Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 19. sep, 2015 14:45

@CSainsburyNews: Chelsea fans chanting "You should've died, you should've died, that day in Reading, you should've died" at Petr Cech. Shocking stuff.

Haha Jesus christ. Hvad fanden er det for en incest-klub...
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 19. sep, 2015 14:46

Alonso skrev:
AndreasN skrev:Som de siger i 6'erens studie, så er der jo tre klokkeklare rødekort til Costa allerede. Det er næsten absurd, at han altid går udenom, og jeg tror ikke, at det er tilfældigt.
Det bedste er, at han er ekspert i at spille til grænsen. Han får jo nærmest aldrig rødt kort. Den kloge narrer den mindre kloge.
Det er jo ikke at spille til grænsen. Det er at gå langt over den. Og igen - jeg tror ikke, det er tilfældigt, at han aldrig bliver smidt ud.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 19. sep, 2015 14:48

AndreasN skrev:@CSainsburyNews: Chelsea fans chanting "You should've died, you should've died, that day in Reading, you should've died" at Petr Cech. Shocking stuff.

Haha Jesus christ. Hvad fanden er det for en incest-klub...
Man forstår jo slet ikke at nogen er stolt af at være fan af den klub.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » lørdag, 19. sep, 2015 14:53

AndreasN skrev:
Alonso skrev:
AndreasN skrev:Som de siger i 6'erens studie, så er der jo tre klokkeklare rødekort til Costa allerede. Det er næsten absurd, at han altid går udenom, og jeg tror ikke, at det er tilfældigt.
Det bedste er, at han er ekspert i at spille til grænsen. Han får jo nærmest aldrig rødt kort. Den kloge narrer den mindre kloge.
Det er jo ikke at spille til grænsen. Det er at gå langt over den. Og igen - jeg tror ikke, det er tilfældigt, at han aldrig bliver smidt ud.
Netop. Det er ikke tilfældigt, at han aldrig ser rødt, hvilket var min pointe. Så kan vi diskutere, om dommerne er dårlige til at sætte grænsen, men han formår altid at holde sig fra de røde kort, selv om han af og til fortjener en udvisning.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 19. sep, 2015 14:55

Jeg tror sgu, forklaringen skal findes et helt andet sted end dårlige dommere. Så dårlige er de trods alt heller ikke.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » lørdag, 19. sep, 2015 14:56

AndreasN skrev:Gud, hvor er Costa dog det dummeste svin i verden. Må han snart brække benet.
Hvis man ikke kan holde sig indenfor vores retningslinjer, så var det bedre ikke at skrive noget!
Dette gælder også alle andre.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 19. sep, 2015 15:00

Uanset om Ivanovic glider eller ej, må han ikke tage hånd på. Så skulle han have haft rødt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » lørdag, 19. sep, 2015 15:07

Costa har lige fået Gabriel, og en 5-6 stykker fra det danske LFC Forum, smidt ud ;)



Hold op hvor er han usympatisk.


J'espere vraiment, Sakho il va lui niquer le prochaine fois !


Nå, gider ikke bruge mere energi på det væsen.


Håber sku Arsenal på en eller anden måde, kan stjæle 2 point fra chelski idag.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 19. sep, 2015 15:25

Mike Dean er en Chelsea fan!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 19. sep, 2015 15:42

En ulækker sejr til Chelsea. Abramovich har haft pungen oppe af lommen og bestemt sig for at nu måtte det være nok med den dårlige sæsonstart. Det kom så Mike Dean tilgode i dag. Klamt!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 19. sep, 2015 16:00

Diego Costa heat map
Billede
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 19. sep, 2015 17:26

AndreasN skrev:Jeg tror sgu, forklaringen skal findes et helt andet sted end dårlige dommere. Så dårlige er de trods alt heller ikke.
Hvor er det helt præcis, du mener den skal findes? Hvem skulle have en interesse i at holde hånden over Diego Costa? Eller bare Chelsea for den sags skyld.

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. sep, 2015 18:09

Costa spiller spillet. Han er klog, idet han får andre i fedtefadet. Da jeg gik i skole, fik den slags nogle på munden indtil de lærte det. Jeg håber Sakho tager under 'kærlig' behandling.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 19. sep, 2015 18:20

Arsenal er da ligeså kummelige, at hoppe på Diego Costa dumheder, og han gør da bare holdets en god gerning med 11mod10. OG JA, Costa slap billigt for hans nu 44. kamp for Chelsea hvor han kun har fået 10 gule kort, og intet rødt. DAMN han manipulere med hans modspillere, og det sker skam tit, at han får hans lykke. Lidt ligesom Suarez i Liverpool tiden, som også var et svin til-tider til VORES fordel.
Suarez er dog mere høj klasse foran målet, og har mere kvalitet end Diego Costa i mit hovede.
Dog er Suarez fået nogle statemens i Barcelona, at han ikke laver samme dumheder mere, da det vil koste ham fodboldjobbet i Spanien. MÉN et comeback til Liverpool ville alligevel lune - selvom - det er for tidligt og sige. Da Messi og co er en større eventyr for Suarez, da han kan udbygge hans fantastiske fodbold spil til fulde, han virker også tilvænnet i FCB efter sløv halv sæson i sidste sæson.


Nu det Sterling i Man C her om lidt.. Om han kan lave det onde mod overraskende Hammers... Dog ville et nederlag være fryd for øjet. :alcohol:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 19. sep, 2015 18:37

Aarde skrev:
AndreasN skrev:Jeg tror sgu, forklaringen skal findes et helt andet sted end dårlige dommere. Så dårlige er de trods alt heller ikke.
Hvor er det helt præcis, du mener den skal findes? Hvem skulle have en interesse i at holde hånden over Diego Costa? Eller bare Chelsea for den sags skyld.
Det ved jeg da ikke, men lad os bare konstatere, at det er mistænkeligt, at manden aldrig nogensinde får et rødt kort, når han laver forseelser nok til det mere eller mindre hver kamp. Det tror jeg altså bare ikke på er tilfældigt - den med, at han spiller til grænsen er jo ganske enkelt forkert. Du spiller til grænsen, hvis du læner dig opad en advarsel eller udvisning - Costa laver flere klokkeklare røde kort alene i dag.

Linjevogteren kunne pudsigt nok godt se Gabriels "spark", men ikke Costas utallige slag efter modspilleren. Nogle deciderede slag i ansigtet på modspilleren.
Liverpool Football Klopp

Besvar