Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » torsdag, 03. sep, 2015 23:01

Han er småskadet
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » fredag, 04. sep, 2015 09:16

ah okay tak for info synes også det var mærkeligt :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » fredag, 04. sep, 2015 12:47

Kl. 18.45 går det i gang på den danske hjemmebane (eller albanske...alt afhængig af hvor mange, der bliver lukket ind!) og jeg glæder mig til at se de danske drenge. Jeg tipper 2-0. Bendtner gange to. Og vejen til EM bliver lidt kortere. Hvad tror I?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Indlæg: 1737
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » fredag, 04. sep, 2015 13:18

Jesper skrev:Kl. 18.45 går det i gang på den danske hjemmebane (eller albanske...alt afhængig af hvor mange, der bliver lukket ind!) og jeg glæder mig til at se de danske drenge. Jeg tipper 2-0. Bendtner gange to. Og vejen til EM bliver lidt kortere. Hvad tror I?
Kampen starter kl. 20.45 så vidt jeg ved...
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » fredag, 04. sep, 2015 13:24

Det er nu først kl. 20.45 :)

Jeg ved faktisk slet ikke noget om Albanien og deres niveau, så jeg håber bare på en sejr - køn eller ej.

Før i tiden havde jeg i øvrigt svært ved at omstille mig fra at skulle se god fodbold med United (jajaja, ikke det bedste site at sige dette på) og så det mere søvndyssende og til tider frustrerende og hovedrystende bold fra DK's drenge. Moyes fik mig vænnet til at sidde og ryste på hovedet, og Van Gaal har lært mig at affinde mig utroligt meget boldbesiddelse, der kan få en til at nikke lidt med hovedet.

:flag5:
Fan af Manchester United

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » fredag, 04. sep, 2015 19:50

3-1 til de danske helte. Sisto laver én pind ,
Lord - Bendtner sørger for selsikre sejren til sidst. :gunfire:

Danmarks opstilling
Kasper Schmeichel
Lars Jacobsen
Daniel Agger
Simon Kjær
Riza Durmisi
William Kvist
Pierre-Emile Højbjerg
Michael Krohn-Dehli
Nicolai Jørgensen
Pione Sisto
Nicklas Bendtner
Albaniens hold er fyldt med ukendte spillere med de neutrale brillere, OG JA det danske landshold er meget bedre spillende på hjemmebane end ude, hvor det kan sejle op af åeeeeen. Armenien på tirsdag - burde også blive en walkover, ellers er det nok forbi med Morten olsen hvis EM glipper.... (alt respekt til ham).... Riza Dumizi og Nicolai Jørgensen istedet for Boilesen og Eriksen, er en lille svækkelse .. men Lorden skal nok redde os i aften. :flag5:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ponzac » fredag, 04. sep, 2015 23:48

Manuel Neuer.... Han er den bedste målmand jeg nogensinde har set.

Han har gode reflekser, bumstærkt, stærk i feltet og kommandere sit forsvar.

Han mangler jo ikke noget. For fanden hvor er han dygtig, og man kan ikke være andet end imponeret over hans evner. Han er på samme niveau som Messi, Ronaldo og Suarez, bare i målet istedet.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » lørdag, 05. sep, 2015 07:23

Godt man ikke spildte sin fredag aften på at se landskamp!! Spildte den på dum og dummere 2. Så det kunne snart have været det samme.

Er der en der så Tyskland, og hvordan klarede Emre Can det?

Edit: MrBoyWonder har lavet en video med alle hans aktioner. Kan desværre bare ikke få kopieret det link :/ men ser ihvertfald ud til at han har spillet en rigtig god kamp!! Både defensivt og offensivt

Dobbelt edit: :D
https://www.youtube.com/embed/JecNqZvPphU[/youtube]

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. sep, 2015 08:31

Can kostede indirekte målet til 2-1 så alt var ikke godt. Men det jeg så var han agressiv og stærk og virkede voldsomt motiveret for at spille
"We're not racist, we only hate the mancs"

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. sep, 2015 11:03

Flot af Emre Can! Der skal noget til at distancere så store profiler til bænken, som den tyske trup råder over.

Baseret på startopstillingen ser det ud til, at Can startede på højre back. Er der nogle som så kampen og kan bekræfte dette? Og hvordan klarede Can det?

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 07. sep, 2015 19:33

Mærkelig indskiftning af MO. Der er ikke behov for Delaney, da vi mangler boldsikre spillere, der kan igangsætte spillet.

Spillet er blevet endnu langsommere siden Delaney blev skiftet ind, da vi ikke har en spiller der kan kreere spillet. Mærkelig disposition af Olsen.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 07. sep, 2015 22:06

Robbie_God_Fowler skrev:Mærkelig indskiftning af MO. Der er ikke behov for Delaney, da vi mangler boldsikre spillere, der kan igangsætte spillet.

Spillet er blevet endnu langsommere siden Delaney blev skiftet ind, da vi ikke har en spiller der kan kreere spillet. Mærkelig disposition af Olsen.
Morten Olsens dispositioner er jo altid komplet håbløse.

Han har frosset Lasse Schøne helt ud af holdet på trods af, at han i de få indhop og optrædener han har fået, har vist langt mere end Eriksen. Han bruger Lars Jacobsen på højre back på trods af, at han har været langt over bakken i flere år og slet ikke burde være inde i billedet til EM 2016. Han tager Kian Hansen med i truppen i stedet for en af Bundesligaens bedste i form af Vestergaard. Han har håbløse spillere som Kvist og Poulsen med i truppen på midtbanen, men ikke Mike Jensen, der måske er Rosenborgs største profil. Han vælger af uransagelige årsager Nicolaj Jørgensen over Sisto.

Derudover sværger han til en dødkedelig spilfilosofi med boldflytteri på tværs og ingen plads til kreativitet på grund af fastlåste mønstre.

Glæder mig fandme til Morten Olsen er færdig som landstræner, så man forhåbentlig igen kan blive lidt begejstret over det danske landshold.
Kloppite

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » mandag, 07. sep, 2015 22:15

texy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Mærkelig indskiftning af MO. Der er ikke behov for Delaney, da vi mangler boldsikre spillere, der kan igangsætte spillet.

Spillet er blevet endnu langsommere siden Delaney blev skiftet ind, da vi ikke har en spiller der kan kreere spillet. Mærkelig disposition af Olsen.
Morten Olsens dispositioner er jo altid komplet håbløse.

Han har frosset Lasse Schøne helt ud af holdet på trods af, at han i de få indhop og optrædener han har fået, har vist langt mere end Eriksen. Han bruger Lars Jacobsen på højre back på trods af, at han har været langt over bakken i flere år og slet ikke burde være inde i billedet til EM 2016. Han tager Kian Hansen med i truppen i stedet for en af Bundesligaens bedste i form af Vestergaard. Han har håbløse spillere som Kvist og Poulsen med i truppen på midtbanen, men ikke Mike Jensen, der måske er Rosenborgs største profil. Han vælger af uransagelige årsager Nicolaj Jørgensen over Sisto.

Derudover sværger han til en dødkedelig spilfilosofi med boldflytteri på tværs og ingen plads til kreativitet på grund af fastlåste mønstre.

Glæder mig fandme til Morten Olsen er færdig som landstræner, så man forhåbentlig igen kan blive lidt begejstret over det danske landshold.
haha helt enig.. Har bare på fornemmelsen at DBU kommer frem med meddelelsen: "Da vi ikke har fundet en kvalificeret afløser for Hr. Olsen, har vi valgt at forlænge til 2020"

Men nøj hvor bliver det dejligt når der engang kommer nye tanker fra trænerbænken. Det har alt alt alt for længe været en uinspirerende og tilfældig omgang boldflytteri..
YNWA..!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » mandag, 07. sep, 2015 22:21

Beklager min store Jubeloptimisme omkring DK... men hold op det er ringe over hele linjen i dag, og specielt Simon Kjær og Daniel Agger som jeg ikke ser klasse nok til EM- slutrunde... evnen til at lave mål er vel kun Bendtner, som har vist det over en længere periode. Ellers er det sløvt med Kvist, Delaney, og Højbjerg som slet ikke har gearet til at lave reelmæssig gode assists -eller- mål..

NO GO med Morten Olsen, EM er ude af Danmark's hænder nu, :doh1:
- da Albanien og Portugal deler i porten i aften(NOJINX :silenced: ), så Danmark har nu udebane mod CR7 og co... Realistisk er det, at Albanien går helt ned med sejlene de sidste to kampe mod Serbien og Armenien, til Danmarks fordel da et kryds vil være ganske fint...

Og forresten sløv kamp mod Albanien, hvor der skal gives cadeau til Sisto evne mod mål som var en mangel vare i dag, Lorden kan og har slet ikke evnerne til at klarer skærene.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » mandag, 07. sep, 2015 23:01

Emre Can blev noteret for en assist på Thomas Müllers 2-1-mål, da Tyskland her til aften slog Skotland 3-2 på udebane. Der var tale om en afslutning, som den skotske målmand parerede hen til Müller.

Besvar