitet efter VdV og Modric afgang, og er i langt højere grad afhængig af Bale. Der er så tilført en større bredde, men jeg synes ikke start 11'eren er stærkere, tværtimod.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 03. mar, 2013 17:15

AndreasN skrev:http://ekfanstrabladet.dkort/fodbold/ud ... 930161.ece

Blandt andet dobbeltmoralske kommentarer som denne, der gør, at mange ikke bryder sig om Barcelona.
Det har man måske med rette lov til at mene. Dobbeltmoral findes vist desværre overalt, så om det er et argument i sig selv, det må svæve i luften.
Selv har jeg næsten været barca-fan lige så længe som jeg har fulgt Liverpool, så jeg er nok lidt til den side, der finder det underligt med den enorme anti Barcelona-stemning man oplever i disse år. Ligger der mon ikke også en portion jantelov i suppegryden? Oplever det ikke på samme måde i udlandet. Nuvel, barca har selvfølgelig via sit Unicef-arbejde også sat sig op på en piedestal, men alligevel. .Oplever lidt det samme med det spanske landshold.
Jeg ved ikke om man kan sige det er en tendens, der specielt hersker i krisetider, hvorledes man dyrker en negativ synsvinkel på folk/hold/individuelle præstationer, til forskel fra opgangstider, hvor vi gerne vil hylde folk på vej op. Måske pga identifikationsmulighederne..
Omvendt virker til at Liverpool repræsenterer den modsatte historie-et tidligere storhold der som en anden gammel mesterbokser er igang med et comeback.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. mar, 2013 17:40

Arsenals forsvar får jo vores til at ligne en ubrydelig mur.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 03. mar, 2013 17:47

LFC-Aaby skrev:
LarsU skrev:
AJ skrev:Min holdning til BR har ikke ændret sig efter kampen i går.
Heller ikke min. Der sku' også gerne mere end en enkelt kamp til at ændre folks holdninger. Faktisk skal der efter min mening op til flere sæsoner til, før man kan danne sig et ordentligt indtryk.
NETOP! Og derfor forstår jeg ikke hvorfor folk allerede nu kan ønske ham ude af vagten. Rent spillenæssigt(som vi blandt andet så igår) er vi jo forbedret i forhold til de forgangene sæsoner, men resultatmæssigt har ikke været godt nok. Men som du selv siger skal man vurderes over flere sæsoner.
Jeg tror ikke at nogen LFC fans ønsker ham ud. Det vil i hvert fald være dumt, samtidig med at det sender et signal om manglende historisk indsigt. Rodgers vokser med holdet, hvilket er tydeligt - specielt efter nytår. Hans transfervindue i januar lover også godt. Han lærer hele tiden, og jeg synes han lærer hurtig af sine fejl, og det er et kæmpe plus.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 03. mar, 2013 17:49

Egentlig burde man vel være godt tilfreds med at Arsenal får nul point idag, men kan meget lidt lide Tottenham, så har det sgu sådan lidt hmmmmm.....

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. mar, 2013 17:59

Jeg har opgivet 4. pladsen, så det passer mig egentligt helt fint, hvis Tottenham napper alle tre point. Bale er som altid en sand øjebæ at se på, men det vil bringe os kun 5 point efter Arsenal på 5. pladsen, hvis han sikrer Tottenham sejren.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 03. mar, 2013 18:10

Jesper skrev:
AndreasN skrev:http://ekfanstrabladet.dkort/fodbold/ud ... 930161.ece

Blandt andet dobbeltmoralske kommentarer som denne, der gør, at mange ikke bryder sig om Barcelona.
Det har man måske med rette lov til at mene. Dobbeltmoral findes vist desværre overalt, så om det er et argument i sig selv, det må svæve i luften.
Selv har jeg næsten været barca-fan lige så længe som jeg har fulgt Liverpool, så jeg er nok lidt til den side, der finder det underligt med den enorme anti Barcelona-stemning man oplever i disse år. Ligger der mon ikke også en portion jantelov i suppegryden? Oplever det ikke på samme måde i udlandet. Nuvel, barca har selvfølgelig via sit Unicef-arbejde også sat sig op på en piedestal, men alligevel. .Oplever lidt det samme med det spanske landshold.
Jeg ved ikke om man kan sige det er en tendens, der specielt hersker i krisetider, hvorledes man dyrker en negativ synsvinkel på folk/hold/individuelle præstationer, til forskel fra opgangstider, hvor vi gerne vil hylde folk på vej op. Måske pga identifikationsmulighederne..
Omvendt virker til at Liverpool repræsenterer den modsatte historie-et tidligere storhold der som en anden gammel mesterbokser er igang med et comeback.
Ved ike om je syntes det er tendens til større antisympati mod Barca fremfor Real Madrid.. Ihvertfald ikke i min omgangskreds, der er der meget en generel tendens til manglende interesse for spansk fodbold, nu er Barca og Reaæ Madrid jo så de største spanske og med flest fans, så er det klart at det er dem der må tage de fleste tæsk.

Som jeg fornemmer det, og selv føler det, så er kampene vare ikke længere interessante, da de er gået fra at handle om boldspillet til et spørgsmål om hvem der bedst kan præge dommeren g hvem der slipper bedst afsted med sine svinestreger.
- argumenterne fra de forskellige hold er jo også fuldstændigt de samme, der er bare ændret i klubnavnet; "*indsæt-selv-din-modtanders-klubnavn* bliver forfordelt af dommeren, se selv her *indsæt selv rangon youtube-klip der meget subjektivt viser en enkelt situation i en kamp der støtter dit argument op"
"*indsæt-selv-din-modtanders-klubnavn* piver hver gang de taber"
Osv.

Jeg hader det og ser MEGET sjældent spansk fodbold da det desværre ikke længere findes, mens Spansk sæbeopera på græsplæne virkelig bare ikke er særlig interessant.

For mig er fodbold (nok lidt naivt-romantisk) stadig en arbejder sport hvor man rejser sig op medmindre noget er brækket (derfor EEEELSKER jeg også en god FA-cup kamp) og det PINER mig derfor også når jeg kan konstatere at det fis også bliver mere og mere udbredt i England.
Jeg ELSKER at se en mand som Agger/Skrtel og Gerrard rejse sig efter at være blevet tacklet hårdt og så spille spillet videre.. Og får det samtidig direkte DÅRLIGT indvendigt og bliver SÅ irriteret når jeg ser selvsamme Gerrard når selv begynder på det pjat og specielt Suarez... Nu tog jeg vores Egne drenge som eksempel - but don't GET me started on all the others !

Beklager evt. Mystiske slå fejl, skiver fra en temmelig tævet Iphone
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar