Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 24. apr, 2013 22:12

Godkendt kamp af Lewandowski indtil videre... :clap: :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » onsdag, 24. apr, 2013 22:13

Er det første gang nogensinde der er en der har scoret 4 gange i en chl semifinale? det er fandme vildt i hvert fald
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 24. apr, 2013 22:13

Hr. Drejer skrev:Hvis Rodgers spørger pænt, så tror jeg Dormund gerne vil bytte Carroll med Lewandowski.
I så fald bør vi nok sige ja tak :headbang:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 24. apr, 2013 22:14

Sikke et par semifinaler vi har haft indtil nu. En fornøjelse.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af agger » onsdag, 24. apr, 2013 22:22

Carrol for Lewandowski pga. et par mål? lol skulle vi nu ikke lige klappe hesten ? :)

Spøg til side, så er tysk fodbold da ved at vågne som den kæmpe de burde være indenfor klubfodbolden. Som Mølby lige sagde da jeg begyndte at skrive, så er det altså et fantastisk produkt de er ved at have. Og dejligt at det ikke kun er Bayern der kan. Men får Real kæmpet sig til et reduceringsmål mere så er den anden kamp meget åben igen.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 24. apr, 2013 22:24

Fantastisk læsning på OB-fanforum: Kim Brink sagde engang nej tak til Lewandowski efter at have scoutet på ham... :D :D
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2013 22:25

I 2010 var Allardyce tæt på at købe Lewandowski for £4.3 M. Men på grund af vulkanisk aske fra en Islandsk vulkan, blev handlen udsat, og den blev efterfølgende ikke genoptaget. Gad vide om de ærger sig i Blackburn?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 24. apr, 2013 22:26

agger skrev:Carrol for Lewandowski pga. et par mål? lol skulle vi nu ikke lige klappe hesten ? :)

Spøg til side, så er tysk fodbold da ved at vågne som den kæmpe de burde være indenfor klubfodbolden. Som Mølby lige sagde da jeg begyndte at skrive, så er det altså et fantastisk produkt de er ved at have. Og dejligt at det ikke kun er Bayern der kan. Men får Real kæmpet sig til et reduceringsmål mere så er den anden kamp meget åben igen.
"Et par mål"? Han er vist oppe på 10 i 11 CL-kampe nu. Det lader sig høre.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af agger » onsdag, 24. apr, 2013 22:29

ScouserTommy skrev:
agger skrev:Carrol for Lewandowski pga. et par mål? lol skulle vi nu ikke lige klappe hesten ? :)

Spøg til side, så er tysk fodbold da ved at vågne som den kæmpe de burde være indenfor klubfodbolden. Som Mølby lige sagde da jeg begyndte at skrive, så er det altså et fantastisk produkt de er ved at have. Og dejligt at det ikke kun er Bayern der kan. Men får Real kæmpet sig til et reduceringsmål mere så er den anden kamp meget åben igen.
"Et par mål"? Han er vist oppe på 10 i 11 CL-kampe nu. Det lader sig høre.
Det første skulle tages med et gran salt, hvorfor jeg også skrev spøg til side bagefter. Ingen tvivl om at Lewandowski ville være fantastisk. Men han smutter nok med Gøtze.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » onsdag, 24. apr, 2013 22:32

agger skrev:
ScouserTommy skrev:
agger skrev:Carrol for Lewandowski pga. et par mål? lol skulle vi nu ikke lige klappe hesten ? :)

Spøg til side, så er tysk fodbold da ved at vågne som den kæmpe de burde være indenfor klubfodbolden. Som Mølby lige sagde da jeg begyndte at skrive, så er det altså et fantastisk produkt de er ved at have. Og dejligt at det ikke kun er Bayern der kan. Men får Real kæmpet sig til et reduceringsmål mere så er den anden kamp meget åben igen.
"Et par mål"? Han er vist oppe på 10 i 11 CL-kampe nu. Det lader sig høre.
Det første skulle tages med et gran salt, hvorfor jeg også skrev spøg til side bagefter. Ingen tvivl om at Lewandowski ville være fantastisk. Men han smutter nok med Gøtze.
Også rykker Dortmund ned næste år.. hæhæhæ :mrgreen:
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2013 22:40

Tyskland - Spanien 8-1 8-)

Dortmunds deltagelse i årets Champions League minder lidt om vores i 2005. Ingen regnede med at hverken vi eller Dortmund vil komme i finalen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 24. apr, 2013 22:40

Imponerende af Dortmund. De tyske hold overmatcher simpelthen de spanske på tempo og på organisatorisk stabilitet. Som det var tilfældet hos Bayern arbejder hver eneste Dortmund spiller hårdt defensivt og kender sin rolle ned til mindste detalje. Det ser vi ikke i samme grad være tilfældet hos Real Madrid.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 24. apr, 2013 22:52

Robbie_God_Fowler skrev:Imponerende af Dortmund. De tyske hold overmatcher simpelthen de spanske på tempo og på organisatorisk stabilitet. Som det var tilfældet hos Bayern arbejder hver eneste Dortmund spiller hårdt defensivt og kender sin rolle ned til mindste detalje. Det ser vi ikke i samme grad være tilfældet hos Real Madrid.
Sikke en tysk invasion London må belave sig på.

Indtil kl. 21.40 i aften anså jeg Bayern for at være klar favorit til at løfte pokalen. Nu er jeg ikke helt så sikker. Bayern er stadig min favorit, men Dortmund lægger sig ikke frivilligt.

Wow! Luna siger lige, at Lewandowski skifter til Bayern ... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2013 22:52

Hr. Drejer skrev:Bayern agerer fornuftigt og brutalt. De henter ofte deres konkurrenters bedste spillere, det så vi i tilfældet Gomez i Stuttgart, Neuer i Schalke, Mandzukic i Stuttgart/Wolfburg og nu Götze i Dortmund. Nådesløs strategi, men også en smart måde, at manifestere sin position som det bedste tyske hold.
Lewandowski til Bayern. Som sagt brutal strategi af Bayern.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » onsdag, 24. apr, 2013 22:53

ScouserTommy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Imponerende af Dortmund. De tyske hold overmatcher simpelthen de spanske på tempo og på organisatorisk stabilitet. Som det var tilfældet hos Bayern arbejder hver eneste Dortmund spiller hårdt defensivt og kender sin rolle ned til mindste detalje. Det ser vi ikke i samme grad være tilfældet hos Real Madrid.
Sikke en tysk invasion London må belave sig på.

Indtil kl. 21.40 i aften anså jeg Bayern for at være klar favorit til at løfte pokalen. Nu er jeg ikke helt så sikker. Bayern er stadig min favorit, men Dortmund lægger sig ikke frivilligt.

Wow! Luna siger lige, at Lewandowski skifter til Bayern ... :shock:
Bombe! Det kommer til at gøre Bayern Dortmunds største fjerner. :O
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar