Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Dagens Kampe

Indlæg af Surf » mandag, 18. aug, 2014 21:23

Fuldstændig blændende assist af Fabregas. Puha de ser stærke ud.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 18. aug, 2014 21:24

SimonA skrev:
Jesper skrev:
SimonA skrev:
Jesper skrev:Så er de ikke bedre. Deres forsvarskæde er aldrende og Fabregas i den rolle mod stærkere hold... Held og lykke. Og Costas kompetencer vil i mange tilfælde blive udlignet i PL.
Deres forsvar var i sidste sæson (2-3 måneder siden) det klart bedste i PL. Så meget ringere er de næppe nået at blive.
Næ, det kan du sige, men lige pludselig kommer alderen snigende og den dato rykker nærmere
Det har du helt ret i.
Sagt af SimonA på 16 år :lol: KLASSE!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 18. aug, 2014 21:24

Rasmus skrev:Jeg er tilbøjelig til at være notorisk enig i det meste, du skriver, Jesper, men jeg har desværre svært ved at se nogen formildende omstændigheder i den startellever. Bortset fra Terry, som vi heldigvis ikke kan være sikre på kan holde niveauet fra sidste sæson (og skaderne fra døren). En "aldrende forsvarskæde" er vel også at stramme den, er det ikke? Cahill og Ivanovic er begge omkring tredive, mens Azpulicueta. Alle andre på banen er i deres bedste fodboldalder eller yngre.

Jeg synes i den grad, det ligner holdet, man skal slå: Og den tog Burnley til sig!! :D :D :D
Jeg takker for ordene (og i lige måde) og måske er det også bare et håb i forbindelse med forsvaret. Jeg synes bare der var lidt flere atypiske fejl i slutningen af sidste sæson og det var derfor jeg skrev "aldrende". Måske et bedre ord ville være slidt. Ivanovic, Cahill og Terry har i en del år været hyppigt brugt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SimonA » mandag, 18. aug, 2014 21:25

Hazard er altså rigtig god.. Han skifter sikkert snart til Barca eller Real.
YNWA

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » mandag, 18. aug, 2014 21:26

For høwlede da, så skifter man over, fordi I siger, Burnley er foran...!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af And I'm Javert » mandag, 18. aug, 2014 21:27

Tager jeg helt fejl, eller synger Chelsea-fansene om Gerrard sidste sæson?
Do not forget my name!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 18. aug, 2014 21:28

Fabregas kunne godt være den playmaker, som Mourinho synes at mangle i sidste sæson. Desuden tror jeg mange bliver overrasket over Diego Costa. Han er langt mere end en fysisk stærk angriber, hvilket han har bevist over de seneste to sæsoner i Atletico.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7367
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 18. aug, 2014 21:30

Det var da nogle ynkelige "fans", Chelsea har. Jeg kan forstå, at man synger smædesange, når Steven Gerrard rent faktisk er til stede på banen, men det er han jo ikke i dag mod Burnley. Det er godt nok mangel på klasse fra olieklubbens plastik-fans. Patetisk. De famler efter græsstrå af "succes".
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af And I'm Javert » mandag, 18. aug, 2014 21:32

JudgeStudge skrev:Det var da nogle ynkelige "fans", Chelsea har. Jeg kan forstå, at man synger smædesange, når Steven Gerrard rent faktisk er til stede på banen, men det er han jo ikke i dag mod Burnley. Det er godt nok mangel på klasse fra olieklubbens plastik-fans. Patetisk. De famler efter de få græsstrå, som der er i deres patetiske fodboldliv.
This.

De må jo være pinlige over deres forrige sæson, hvis det er, hvad de husker.
Do not forget my name!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 18. aug, 2014 21:33

Robbie_God_Fowler skrev:Fabregas kunne godt være den playmaker, som Mourinho synes at mangle i sidste sæson. Desuden tror jeg mange bliver overrasket over Diego Costa. Han er langt mere end en fysisk stærk angriber, hvilket han har bevist over de seneste to sæsoner i Atletico.
Nu kender vi da Costa igen. Ja, måske har du ret ift Costa, men jeg tvivler. Eksempelvis pillede Pique ham fuldstændigt ud af banen sidste år i en kamp og efter kampen udtalte han, at det netop var et fysisk match han ikke kunne lide. Fabregas offensive kvaliteter fornægter ingen, men får han for stort defensivt ansvar, så er det dømt til at gå galt. Han er uhyre langsom.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » mandag, 18. aug, 2014 21:34

JudgeStudge skrev:Det var da nogle ynkelige "fans", Chelsea har. Jeg kan forstå, at man synger smædesange, når Steven Gerrard rent faktisk er til stede på banen, men det er han jo ikke i dag mod Burnley. Det er godt nok mangel på klasse fra olieklubbens plastik-fans. Patetisk. De famler efter de få græsstrå, som der er i deres patetiske fodboldliv.
Gerrard har vel nærmest været hadet i Chelsea, siden dengang han stortset havde skrevet under på en kontrakt....


Puha Chelsea ser stærke ud...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » mandag, 18. aug, 2014 21:37

Jesper skrev:Fabregas offensive kvaliteter fornægter ingen, men får han for stort defensivt ansvar, så er det dømt til at gå galt. Han er uhyre langsom.
Man kan sige meget om Mourinho, men en naiv defensiv tilgang er ikke noget han gør sig i. Jeg tror han ved præcis hvad han gør. I sværere kampe end den i dag, tror jeg sagtens vi kunne se Fabregas som på en af de tre forreste midtbanepladser, sandsynligvis i midten, og så en mere defensivt solid spiller ved siden af Matic.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin E » mandag, 18. aug, 2014 21:40

Costa var ikke en pind værd til VM, hvis han står overfor en stærk midterforsvare som ligger tæt, så er han intet værd.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af And I'm Javert » mandag, 18. aug, 2014 21:41

Oscar arbejder også fantastisk tilbage i banen, så jeg tror ikke, at al balancen ligger på de to centrale på midtbanen.
Do not forget my name!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 18. aug, 2014 21:51

Surf skrev:
Jesper skrev:Fabregas offensive kvaliteter fornægter ingen, men får han for stort defensivt ansvar, så er det dømt til at gå galt. Han er uhyre langsom.
Man kan sige meget om Mourinho, men en naiv defensiv tilgang er ikke noget han gør sig i. Jeg tror han ved præcis hvad han gør. I sværere kampe end den i dag, tror jeg sagtens vi kunne se Fabregas som på en af de tre forreste midtbanepladser, sandsynligvis i midten, og så en mere defensivt solid spiller ved siden af Matic.
Det har du da ret i, men problemet i Barcelona var meget ofte at balancen tippede med ham på holdet, simpelthen fordi han er så utrolig langsom. Offensivt kompenserer han for det ved sin spilintelligens, men det er et problem den anden vej.
Nuvel, min mission med at tale dem ned lykkes vist ikke rigtigt:roll:
Jeg vil bare have lov til at sige, nu hvor de ikke vinder mesterskabet i følge undertegnede og selvom argumenterne er svage, så vil Mourinho tabe hatten og de ægte røde vil juble. Der vil jeg sige: "hvad sagde jeg!":mrgreen:
Senest rettet af Jesper mandag, 18. aug, 2014 21:55, rettet i alt 1 gang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar