Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 21. apr, 2015 21:25

Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SimonA » tirsdag, 21. apr, 2015 21:26

Jesper skrev:Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
Bayern må om muligt levere endnu bedre. 5-0 efter 40 min. AV de spiller godt!
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 21. apr, 2015 21:43

Jesper skrev:Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
Det kan umuligt være bedre end i München
"We're not racist, we only hate the mancs"

Mandal
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:32
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mandal » tirsdag, 21. apr, 2015 21:49

Emmy skrev:
Jesper skrev:Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
Det kan umuligt være bedre end i München
Bayerns 3-0 mål er det bedste mål jeg har set meget meget længe... starter med klasse aflevering fra Thiago til Lahm, sublimt overblik videre, og Müllers berøring videre til Lewandowski er ren verdensklasse :shock:

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » tirsdag, 21. apr, 2015 21:54

Jesper skrev:Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
En anden Jesper (Grønkjær) sagde nøjagtig det samme om første halvleg - i München.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 21. apr, 2015 21:58

AJ skrev:
Jesper skrev:Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
En anden Jesper (Grønkjær) sagde nøjagtig det samme om første halvleg - i München.
Det er da bare skønt i grunden. At vi får de her fodboldgaver. Uanset hvad så er Neymars første mål begrundelse nok til hvorfor jeg elsker fodbold. Iniestas assist er kunst
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 21. apr, 2015 22:02

Bayern er lige et niveau over Liverpool 8-)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 21. apr, 2015 22:16

Hr. Drejer skrev:Bayern er lige et niveau over Liverpool 8-)
Men vi har en bedre medicinsk stab ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 21. apr, 2015 23:32

Hvor spiller Bayern dog bare fantastisk fodbold!

Det er imo den samlede pakke.... pres, kreativitet, vilje, gejst, afventende, kontra.... alt sammen i en skøn sammenblanding....

Og de virker som et hold, der vil spille med og for hinanden..... ikke nogen krukker...

Fornøjelse at se på. Håber de går hele vejen.....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 22. apr, 2015 00:06

Jeg er bestemt ikke fan af Bayern, Vel snarere tværtimod. Men det de viste i aften, var noget af det mest imponerende, jeg længe har set. Det imponerede mig mere end så mange andre fantastiske præstationer af verdensklasse mandskaber, fordi det var en HOLD-præstation af dimensioner. Bayern spillede med mange fremragende fodboldspillere, men uden stjernerne Robben, Ribery og Schweinsteiger. Og selv uden holdets nok allerbedste spillere leverede de nok holdets allerbedste kamp i mange år.

Imponerende.

CL 2015. Uanset hvornår de mødes, så skal vinderen findes imellem Bayern og Barca. Verdens pt bedste hold imod verdens pt bedste offensiv. Eller i min lille forskruede verden... Alonso imod Suarez (ved ikke hvorfor Reina, Mascherano og Arbeloa ikke tæller).
Kloppite

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndersF » onsdag, 22. apr, 2015 05:43

Måske fordi Arbeloa er Real Madrid spiller? :i

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 22. apr, 2015 09:30

AndersF skrev:Måske fordi Arbeloa er Real Madrid spiller? :i
For meget rødvin....
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 22. apr, 2015 20:11

Så det vel i aften at Juventus og AtL Madrid går videre fra CL. Bayern & Barca to kampe i går var to klasse bedre end modstanderen.. Målrig Madrid- derby Kvartfinale vi kommer i møde - det er helt sikkert, at Atl Madrid kommer til at lave mål .. Real med Pepe-Kroos på midtbanen, er da sløvt med Hernandez helt fremme.. Dog kan Ronaldo lave en meeeeen Atl Madrid når og lave 2 mål inden da ;) ( God kamp!) :aliboronz8:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 22. apr, 2015 22:16

Jeg elsker simpelhen Atletico Madrid spillernes attitude og gejst. Det er lige nøjagtigt den mentalitet, du gerne vil se fra dit hold. Samtlige spillere er parate til at gøre alt, hvad der skal til for vinde - og de går lige til grænsen, selvom Werge og Mølby meget gerne vil have det til at lyde som om, de går efter at slå dem ihjel hele tiden.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 22. apr, 2015 22:19

Ja okay. Det fik jeg så lige skrevet. Tåbeligt at hoppe ind med løftet ben, når man har et gult, selvom Ramos da også bare er en kælling på en fodboldbane.
Liverpool Football Klopp

Besvar