Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 01. apr, 2015 00:51

AllanShore skrev:Jeg troede faktisk, at ham Naingolan var sort og ville derfor prøve mig ud i en vaskeægte Marriner. Men jo, jeg er videre i teksten.
Det anede mig.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 01. apr, 2015 13:25

Jeg er lidt vild med det her tiltag: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... world.html
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 01. apr, 2015 13:42

Og jeg synes, det er noget forbandet kommercielt lort. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det rager folk, hvad kaptajnerne siger før kampen - især ikke når de med garanti bare står og plapre en omgang indøvede ligegyldigheder.

"However, a meeting between the clubs and Premier League officials has left both convinced it is a clever marketing idea as they aim to draw more fans from the United States and Asia."

Hold kæft, hvor jeg brækker mig i lårtykke stråler. Jeg kan fandme godt forstå, at det er pisse uinteressant for englænderne at gå til fodbold efterhånden.

Lad nu vær med konstant at prøve at forbedre en sport, der i forvejen var perfekt!

"Both captains have agreed they will not swear during the teamtalk to avoid offending any viewers."

Hahahahaha, Jesus christ. Hold KÆFT et LORTE tiltag.

Det slår mig lige, hvilken dato det er - er jeg hoppet i med hele kroppen?
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 01. apr, 2015 14:02

Jeg håber du er hoppet i med et stort plask Andreas, for det er da virkelig en rådden ide
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 01. apr, 2015 14:10

Haha. Ja, det er selvfølgelig afledt af dagen. Nå, men når det så er sagt, så kan jeg stadigvæk godt lide ideen. Jeg mener at der er så meget kommercielt og underholdningsmæssigt potentiale i at åbne flere døre op, så at sige. Fodbold er i høj grad underholdning
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 01. apr, 2015 14:26

Der sker mange spændende ting rundt omkring i verden i dag. I Ringe Boldklub har vi løftet sløret for dette nye samarbejde:

http://rb27.dk/Sider/standard/standard1 ... bf49eda798
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 01. apr, 2015 16:08

God spøg
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 02. apr, 2015 16:48

Jesper skrev:
rnh skrev:
texy skrev:Hold da op, hvor skal LFC bare i gang med at jagte underskrifterne på Lacazette og Kondogbia. Igen i dag er de fremragende. Og de passer begge perfekt ind i vores måde at spille fodbold på.
Lacarette må være på listen over emner at vores scoutes holder øje med.
Jeg synes der er rigtigt mange interessante navne. Giroud nævnte jeg selv da han spillede i Arsenal og jeg synes efterhånden han viser den kynisme, han blev kendt for dengang. Det er som om fransk fodbold ved at være oppe igen efter at have dykket lidt efter de gyldne dage. De har fået nogle typer frem, der er atletiske, hurtige og meget dynamiske i sit spil. Hvilket igen gør at jeg synes de er ideelle til vores spil.

Giroud er en af PrL mest middelmådige spillere i mine øjne. Det skal set i lyset af hvad han rent faktisk for ud af at have spillet for et hold som Arsenal der ellers vader i chancer. TÆNK sig hvis de rent faktisk en dag købte en seriøs angriber istedet Welbeck og Giroud til at score på deres 600 chancer de spilelr sig til i en kamp???

Giroud har scoret henholdsvis 17 (11 i PrL), 22(16 i PrL) og 17(13 i Prl) mål de seneste 3 sæsoner.. det er altså ikke en top angriber med et SÅ stærkt hold bag sig værdigt. Giroud er i mine øjne en gennemsnitlig angriber, fin som 2. valg for en top 4 klub, men altså ikke 1. angriber for en klub der vil det seriøst.
til samligning (bare lige ham der dukkede op i mit hoved, også en glimrende spiller - men altså ikke et 1. valg på angriber posten for et top hold) scorede Lukaku 15 PrL mål i sidste sæson for Everton (VÆSENTLIGT svagere hold end Arsenal)

Lacazette og Kondogbia giver mig våde drømme, men jeg tror ganske simpelt ikke det er realistisk. vi kan MÅSKE (jeg tvivler) friste spilleren såfremt vi vinder FA OG slutter i top 4. men så skal vi også lige kunne (og ville) betale den pris som uden tvivl bliver utrolig høj med den interesse der er, og fra de klubber vi skal konkurrere imod - Arsenal, United osv.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » søndag, 05. apr, 2015 10:34

Neuers frisparksredning nede ved stolpen igår mod Dormund, var vanvittig og er et youtubekig værd.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 05. apr, 2015 10:57

nikand skrev:Neuers frisparksredning nede ved stolpen igår mod Dormund, var vanvittig og er et youtubekig værd.
Fuldstændig sindsyg redning.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. apr, 2015 11:35

Jeg kan ikke finde et link på youtube eller vine med den redning. Men har læst at den skulle være fænomenal.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 05. apr, 2015 13:12

Hr. Drejer skrev:Jeg kan ikke finde et link på youtube eller vine med den redning. Men har læst at den skulle være fænomenal.
https://www.dailymotion.com/video/x2ls9 ... 2015_sport :shock: :shock: :shock:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. apr, 2015 19:17

Det her link virker:
http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/m ... us-5464134

Fremragende redning, men min nummer 1 redning er til stadighed:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » mandag, 06. apr, 2015 08:22

Neuers redning er for mig en klasse over Banksys fænomenale redning som jo er gjort legendarisk.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » mandag, 06. apr, 2015 08:30

For mig er Neuers også bedre. Det er helt vanvittigt at han når den
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar