Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 26. sep, 2013 22:36

Aquilani4 skrev:Svar nu på mit spørgsmål.
Nu er det ikke hver dag jeg tager en ManU-fan i forsvar, men teknisk set har du ikke stillet ham et eneste spørgsmål - hvis det er den her du hentyder til.
Aquilani4 skrev:Jeg har lagt mærke til at du kun skriver herinde når ManU vinder.

Du var væk i dagene efter nederlaget i søndags, men er nu tilbage igen efter igår.

Ligesom ManU-fans generelt. Only singing when you're winning. Jeg lagde mærke til at der først blev stemning på OT efter Hernandez scorede. Inden da var det helt dødt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » torsdag, 26. sep, 2013 23:02

LFC-Aaby skrev:
Aquilani4 skrev:Svar nu på mit spørgsmål.
Nu er det ikke hver dag jeg tager en ManU-fan i forsvar, men teknisk set har du ikke stillet ham et eneste spørgsmål - hvis det er den her du hentyder til.
Aquilani4 skrev:Jeg har lagt mærke til at du kun skriver herinde når ManU vinder.

Du var væk i dagene efter nederlaget i søndags, men er nu tilbage igen efter igår.

Ligesom ManU-fans generelt. Only singing when you're winning. Jeg lagde mærke til at der først blev stemning på OT efter Hernandez scorede. Inden da var det helt dødt.
Kan vi ikke bare ignorer ham og lade ham trolle?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » fredag, 27. sep, 2013 14:29

AllanShore skrev:
ThunderZtorm skrev:Tror du forveksler ordet "flot" med ordet "rig". som Peter Crouch sagde det - hvis han ikke var prof fodboldsspiller ville han være jomfru ;)
Nu har den gode Caroline selv ret mange penge, men jeg tror vi er ved at komme ud på et godt sidespor nu :)
Det giver jo også lidt på kendis faktoren at finde sammen med en anden kendt.
Hun vil jo tydeligvis gerne være mere kendt, eftersom hun har deltaget i en masse lorte tv :)

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » fredag, 27. sep, 2013 19:28

Det var faktisk et spørgsmål. Jeg forventede at han svarede.

Han skriver jo kun når ManU vinder. Har aldrig set ham skrive efter et nederlag.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » fredag, 27. sep, 2013 19:47

Aquilani4 skrev:Det var faktisk et spørgsmål. Jeg forventede at han svarede.

Han skriver jo kun når ManU vinder. Har aldrig set ham skrive efter et nederlag.
Kan du så ikke også lige svare på mit (ikke-)spørgsmål?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 28. sep, 2013 13:11

AllanShore skrev:
ThunderZtorm skrev:Tror du forveksler ordet "flot" med ordet "rig". som Peter Crouch sagde det - hvis han ikke var prof fodboldsspiller ville han være jomfru ;)
Nu har den gode Caroline selv ret mange penge, men jeg tror vi er ved at komme ud på et godt sidespor nu :)
Mit bud er, at hun endda har flere penge end nogen aktive fodboldspillere pt.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 28. sep, 2013 13:22

Så er det krybskyttetid om 2, 5 time, Vilfort Park som en nærmest sydlandsk gryde. Det bliver godt!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » lørdag, 28. sep, 2013 13:29

Mistede da lige lidt for Bischoff og gaardsøe da jeg så deres "Hvem har det bedste hold" optakt.

Gaardsøe mener simpelthen at Lampard skal ha et 4 tal og Eriksen skal ha et 9 tal.

Hvorfor kan vi danskere ikke tage vores klamme briller af, som farver vores syn almindeligt meget.

Slap nu af
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 28. sep, 2013 13:40

thefugle skrev:Mistede da lige lidt for Bischoff og gaardsøe da jeg så deres "Hvem har det bedste hold" optakt.

Gaardsøe mener simpelthen at Lampard skal ha et 4 tal og Eriksen skal ha et 9 tal.

Hvorfor kan vi danskere ikke tage vores klamme briller af, som farver vores syn almindeligt meget.

Slap nu af
Deres vurderinger var helt hul i hovedet. Lampard 4 og Eriksen 9. Lloris 9 og Cech 8? Soldado 5?

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 28. sep, 2013 13:51

Ja de vurderinger er jo latterlige... Er det bare mig eller er danske eksperter gået i Pro-Tottenham siden Eriksen er skiftet??? Ligeså liderlige som de er når der tales Barcelona.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 28. sep, 2013 14:05

Gylfi er blevet vigtig for tottenham!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 28. sep, 2013 14:10

Mata er i bad standing. Vi skal da nok tage sig af ham til vinter når han er helt forfrossen på bænken.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 28. sep, 2013 14:23

Ja. En dårlig førstesæson og nu begynder han så at finde sig til rette. Altså Gylfi.

Ved chancen før, hvor Ivanovic reddede CFC på fornem vis, klippedes der efterfølgende til AVB's reaktion. Han ærgrede sig selvfølgelig, men bagved hoppede holdlægerne op fra sæderne og virkede nærmest mere engagerede end alle andre. Det fik mig til at tænke på, at jeg i sidste runde observerede nogle klublæger give en spiller behandling. Jeg mener, at det var en Spurs-spiller, og så vidt jeg husker, rettede klublægerne en meget bebrejdende mine i retning af dommeren, som stod lige ved siden af, mens de sagde et eller andet. Tacklingen var da også sådan på kanten, så vidt jeg husker, men jeg mindes ikke før at have set klublæger lægge pres på dommeren.

Jeg synes, AVB er en meget spændende træner, men han har lidt af det der Mourinho-agtige over sig, hvor han forsøger at mobilisere alle tænkelige ressourcer. Han sætter ikke sig selv så meget i centrum og har endnu ikke gjort så overdrevne ting som Mourinho, men jeg synes, det er at overskride en grænse, når klublægerne tager del i den psykologiske kamp.

Jeg kan ikke komme på et fortilfælde. Der er selvfølgelig de episoder, hvor man sidder med en fornemmelse af, at klublægerne overdriver deres behandling, men det kan man jo som menigmand i sofaen jo ikke vurdere på tv. Jeg husker især Hodgsons debut, hvor Cole fik rødt kort for en sen tackling på Koscielny, og Koscielny efterfølgende fik ilt, men var klar få øjeblikke senere. Men igen, det er blot min mavefornemmelse, at Arsenal overdramatiserede situationen...

Nu er AVB så ikke på så god fod med Mourinho længere, men jeg tror, AVB er en smule inspireret af Mourinhos lidt krigeriske stil. Jeg har ikke som sådan sporet den hos Rodgers endnu. Han har talt om, at alle ansatte er en del af klubben - selv greenkeeperen og kantinedamen - men det er vist også det. Jeg tror så heller ikke, at LFC er den smarteste klub at agere krigerisk i. Det kan sagtens give bagslag og lægge sig i forlængelse af nogle stereotype opfattelser af klubben, men det er en anden diskussion.

Og Eriksen ser ud til at være en sikker investering. Han gør ikke noget decideret spektakulært, men han giver Spurs' angreb det ekstra. Det er ingen stor kunst at sætte Lampard, men at skabe den situation, hvor man rent faktisk befinder sig med masser af plads, hvis Lampard sættes, vidner om en klog spiller, og efterfølgende spiller han en giftig bold, og holdkammeraterne gør arbejdet færdigt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » lørdag, 28. sep, 2013 14:27

Mads T. skrev:
thefugle skrev:Mistede da lige lidt for Bischoff og gaardsøe da jeg så deres "Hvem har det bedste hold" optakt.

Gaardsøe mener simpelthen at Lampard skal ha et 4 tal og Eriksen skal ha et 9 tal.

Hvorfor kan vi danskere ikke tage vores klamme briller af, som farver vores syn almindeligt meget.

Slap nu af
Deres vurderinger var helt hul i hovedet. Lampard 4 og Eriksen 9. Lloris 9 og Cech 8? Soldado 5?
Ja de er ret meget ude at skide. De mener simpelthen Lloris er bedre end Cech, og det er der ingen chance for nogensinde.

Paulinho er os dygtig, men næppe en 9'er hvis Lampard er en 4'er.

Tror de er blevet Tottenham liderlige efter Eriksen skiftet ja. Synes i hvert fald det er så lamt man altid er så PRO danske spillere, og gør dem bedre end de er. Ikke dermed sagt Eriksen ikke er dygtig.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 28. sep, 2013 14:35

6'eren kommentator er totalt tottenham liderlige pluslig. det ikke til at høre på. selv når eriksen ikke har bolden.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar