Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 11. mar, 2015 21:45

Det er en brækfremkaldende redaktionel linje, som Viasat og deres sensationsjournalister præger sendefladen med... Det er især disse personer, som hylder Mourinho for hans talegaver. Og derved også selvsamme journalister som er med til at pleje Mourinho's ego. De har i sandhed brug for hinanden :roll:

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 11. mar, 2015 21:47

Kim Milton og Martin Jørgensen mener det røde kort er ok. Måske vores afsky over for Chelsea i almindelighed og Mourinho i særdeleshed farver vores klarsyn. Hvis Sterling var blevet pløjet ned på samme måde af Costa havde jeg sku nok råbt af tv'et og forlangt sidstnævnte smidt ud.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » onsdag, 11. mar, 2015 21:50

Selvom jeg deler foragten for cirkus Mourinho, synes jeg sagtens det røde kort kan dømmes. Selvom han når at trække benet til sig i sidste øjeblik, går han alt for hasarderet og kluntet ind i duellen. Går disse tacklinger galt, giver de grimme skader. Det forstår jeg godt der køres en hård linje over for.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7321
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 11. mar, 2015 21:51

Mysjkin skrev:Kim Milton og Martin Jørgensen mener det røde kort er ok. Måske vores afsky over for Chelsea i almindelighed og Mourinho i særdeleshed farver vores klarsyn. Hvis Sterling var blevet pløjet ned på samme måde af Costa havde jeg sku nok råbt af tv'et og forlangt sidstnævnte smidt ud.
Arh, det er jo ikke givet, at det er mere rigtigt fordi, at Milton og Jørgensen siger det. Jeg synes, Milton generelt har haft en mani med at tage dommerens parti, i de få kampe i superligaen, jeg har set, hvor han har givet sit besyv med på sidelinjen.
Desuden er det fjollet, at Jørgensen benævner størrelsesforskellen på Oscar og Zlatan som en faktor.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 11. mar, 2015 21:55, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7321
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 11. mar, 2015 21:52

mawope skrev:Selvom jeg deler foragten for cirkus Mourinho, synes jeg sagtens det røde kort kan dømmes. Selvom han når at trække benet til sig i sidste øjeblik, går han alt for hasarderet og kluntet ind i duellen. Går disse tacklinger galt, giver de grimme skader. Det forstår jeg godt der køres en hård linje over for.
Går alle tacklinger galt, kan det jo medføre grimme skader. Selv harmløse tacklinger, kan medføre grimme skader. Sådan synes jeg ikke, du kan stille det op, selvom jeg tror, jeg godt kan forstå, hvad du gerne vil frem til. Den minder for mig lidt om den mellem Shelvey og Evans, hvor Shelvey blev smidt ud, fordi Evans dramatiserede det hele.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » onsdag, 11. mar, 2015 21:59

JudgeArdaStudge skrev: Går alle tacklinger galt, kan det jo medføre grimme skader. Selv harmløse tacklinger, kan medføre grimme skader. Sådan synes jeg ikke, du kan stille det op, selvom jeg tror, jeg godt kan forstå, hvad du gerne vil frem til. Den minder for mig lidt om den mellem Shelvey og Evans, hvor Shelvey blev smidt ud, fordi Evans dramatiserede det hele.
Hvordan skal det så stilles op, hvis alt i princippet er 'farligt spil'?

Edit: tis!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7321
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 11. mar, 2015 22:03

mawope skrev:
JudgeArdaStudge skrev: Går alle tacklinger galt, kan det jo medføre grimme skader. Selv harmløse tacklinger, kan medføre grimme skader. Sådan synes jeg ikke, du kan stille det op, selvom jeg tror, jeg godt kan forstå, hvad du gerne vil frem til. Den minder for mig lidt om den mellem Shelvey og Evans, hvor Shelvey blev smidt ud, fordi Evans dramatiserede det hele.
Hvordan skal det så stilles op, hvis alt i princippet er 'farligt spil'?
Jeg synes netop, at man skal forholde sig til, at Zlatan ikke går helhjertet ind i tacklingen og at han trækker benet til sig i hændelsen. Situationen ser meget værre ud end den er, fordi at Oscar kaster sig teatralsk rundt og åbenbart også fordi, at Zlatan er meget større end Oscar (Jf. Jørgensens guldkorn).
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. mar, 2015 22:08

On another note: Bayern skal lige slappe af. Vi har en rekord, vi gerne vil holde på, tak!
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 11. mar, 2015 22:08

For mig ligger forskellen i hvorvidt Zlatan fører sit ben igennem eller ej, da han går ned i tacklingen. Jeg så ikke episoden i pausen, og baserer derfor min vurdering på episoden i kampen. Men det lignede, at Zlatan trak benet til sig, hvorfor jeg ikke ser hændelsen som værende så meget værre end mange andre glidende tacklinger i diverse kampe.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. mar, 2015 22:18

Det er jo helt absurd, så dårlig en dommer Kuipers er. Luiz får gult for brok, mens samtlige Chelsea-spillere var henne og råbe og skrige ham i hovedet, da Zlatan bliver smidt ud. Talentløst.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 11. mar, 2015 22:19

JudgeArdaStudge skrev:Desuden er det fjollet, at Jørgensen benævner størrelsesforskellen på Oscar og Zlatan som en faktor.
Helt igennem absurd, ja.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » onsdag, 11. mar, 2015 22:19

Utroligt kun en mand har forladt den bane.

Matic' sviner på Cavani bør give direkte rødt.
Zlatan skulle kun have gult, ellers skulle Costa også være smidt ud.

Chelsea viser igen igen deres usympatiske sider frem.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » onsdag, 11. mar, 2015 22:23

Selvom Zlatan når at trække benet til sig en lille smule, ændrer det ikke ved at han kommer alt for sent og for voldsomt ind i tacklingen. Man kan også se det på Zlatans kropssprog lige umiddelbart efter, han godt ved, den er over grænsen.

http://ftw.usatoday.com/2015/03/zlatan- ... sg-chelsea

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. mar, 2015 22:29

HAHA!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 11. mar, 2015 22:29

Get. The. Fuck. In.
Billede
"YNWA"

Besvar