Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » søndag, 09. feb, 2014 15:58

LFC-Aaby skrev:Kampen idag viser mig en ting. Ingen af de hold kan true vores 4. plads. Hold op de er ringe begge to.
United er en større konkurrent i mine øjne.
Det er også en meget vigtig kamp for begge hold, og de kampe er som regel svære at bedømme noget ud fra. Lidt ligesom derbys.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 09. feb, 2014 16:09

ville ikke blive ked af at se en uafgjort, men ellers en Spurs sejr... jeg er ikke særlig imponeret over Spurs og særligt ikke efter jeg læste den usmagelige optakt på den danske spurs side.. MEN jeg kommer VIRKELIG ikke til at sidde og håbe på en Everton sejr, eller for den sags skyld en United.. jeg kan ikke DØJE nogle af de to skod klubber og det skal være en KÆMPE gevinst for os, før jeg håber på en sejr til nogle af de to klubber.

begge klubber er ligegyldige midterklubber, kun United der pt ligger hvor de hører til



... og sådan er det bare, BASTA !..;)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » søndag, 09. feb, 2014 16:11

Bellamy_fever skrev:ville ikke blive ked af at se en uafgjort, men ellers en Spurs sejr... jeg er ikke særlig imponeret over Spurs og særligt ikke efter jeg læste den usmagelige optakt på den danske spurs side.. MEN jeg kommer VIRKELIG ikke til at sidde og håbe på en Everton sejr, eller for den sags skyld en United.. jeg kan ikke DØJE nogle af de to skod klubber og det skal være en KÆMPE gevinst for os, før jeg håber på en sejr til nogle af de to klubber.

begge klubber er ligegyldige midterklubber, kun United der pt ligger hvor de hører til



... og sådan er det bare, BASTA !..;)
Nej nej nej. Du tager fejl. Det er Tottenham der er en forfærdelig skodklub. Everton er en irriterende lillesøster, som vi elsker at mobbe. Tottenham derimod er så elendig en klub, at ingen kan lide dem...ikke engang deres egne fans.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 09. feb, 2014 16:17

De gange jeg har været i Liverpool, har jeg kun mødt venlige og søde blå. At de skal tabe mod os er en selvfølge, men derudover ønsker jeg denne ærlige arbejderstil held og lykke.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » søndag, 09. feb, 2014 16:38

Skulle der findes en vinder, er jeg tilfreds med, at det blev Tottenham, selvom jeg ikke kan fordrage dem. De havde færre point end Everton, og samtidig har vi stadig en hjemmebanekamp i baghånden mod Tottenham, hvis de skulle komme for tæt på.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 09. feb, 2014 16:41

Meget mærkelig opstilling af Meulensteen. Tror chancen for point til Fullham er minimal.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 09. feb, 2014 16:50

Havde sgu egentlig nok håbet på en Everton sejr da jeg ikke kan foretage Tottenham.. Men i tabellen er det vel egentlig ok, da vi som en nævner har en hjemmekamp mod dem, hvor vi selv kan afgøre deres skæbne.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » søndag, 09. feb, 2014 16:57

Imø var det det dårligste resultat. Everton skal nok smide flere point. Tottenham får helt sikkert momentum men en brandvarm Adebayor. Tottenham er en LANGT større konkurrent end Everton. Så det ene point mindre vores forfølgere har nu end hvis Everton havde vundet bliver forfærdeligt for os. Kampen mod Tottenham ender med at blive en vind eller forsvind kamp.

Jeg kan slet ikke forstå at i kun vurderer på, hvordan tabellen ser ud lige nu???

APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: Dagens Kampe

Indlæg af APLFC » søndag, 09. feb, 2014 16:58

Robbie_God_Fowler skrev:Meget mærkelig opstilling af Meulensteen. Tror chancen for point til Fullham er minimal.
Han stiller vel bevidst med et svagt hold mod sine gamle venner fra scum. Istedet for at udnytte at han kender scum ud og ind.

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ultra » søndag, 09. feb, 2014 16:59

Robbie_God_Fowler skrev:Meget mærkelig opstilling af Meulensteen. Tror chancen for point til Fullham er minimal.
Han sparer spillere til kampen mod os, husk på at han er Scum fan, ren foræring...

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 09. feb, 2014 17:02

APLFC skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Meget mærkelig opstilling af Meulensteen. Tror chancen for point til Fullham er minimal.
Han stiller vel bevidst med et svagt hold mod sine gamle venner fra scum. Istedet for at udnytte at han kender scum ud og ind.
Ultra skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Meget mærkelig opstilling af Meulensteen. Tror chancen for point til Fullham er minimal.
Han sparer spillere til kampen mod os, husk på at han er Scum fan, ren foræring...
Billede

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » søndag, 09. feb, 2014 17:13

Måske Meulensteen bare ryster posen? Ikke fordi de andre spillere har leveret noget nævneværdigt i lang tid.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » søndag, 09. feb, 2014 17:16

Bojangles skrev:Imø var det det dårligste resultat. Everton skal nok smide flere point. Tottenham får helt sikkert momentum men en brandvarm Adebayor. Tottenham er en LANGT større konkurrent end Everton. Så det ene point mindre vores forfølgere har nu end hvis Everton havde vundet bliver forfærdeligt for os. Kampen mod Tottenham ender med at blive en vind eller forsvind kamp.

Jeg kan slet ikke forstå at i kun vurderer på, hvordan tabellen ser ud lige nu???
Tottenham har Newcastle ude, Norwich ude, Cardiff hjemme, Chelsea ude og Arsenal hjemme de næste fem kampe. Jeg vil blive overrasket hvis de vinder mere end to af de kampe.

Brugeravatar
Kristian M
Indlæg: 264
Tilmeldt: søndag, 15. jul, 2012 11:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kristian M » søndag, 09. feb, 2014 17:20

UNITED BAGUD! Haha, hvor vigtigt! :dance: :dance: :dance:
Billede

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » søndag, 09. feb, 2014 17:20

Flot organisation :lol:

Besvar