Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 26. mar, 2015 07:54

Faktisk er han nu officiel Lord.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 26. mar, 2015 10:20

Hvilket var ligeså stor mangel på humor som TV3s realityprogrammer.

Ellers er det bare mig, der ikke har humor længere. Det tvivler jeg nu kraftigt på, for jeg er edermame sjov.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » torsdag, 26. mar, 2015 11:30

:twisted: :lol: :aliboronz8:


AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. mar, 2015 16:45

AndreasN skrev:Hvilket var ligeså stor mangel på humor som TV3s realityprogrammer.

Ellers er det bare mig, der ikke har humor længere. Det tvivler jeg nu kraftigt på, for jeg er edermame sjov.
Jeg tror det er en af de eneste gange vi er enige. Det er bare en "kedelig" joke. Men jeg er også skide sjov i virkelighedens verden, så det kan også være, at vi er langt forud for alle andre.
Fan af Manchester United

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » fredag, 27. mar, 2015 08:18

Var der nogen, der så Frankrig - Brasilien i går?

Fortjent nok sejr til Brasilien. Men hold da op, hvor jeg synes, at Kondogbia strålede, da han kom ind. Ham bliver jeg altså mere og mere imponeret af.
Kloppite

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hendo » søndag, 29. mar, 2015 11:17

AllanShore skrev:
AndreasN skrev:Hvilket var ligeså stor mangel på humor som TV3s realityprogrammer.

Ellers er det bare mig, der ikke har humor længere. Det tvivler jeg nu kraftigt på, for jeg er edermame sjov.
Jeg tror det er en af de eneste gange vi er enige. Det er bare en "kedelig" joke. Men jeg er også skide sjov i virkelighedens verden, så det kan også være, at vi er langt forud for alle andre.
Det bliver, som så meget andet med Bendtner, hurtigt for meget, hysterisk og usjovt. Ser ikke det der glimt i øjet, som andre ser. Synes bare han virker selvhøjtidelig, arrogant og utroligt ja, usjov. Og nej, ikke en "Bendtner-hader" :roll: bare skuldertræk. Og hvis han så har købt en Lord-titel. Jamen, fint, utroligt spændende, tillykke :dontknow: He, til gengæld ikke usjovt, men sjovt link fra Mugge der.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hendo » søndag, 29. mar, 2015 11:20

texy skrev:Var der nogen, der så Frankrig - Brasilien i går?

Fortjent nok sejr til Brasilien. Men hold da op, hvor jeg synes, at Kondogbia strålede, da han kom ind. Ham bliver jeg altså mere og mere imponeret af.
Meget enig, han ligner en fantastisk spiller. Imponerede også i Sevilla, men medmindre Monacos ejer skruer yderligere ned, så bliver han rigtig dyr. Både fordi de vist nok gav omkring 150 mio. kr. for ham og fordi han næppe er blevet mindre eftertragtet siden skiftet.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 29. mar, 2015 21:41

Hold da op, hvor skal LFC bare i gang med at jagte underskrifterne på Lacazette og Kondogbia. Igen i dag er de fremragende. Og de passer begge perfekt ind i vores måde at spille fodbold på.
Kloppite

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Dagens Kampe

Indlæg af rnh » søndag, 29. mar, 2015 22:17

texy skrev:Hold da op, hvor skal LFC bare i gang med at jagte underskrifterne på Lacazette og Kondogbia. Igen i dag er de fremragende. Og de passer begge perfekt ind i vores måde at spille fodbold på.
Lacarette må være på listen over emner at vores scoutes holder øje med.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 29. mar, 2015 22:33

rnh skrev:
texy skrev:Hold da op, hvor skal LFC bare i gang med at jagte underskrifterne på Lacazette og Kondogbia. Igen i dag er de fremragende. Og de passer begge perfekt ind i vores måde at spille fodbold på.
Lacarette må være på listen over emner at vores scoutes holder øje med.
Jeg synes der er rigtigt mange interessante navne. Giroud nævnte jeg selv da han spillede i Arsenal og jeg synes efterhånden han viser den kynisme, han blev kendt for dengang. Det er som om fransk fodbold ved at være oppe igen efter at have dykket lidt efter de gyldne dage. De har fået nogle typer frem, der er atletiske, hurtige og meget dynamiske i sit spil. Hvilket igen gør at jeg synes de er ideelle til vores spil.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 31. mar, 2015 21:27

Sgu lidt forvirrende, når man både prøver at holde øje med Depay i Hollands kamp mod Spanien, og Naingolan og eventuelt Origi i Belgiens kamp mod Israel.
Kloppite

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 31. mar, 2015 21:38

texy skrev:Sgu lidt forvirrende, når man både prøver at holde øje med Depay i Hollands kamp mod Spanien, og Naingolan og eventuelt Origi i Belgiens kamp mod Israel.
Fordi de alle tre er sorte eller hvad?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » tirsdag, 31. mar, 2015 22:01

AllanShore skrev:
texy skrev:Sgu lidt forvirrende, når man både prøver at holde øje med Depay i Hollands kamp mod Spanien, og Naingolan og eventuelt Origi i Belgiens kamp mod Israel.
Fordi de alle tre er sorte eller hvad?
Sort?

Billede
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 31. mar, 2015 23:13

Flere kampe på en gang er svære at følge med i ordentligt, AllanS. Det burde næsten være overflødigt at pointere. Men det kan vel sammenlignes lidt med at trolle rundt på mange forums på samme tid med ambitionen om at blande sig i debatten både her og der uden rigtigt at ane eller dybest set interessere sig for, hvad folk der egentlig taler om. Og det har du trods alt en del erfaring med, så derfor kan servicemeddelelsen måske alligevel være til nytte. Hvis ikke du allerede er videre i teksten?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » onsdag, 01. apr, 2015 00:39

Jeg troede faktisk, at ham Naingolan var sort og ville derfor prøve mig ud i en vaskeægte Marriner. Men jo, jeg er videre i teksten.
Fan af Manchester United

Besvar