Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 22. sep, 2013 21:03

ENDELIG en hjemmesejr... Og Ståle fortsat ubesejret i sit comeback! ;-)

Og så skal vestegnen have fint besøg hele TO gange på få dage. Bliver en spændende uge, men som jeg altid gør (gælder i øvrigt også med Liverpool), så sidder jeg med følelsen af, at vi vil tabe, når det gælder derby.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 22. sep, 2013 21:10

Hvor er AllanShore?
Hent Shelvey tilbage!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. sep, 2013 21:55

AJ skrev:
LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvor er Man U et middelmådigt hold. Jeg tror de skal være heldige, hvis de skal i top 4 i år. De har ingen brugbare kanter, og Fallaini viste stor mangler, han blev overspillet konstant. Spurs og Arsenal ser derimod stærke ud.
City og Tottenham bliver etter og toer. Arsenal nok treer. De næste pladser står mellem Chelsea, ManU og os - forhåbentlig.
Haha, LarsU. Er det ikke dig, der hvert eneste år forudser, at Tottenham kommer til at spille med om titlen? Og/eller at Man Utd i hvert fald ikke kommer i top 2? På et tidspunkt får du måske ret, hvis du holder ved længe nok :)
AJ, er du at ændre mening angående Man U som titelaspiranter ;) Det var dig der for ganske kort tid siden fortalte hvor godt deres hold er. Du må da give mig ret i, at dette Man U er det svageste i mange år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 22. sep, 2013 22:04

Hvordan du kan tolke mit indlæg som at skifte mening, forstår jeg godt nok ikke :) Det skulle forstås som, at Man Utd jo nok alligevel vinder igen, og ellers bliver nummer to.

Hvorfor er denne sæsons hold dårligere end holdene fra sommeren 2009 til foråret 2013? Du svarer sikkert bl.a. Scholes, men han havde vel en god halvsæson i den periode, så den er jeg ikke med på.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 22. sep, 2013 22:09

Reina blev den første nogensinde, der pillede et Balotelli-straffe!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 22. sep, 2013 22:11

Sådan Pepe!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. sep, 2013 22:14

AJ skrev:Hvordan du kan tolke mit indlæg som at skifte mening, forstår jeg godt nok ikke :) Det skulle forstås som, at Man Utd jo nok alligevel vinder igen, og ellers bliver nummer to.

Hvorfor er denne sæsons hold dårligere end holdene fra sommeren 2009 til foråret 2013? Du svarer sikkert bl.a. Scholes, men han havde vel en god halvsæson i den periode, så den er jeg ikke med på.
Det var din sidste kommentar, at hvis man holder fast længe nok, så får man ret. Det tog jeg som en indikation af, at det måske er i år, at LarsU får ret.

Jeg synes holdet virker træt. De har vundet for meget sammen. Kanterne er også bemærkelsesværdig dårlige, sammenholdt med en midtbane, som ikke holder niveau - der fik jeg sneget Scholes ind ;)

Det skal sammenholdes med en ny manager, og deraf nye vaner og rutiner, betyder at holdet ser meget tandløst ud. Bedømt ud fra de første 5 kampe, er der vel kun kampen mod Swansea, som kan betegnes som tilfredsstillende. De ser meget skrøbelige ud, og de har ikke den pondus som de havde en gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 22. sep, 2013 22:16

Det med manageren kan vi nemt blive enige om, og det er også jokeren for mig at se. Hvis Moyes fortsætter med at benytte Young, så skal de nok sætte mange point til, da det vel er lidt som at spille med ti mand.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. sep, 2013 22:26

Giggs er ikke meget bedre. Valencia's præstationer er lidt op og ned. Hvad med deres midtbane? Synes den er top 4 værdig?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » søndag, 22. sep, 2013 22:36

AndreasN skrev:ENDELIG en hjemmesejr... Og Ståle fortsat ubesejret i sit comeback! ;-)

Og så skal vestegnen have fint besøg hele TO gange på få dage. Bliver en spændende uge, men som jeg altid gør (gælder i øvrigt også med Liverpool), så sidder jeg med følelsen af, at vi vil tabe, når det gælder derby.
Hahaha, jeg sidder altid med fornemmelsen af at BIF nok skal spille en fremragende kamp mod FCK, men alligevel nok skal finde en eller anden tragikomisk måde at tabe på.

Hvad mener du om det her med at kampen ligger om lørdagen, Andreas? For? Imod?
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 22. sep, 2013 22:58

Hr. Drejer skrev:Giggs er ikke meget bedre. Valencia's præstationer er lidt op og ned. Hvad med deres midtbane? Synes den er top 4 værdig?
Nu var Giggs jo ikke på holdet i dag, så det kan være, at han bliver sluset lidt ud. Valencia tror jeg stadig på, og som vi har diskuteret før, så kan jeg ikke se, at midtbanen skulle være dårligere end de andre holds. Fernandinho kan dog blive en joker.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » søndag, 22. sep, 2013 23:10

AJ skrev:Reina blev den første nogensinde, der pillede et Balotelli-straffe!
Han var generelt lidt usikker ved indlæg, men ellers stod han en fin kamp. Og han leverede nogle helt fantastiske lange udspark.

Napoli spillede dog ikke godt, men de var effektive, dog med lidt hjælp fra Abbiati ved 2-0-målet, og de kunne faktisk være kommet på 3-0, hvis Pandev havde afsluttet ordentligt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 22. sep, 2013 23:30

Fribytter skrev:
AJ skrev:Reina blev den første nogensinde, der pillede et Balotelli-straffe!
Han var generelt lidt usikker ved indlæg, men ellers stod han en fin kamp. Og han leverede nogle helt fantastiske lange udspark.

Napoli spillede dog ikke godt, men de var effektive, dog med lidt hjælp fra Abbiati ved 2-0-målet, og de kunne faktisk være kommet på 3-0, hvis Pandev havde afsluttet ordentligt.
Jeg synes da absolut Napoli var det bedste hold på banen, ligesom Reina vel også stod en mere end "fin kamp"? Ligegyldigt hvad er det nu rart at se Rafa med stor succes og også en Rafa, som tilsyneladende spiller lidt mindre med håndbremse, end han til alle tider ellers har haft tradition for. De sidste ti minutter parkerede de dog bussen, hvilket virkede lidt unødvendigt. Milan var ikke bedre.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » søndag, 22. sep, 2013 23:48

Rasmus skrev:
Fribytter skrev:
AJ skrev:Reina blev den første nogensinde, der pillede et Balotelli-straffe!
Han var generelt lidt usikker ved indlæg, men ellers stod han en fin kamp. Og han leverede nogle helt fantastiske lange udspark.

Napoli spillede dog ikke godt, men de var effektive, dog med lidt hjælp fra Abbiati ved 2-0-målet, og de kunne faktisk være kommet på 3-0, hvis Pandev havde afsluttet ordentligt.
Jeg synes da absolut Napoli var det bedste hold på banen, ligesom Reina vel også stod en mere end "fin kamp"? Ligegyldigt hvad er det nu rart at se Rafa med stor succes og også en Rafa, som tilsyneladende spiller lidt mindre med håndbremse, end han til alle tider ellers har haft tradition for. De sidste ti minutter parkerede de dog bussen, hvilket virkede lidt unødvendigt. Milan var ikke bedre.
Jeg ved ikke, hvad du mener med det bedste hold. Napoli spillede tilbageholdende/med håndbremse efter, at holdet kom foran. Det var AC Milan, der havde teten fra da af, men de skabte rigitg nok ikke alverden, og Napoli forspildte en del gode kontrachancer med dårlige afleveringer. Der var langt fra klasseforskel på de to hold, og Napoli overlod for meget af initiativet til AC Milan - også før de sidste ti minutter.

Napolis forsvarsspil i eget felt var meget lidt imponerende. Mange løse bolde i feltet efter standardsituationer, tre situationer, hvor det lugtede af straffespark, men kun ét blev dømt (og brændt) og så Reinas lidt halvkiksede indgreb, der ved en anledning gav Mexes en god mulighed ved bageste stolpe. Reina lod ikke til at have klare aftaler med forsvaret, når bolde lå mellem målmand og forsvar, men ofte var det Matri, som blev forsøgt fundet på den måde, og heldigvis for Napoli var alt, hvad han nærmest foretog sig halvhjertet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » mandag, 23. sep, 2013 08:10

Sjovt som Moyes brokker sig over kampprogrammet. Deres næste 5 kampe.

Man Utd v West Brom Sat 28 Sep 15:00
Sunderland v Man Utd Sat 5 Oct 17:30
Man Utd v Southampton Sat 19 Oct 15:00
Man Utd v Stoke Sat 26 Oct 15:00
Fulham v Man Utd Sat 2 Nov 15:00

Vildt svært...
Hent Shelvey tilbage!

Besvar