Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Danie15turridge
Indlæg: 302
Tilmeldt: torsdag, 31. jan, 2013 17:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Danie15turridge » søndag, 11. jan, 2015 15:48

thefugle skrev:
AndreasN skrev:Den eneste forskel på os og Arsenal er simpelthen bare Sanchez. Hold kæft, hvor er han god. En skam hans kone hellere ville til London.
Rettede den lige for dig :)

Desuden køber jeg ikke en skid den med at det var byen der afgjorde det.
Hvorfor blev det så Arsenal? De lader heller ikke til at være en klub, som betaler absurde lønninger.

Oomph242
Indlæg: 5687
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. jan, 2015 16:05

Danie15turridge skrev:
thefugle skrev:
AndreasN skrev:Den eneste forskel på os og Arsenal er simpelthen bare Sanchez. Hold kæft, hvor er han god. En skam hans kone hellere ville til London.
Rettede den lige for dig :)

Desuden køber jeg ikke en skid den med at det var byen der afgjorde det.
Hvorfor blev det så Arsenal? De lader heller ikke til at være en klub, som betaler absurde lønninger.

Både Sanchez og Özil får vist en eftersigende en ret god løn i Arsenal. Tror han får mere der, end hvad vi kunne tilbyde. Wenger og årlig deltagelse i CL, har nok også været medvirkende.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7333
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 11. jan, 2015 16:07

thefugle skrev:
AndreasN skrev:Sanchez. En skam hans kone hellere ville til London.
Rettede den lige for dig :)

Desuden køber jeg ikke en skid den med at det var byen der afgjorde det.
Og ironisk nok, så går der rygter om, at hans kone/kæreste/golddigger/whatever, har forladt ham. :alcohol:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 11. jan, 2015 16:33

JudgeArdaStudge skrev:
thefugle skrev:
AndreasN skrev:Sanchez. En skam hans kone hellere ville til London.
Rettede den lige for dig :)

Desuden køber jeg ikke en skid den med at det var byen der afgjorde det.
Og ironisk nok, så går der rygter om, at hans kone/kæreste/golddigger/whatever, har forladt ham. :alcohol:
Var der ikke også forlydender om, at vi var villige til at give mere i løn end Arsenal? Jeg tror i hvert fald ikke, at det har været på lønnen vi er blevet fravalgt i det tilfælde.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » søndag, 11. jan, 2015 16:42

Mads T. skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
thefugle skrev:
AndreasN skrev:Sanchez. En skam hans kone hellere ville til London.
Rettede den lige for dig :)

Desuden køber jeg ikke en skid den med at det var byen der afgjorde det.
Og ironisk nok, så går der rygter om, at hans kone/kæreste/golddigger/whatever, har forladt ham. :alcohol:
Var der ikke også forlydender om, at vi var villige til at give mere i løn end Arsenal? Jeg tror i hvert fald ikke, at det har været på lønnen vi er blevet fravalgt i det tilfælde.
Igen det er jo bare rygter, men vi ville give det samme i løn som arsenal i omegnen af 150.000 pund om ugen.

Havde vi forstået betydningen af en signing som ham havde vi jo bare givet ham suarez's 200.000 pund i ugen, og så tror jeg han havde overvejet os lidt mere. Desuden har vi "Rodgers", de har Wenger, et større navn, samt de er fast inventar i CL.

Pointen er hvis vi havde smidt mere efter ham i løn, så havde det måske betydet noget, men vi har jo nok været forsigtige som altid. Løn ændrer bare lige tit spilleres mening lidt, som set dengang city startede med at kaste om sig med penge.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 11. jan, 2015 17:20

Når det kommer til at skulle tiltrække stjernespillere som Sanchez tror jeg også signalværdi spiller en rolle. Vi sælger vores med længder bedste spiller, hvorimod Arsenal ønsker at bygge på en i forvejen stjernespækket trup.

Nu kender vi ikke omstændighederne omkring salget af Suarez i detaljer, men det relativt tidlige salg af Suarez har i hvert fald ikke gavnet vores tiltrækningskraft og forhandlingsposition i forhold til transfersum. Spørgsmålet er, om vi kunne have ladet Barcelona vente, som Tottenham lod Real Madrid vente. Specielt med tanke på Suarez karantæne.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 11. jan, 2015 17:25

Robbie_God_Fowler skrev:Når det kommer til at skulle tiltrække stjernespillere som Sanchez tror jeg også signalværdi spiller en rolle. Vi sælger vores med længder bedste spiller, hvorimod Arsenal ønsker at bygge på en i forvejen stjernespækket trup.

Nu kender vi ikke omstændighederne omkring salget af Suarez i detaljer, men det relativt tidlige salg af Suarez har i hvert fald ikke gavnet vores tiltrækningskraft og forhandlingsposition i forhold til transfersum. Spørgsmålet er, om vi kunne have ladet Barcelona vente, som Tottenham lod Real Madrid vente. Specielt med tanke på Suarez karantæne.
Det kan jo også være, Sanchez er en kylling og ikke turde være den, der skulle udfylde rummet efter Suarez ?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 11. jan, 2015 17:26

Vi var vel flere - sikkert inklusive mig selv, det kan jeg ikke huske - der var ganske hånlige overfor United i starten af sæsonen, hvor vi eksempelvis vandt over Tottenham og United tumlede rundt. Men man må være ærlig og sige, at vores hold pt er lidt bagud set ift en hel del parametre.
Så hvad vil jeg sige, jo, man skal vist ikke afskrive et hold for tidligt i sæsonen. Det kan man jo forhåbentlig også sige om vores hold nu.
Retfærdigvis skal det siges, at der var nogle, der forudså det nuværende scenario.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 11. jan, 2015 17:36

Jeg er i øvrigt sindssygt imponeret over hvad Southampton og Koemann har gang i efter sommerens åreladning. Hatten af for dem!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5687
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. jan, 2015 18:00

Mads T. skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
thefugle skrev:
AndreasN skrev:Sanchez. En skam hans kone hellere ville til London.
Rettede den lige for dig :)

Desuden køber jeg ikke en skid den med at det var byen der afgjorde det.
Og ironisk nok, så går der rygter om, at hans kone/kæreste/golddigger/whatever, har forladt ham. :alcohol:
Var der ikke også forlydender om, at vi var villige til at give mere i løn end Arsenal? Jeg tror i hvert fald ikke, at det har været på lønnen vi er blevet fravalgt i det tilfælde.
Jeg har ikke hørt noget om lønnen. Men som jeg husker rygterne, ville vi betale mere for Sanchez end Arsenal til Barcelona.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 11. jan, 2015 18:15

Lige meget hvad der skete angående Sanchez skifte til Arsenal, så undres jeg til stadighed over, hvorfor man valgte at sælge ham.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 11. jan, 2015 18:52

Ud fra en ren kuglerammebetragtning havde det jo været bedre med uafgjort mellem Scum og Soton. Så havde vi kun været 4 points fra top 4 mod nu 5. Men på den anden side, et Scum nederlag, ikke mindst på Det Gamle Toilet, kan man altid bruge :lol: , og desto flere points der er mellem dem og topplaceringerne, desto bedre. Og hellere Soton - hatten af for hvad de præsterer i denne sæson - i top 4 end Scum.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » søndag, 11. jan, 2015 18:53

Nu er der kun 5 point op til United :-P
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » søndag, 11. jan, 2015 18:53

Mads T. skrev:Lige meget hvad der skete angående Sanchez skifte til Arsenal, så undres jeg til stadighed over, hvorfor man valgte at sælge ham.
Det var i hvert fald ikke af fodboldmæssige årsager. Om der var noget om, at han ikke kunne sammen med Messi, ved jeg ikke, men det sætter da tanker igang. Især i forhold til Luis Enrique situationen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13761
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 11. jan, 2015 19:12

Tænk at Man U har brugt over 1.5 milliard kroner på spillere i 2014, og deres offensiv sejler. Mata er og bliver ikke en verdensklassespiller, Di Maria passer ikke helt ind, og RVP ser også ud til at have et ordentlig dyk i formen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar