Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 16. maj, 2013 22:32

Troede han havde gult i forvejen, sådan forstod jeg det på onside studiet. Men det gør det jo endnu mere hovedrystende, hvis det var direkte rødt, jeg er en kende målløs. Fik vibe i det mindste gult for (overdrevet)film?

Edit det gjorde han ikke, mystisk mystisk mystisk, og i denne situation kunne begge dele sagtens gives, hårdt født kort, men i samme omgang gult for at overdrive det lille puf, og dernæst tage sig til hovedet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » fredag, 17. maj, 2013 08:48

Aldrig har jeg været så stor Horsens fan, som jeg vil være på mandag...!

Men først skal guldet lige fejres - igen. 8-)

Ps. Man må da sige, at fcn og bif er ved at opbygge et fint venskab. ;-)
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af agger » fredag, 17. maj, 2013 09:27

Thommo skrev:Troede han havde gult i forvejen, sådan forstod jeg det på onside studiet. Men det gør det jo endnu mere hovedrystende, hvis det var direkte rødt, jeg er en kende målløs. Fik vibe i det mindste gult for (overdrevet)film?

Edit det gjorde han ikke, mystisk mystisk mystisk, og i denne situation kunne begge dele sagtens gives, hårdt født kort, men i samme omgang gult for at overdrive det lille puf, og dernæst tage sig til hovedet.
Synes netop det punkt burde tages op. et er at der er rødt kort ved "voldelig" adfærd eller hvad det hedder i regelsættet. Men det giver ingen grund til at ligge at tage sig alle andre steder på kroppen end hvor hændelsen rent faktisk har taget sted. Synes det er forfærdelig adfærd, og brude netop takseres til et gult kort som almindelig film. Og så siger Vibe at det var for at gøre dommeren opmærksom på hændelsen, som det forresten var linjedommeren der gjorde hoveddommeren opmærksom på. Men hvis den ikke skulle blive set, så var skubbet ikke engang hårdt nok til at efterlade et mærke, så det tror jeg lille Vibe ville have overlevet.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Harvey » fredag, 17. maj, 2013 11:08

thefugle skrev:Mener folk seriøst at de tror Torres er mere glad nu end han nogensinde har været i Chelsea? Tror ikke folk ved meget om sportsfolks mentalitet, og især en mentalt svag person som Torres.

Manden var ja, en faktor i Chelseas sejr igår. Men udover det har manden jo ikke haft en skid at gøre med noget de har vundet, hverken for Chelsea eller Spanien. Skrevet sig ind i historiebøgerne? Ja måske som den mest ligegyldige spiller der har haft alle titler samtidig. Jeg ville da os synes en CL medalje og en vm guld medalje, var det mest ligegyldige for mig, hvis jeg ikke havde gjort noget for at holdet kunne få medaljen. Og det må man i den grad sige Torres ikke har.

Glad mand? Tror jeg ikke.
Ok thefugle, jeg er nærmest målløs over dit indlæg. Synes at det er enormt skuffende og har svært ved at se hvad det er du vil med det. Kan kun forklare det med at du fortsat er skuffet over at Torres smuttede fra os og oven i købet kort før deadline og dermed satte os som klub i en svær situation. Men han gjorde jo formentlig det han mente var bedst for ham selv og hans karriere og det kan man altså ikke klantre manden for. Og det har da osse i den grad vist sig at være godt for hans karriere må man sige. Han er jo ganske enkelt en af de mest vindende spillere nogensinde!!!!! Det kan du desværre for dig, ikke tage fra ham hvorend du gerne ville.

Og så skal det da lige med at Torres scorede for Spanien i både den første og sidste EM finale, som de vandt. Han lagde op til sejrsmålet i VM finalen og han scorede i semifinalen for Chelsea mod Barca i CL i sidste sæson og i finalen i EL i onsdags! Så det der med at han er "den mest ligegyldige spiller", det må du længere ud på misundelsens avenue med.

Torres har haft en sur tid i de senere år og spillet skidt igennem lang tid, det vil jeg gerne indrømme. Men hvis man hav "mentalt svag", som du så usympatisk skriver det, så var han jo aldrig kommet tilbage. Torres er en verdensklasse spiller og har vundet SÅ meget, har en dejlig kone og dejlige børn og bankkontoen er propfyldt med dejlige penge. Så hvis der er nogen her der ikke er en glad mand, så må det være dig thefugle.

Skuffende og usympatisk indlæg af dig om en tidligere Liverpool spiller, som du burde vise respekt for.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 17. maj, 2013 11:09

agger skrev:
Thommo skrev:Troede han havde gult i forvejen, sådan forstod jeg det på onside studiet. Men det gør det jo endnu mere hovedrystende, hvis det var direkte rødt, jeg er en kende målløs. Fik vibe i det mindste gult for (overdrevet)film?

Edit det gjorde han ikke, mystisk mystisk mystisk, og i denne situation kunne begge dele sagtens gives, hårdt født kort, men i samme omgang gult for at overdrive det lille puf, og dernæst tage sig til hovedet.
Synes netop det punkt burde tages op. et er at der er rødt kort ved "voldelig" adfærd eller hvad det hedder i regelsættet. Men det giver ingen grund til at ligge at tage sig alle andre steder på kroppen end hvor hændelsen rent faktisk har taget sted. Synes det er forfærdelig adfærd, og brude netop takseres til et gult kort som almindelig film. Og så siger Vibe at det var for at gøre dommeren opmærksom på hændelsen, som det forresten var linjedommeren der gjorde hoveddommeren opmærksom på. Men hvis den ikke skulle blive set, så var skubbet ikke engang hårdt nok til at efterlade et mærke, så det tror jeg lille Vibe ville have overlevet.
Der er infight mellem Morten "Molle" Rasmussen og Lasse Vibe efter at Vibe angiveligt falder lidt let i feltet. Agesen beslutter sig for at blande sig mellem kamphanerne og giver Vibe et forholdsvis hårdt skub i brystkassen. Vibe vælter, naturligvis, og har, naturligvis, ondt overalt. Som LFC fans ved vi jo godt hvordan det er at have en teatralsk spiller i truppen - når han er stjernen ser vi gerne mellem fingre på den slags, nøjagtig som vi sønderjyder ser gennem fingre med den slags når det er Viben.

Dommeren takserer følgende:
1. Rødt kort til Agesen per fodboldloven om voldsom adfærd. Den kan jeg ikke se noget galt i overhovedet.
2. Gult kort til Vibe og "Molle" for hanekampen
3. Gult kort til Rønnow for hans reaktion overfor Vibe efter Vibe falder.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 17. maj, 2013 11:19

ThunderZtorm skrev: Dommeren takserer følgende:
1. Rødt kort til Agesen per fodboldloven om voldsom adfærd. Den kan jeg ikke se noget galt i overhovedet.
2. Gult kort til Vibe og "Molle" for hanekampen
3. Gult kort til Rønnow for hans reaktion overfor Vibe efter Vibe falder.
På bold´s livescore var der ikke vist gult kort til Vibe igår :dontknow: Men resultat.dk viser det godt nok, så han får vel gult, og hvis det er for hanekampen så fred være med det, men så skal han også have det 2. gule for film. Men fred være med det, synes godt nok ikke det var flot at se på.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » fredag, 17. maj, 2013 11:28

Thommo skrev:
ThunderZtorm skrev: Dommeren takserer følgende:
1. Rødt kort til Agesen per fodboldloven om voldsom adfærd. Den kan jeg ikke se noget galt i overhovedet.
2. Gult kort til Vibe og "Molle" for hanekampen
3. Gult kort til Rønnow for hans reaktion overfor Vibe efter Vibe falder.
På bold´s livescore var der ikke vist gult kort til Vibe igår :dontknow: Men resultat.dk viser det godt nok, så han får vel gult, og hvis det er for hanekampen så fred være med det, men så skal han også have det 2. gule for film. Men fred være med det, synes godt nok ikke det var flot at se på.
Men strengt taget filmer han jo ikke.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » fredag, 17. maj, 2013 13:19

Hvis han ikke havde kastet sig og rullet rundt, så havde det aldrig givet et rødt kort. Det ville jo være en fejl, eftersom voldelig adfærd skal straffes med en udvisning. For selvom man kan diskutere hvor hårdt et skub det var, så ændrer det ikke ved at motivet bag handlingen er voldelig - og det alene skal give en udvisning.

Det tragiske i det her er at man skal smide sig for at få den rigtige kendelse frem. Har vi set massere af eksempler på i fodboldhistorien, og denne bliver næppe den sidste.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 17. maj, 2013 13:58

Surf skrev: Men strengt taget filmer han jo ikke.
Så bør han bygge MEGET på musklerne. Og hurtigst muligt, gå til læge, idet der er noget galt med nervebanerne, han røres på brystet, men tager sig til hovedet, og så skal balancenerven også testes nu han er der.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » fredag, 17. maj, 2013 15:01

Hvis Horsens vinder på mandag, så gemmer jeg mig i min kælder fordi så bliver der godt nok ballade her i Horsens.. Der kommer så mange Brøndby fans at der bliver storskærm bagved udebaneafsnittet.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 17. maj, 2013 15:04

YNWA! skrev:Hvis Horsens vinder på mandag, så gemmer jeg mig i min kælder fordi så bliver der godt nok ballade her i Horsens.. Der kommer så mange Brøndby fans at der bliver storskærm bagved udebaneafsnittet.
Taget Horsens politis gæstfrihed og typiske behandling af besøgende udefans i betragtning, så bliver der sgu nok ballade uanset.

(Nej, jeg har slet ingen dårlige oplevelser i Horsens, nej nej :D)

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » fredag, 17. maj, 2013 15:22

ThunderZtorm skrev:
YNWA! skrev:Hvis Horsens vinder på mandag, så gemmer jeg mig i min kælder fordi så bliver der godt nok ballade her i Horsens.. Der kommer så mange Brøndby fans at der bliver storskærm bagved udebaneafsnittet.
Taget Horsens politis gæstfrihed og typiske behandling af besøgende udefans i betragtning, så bliver der sgu nok ballade uanset.

(Nej, jeg har slet ingen dårlige oplevelser i Horsens, nej nej :D)
Haha, skal sku ikke nyde noget! Det bliver nok værre hvis Brøndby rykker ned, så smadrer de alt og alle :D
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » fredag, 17. maj, 2013 15:37

Brøndby fans er værre end vikingerne! De gider ikke komme med skib, men plyndrer og voldtager alligevel. Watch out! Det bliver dig eller din nabo!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » fredag, 17. maj, 2013 15:41

Alonso skrev:Brøndby fans er værre end vikingerne! De gider ikke komme med skib, men plyndrer og voldtager alligevel. Watch out! Det bliver dig eller din nabo!

Min nabo må de sku godt tage Alonso ;)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » fredag, 17. maj, 2013 21:51

1-0 Real Madrid, guess who? Simpelthen imponerende hvad den mand sætter ind af mål, dette var hans mål nr. 55 i alle turneringer den her sæson.

Så kan det godt være han er tidligere scum, men jeg letter på hatten.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar