Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 28. sep, 2013 15:35

AndreasN skrev:Haha, torres dit fjols. Klart gult for mig at se - han er ikke i nærheden af bolden og går kun efter at ramme Vertonghen, som han så misser. For mig at se ser det ud som om, at han slår ud efter ham også med den en knyttet hånd. Og så burde han være sendt ud for hans slag/riv/skub i ansigtet.

Men dejligt at se ham sejle rundt i det i en ellers god kamp fra hans side.
Det bør aldrig give gult kort. Højest et frispark til Verthongen. Men Torres rev jo så tidligere Verthongen i ansigtet, så det er ikke fordi, han har været uheldig med at blive på banen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 28. sep, 2013 15:39

Jeg synes, at det helt indiskutabelt er et gult kort. Han hopper direkte ind i Vertonghen uden nogle hensigter om at ramme bolden og slår ud efter ham med en knyttet hånd.
Liverpool Football Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 28. sep, 2013 15:43

AndreasN skrev:Jeg synes, at det helt indiskutabelt er et gult kort. Han hopper direkte ind i Vertonghen uden nogle hensigter om at ramme bolden og slår ud efter ham med en knyttet hånd.
Før han hopper kigger han kun op på bolden, det var en duel. frisparket er der men ikke engang tæt på gult

hvis du mener dette er til gult så skulle Robin van persie have omkring 10-15 gule kort hver kamp.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 28. sep, 2013 15:45

AndreasN skrev:Jeg synes, at det helt indiskutabelt er et gult kort. Han hopper direkte ind i Vertonghen uden nogle hensigter om at ramme bolden og slår ud efter ham med en knyttet hånd.
Hvis han havde slået ud efter ham, havde han jo nok ramt ham. Han har en knyttet næve, der stritter lidt bagud på vej ned, men det vil jeg nu aldrig betegne som et slag. Der er minimal kontakt, og Verthongen tager sig til hovedet uden overhovedet at være blevet ramt og har også lige overskud til at tage fat i Torres' trøje på vejen ned. Det ser da voldsomt ud umiddelbart, men Verthongen opfinder en kontakt, der slet ikke er der. Det er standard film i min bog.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af StevenCarragher » lørdag, 28. sep, 2013 15:55

Wormie skrev:Rødt til torres i en lige duel imo.

Generelt skidt dommer præstation.

Tottenham er ved at være det nye United.
Ahva? Du er da helt forvirret? Hvis der var nogen der havde fortjent et rødt kort, så var det Torres. Han både filmede, rev, brokkede sig. Den sidste duel er jo bare den sidste 1% der manglede - og han gav dommeren mulighed for at vise ham ud.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 28. sep, 2013 15:58

@Fribytter

Nå ja, for alle rammer hver gang, de slår ud efter en mand... Mærkeligt argument.

Han slår helt tydeligt ud efter ham på vej ned - han rammer ham ikke i hovedet, men hopper alt for aggressivt ind i en duel, han har 0% chance for at vinde. Ergo gult.
Liverpool Football Klopp

StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af StevenCarragher » lørdag, 28. sep, 2013 16:02

AndreasN skrev:@Fribytter

Nå ja, for alle rammer hver gang, de slår ud efter en mand... Mærkeligt argument.

Han slår helt tydeligt ud efter ham på vej ned - han rammer ham ikke i hovedet, men hopper alt for aggressivt ind i en duel, han har 0% chance for at vinde. Ergo gult.
Upåagtet om situationen særskilt er til gult, så havde han sparet så meget op til et kort ved at være overtændt - og endda fået et par henstillinger efter det gule kort, så selvfølgelig får han det når han så går ind i en duel, hvor formålet ikke er at vinde duellen.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 28. sep, 2013 16:06

Enig, SC.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 28. sep, 2013 16:16

AndreasN skrev:@Fribytter

Nå ja, for alle rammer hver gang, de slår ud efter en mand... Mærkeligt argument.

Han slår helt tydeligt ud efter ham på vej ned - han rammer ham ikke i hovedet, men hopper alt for aggressivt ind i en duel, han har 0% chance for at vinde. Ergo gult.
Jamen som skrevet så mener jeg ikke, at det er tydeligt. Og selv hvis han havde ramt ham på vej ned, så ville det aldrig være et TYDELIGT slag. Så ville det være et forsøg på at skjule, at han ville slå Verthongen. Jeg mener, at det er meget løst at konkludere, at Torres TYDELIGT slår ud efter Verthongen, og at han skulle have haft en bagtanke med sin strakte arm, kan vi kun gisne om, men så længe han IKKE RAMMER Verthongen, så virker det en smule søgt at mene, at det er et KLART gult kort.

Jeg tror, dommeren tror, at Torres rent faktisk rammer Verthongen, og at det koster et gult kort. Det er et forkert grundlag at give et gult kort på.

@ StevenCarragher

Jeg tror ikke, at du har ret i din opsparingsteori. Jeg tror, dommeren tror, at Torres rammer Verthongen i hovedet. Ellers burde dommeren ret beset have givet Torres gult for at have sparet op og Verthongen gult kort for at opfinde en kontakt, der ikke er der.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kelly » lørdag, 28. sep, 2013 16:57

Jeg syntes særligt en spiller ændrede kampen mellem Tottenham og Chelsea. Mata.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 28. sep, 2013 17:13

Scum er bagud! :)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 28. sep, 2013 17:17

:evil:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 28. sep, 2013 17:26

:lol: :lol:
Scouser by heart.

Siden 2009.

StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af StevenCarragher » lørdag, 28. sep, 2013 17:27

TomViolence skrev::lol: :lol:
:headbang:

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 28. sep, 2013 17:31

Potentiel rigtig god runde for Liverpool, hvis vi altså vinder vores kamp mod Sunderland i morgen. Chelsea og Tottenham i en pointdeling, United er bagud mod WBA med 20 minutter igen og City-Villa står 2-2 med samme antal minutter igen!
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar