Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 05. mar, 2016 14:59

Er jeg den eneste der synes det gule kort til Coquelin er hårdt dømt?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. mar, 2016 15:07

YNWA! skrev:Er jeg den eneste der synes det gule kort til Coquelin er hårdt dømt?
Klokkeklart gult kort i mine øjne. Han fratager Kane en chance. Virkelig dumt og han ender med at sælge sine holdkammerater fuldstændig.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 05. mar, 2016 15:10

Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:Er jeg den eneste der synes det gule kort til Coquelin er hårdt dømt?
Klokkeklart gult kort i mine øjne. Han fratager Kane en chance. Virkelig dumt og han ender med at sælge sine holdkammerater fuldstændig.
Men det er jo Kane der opsøger kontakten ved at lade begge ben hænge.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. mar, 2016 15:13

YNWA! skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:Er jeg den eneste der synes det gule kort til Coquelin er hårdt dømt?
Klokkeklart gult kort i mine øjne. Han fratager Kane en chance. Virkelig dumt og han ender med at sælge sine holdkammerater fuldstændig.
Men det er jo Kane der opsøger kontakten ved at lade begge ben hænge.
Kane kan helt sikkert gøre mere for at undgå kontakten. Men Coquelin giver ham muligheden for at trække frisparket og når det sker er der klokkeklart gult kort.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 05. mar, 2016 15:16

Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:Er jeg den eneste der synes det gule kort til Coquelin er hårdt dømt?
Klokkeklart gult kort i mine øjne. Han fratager Kane en chance. Virkelig dumt og han ender med at sælge sine holdkammerater fuldstændig.
Men det er jo Kane der opsøger kontakten ved at lade begge ben hænge.
Kane kan helt sikkert gøre mere for at undgå kontakten. Men Coquelin giver ham muligheden for at trække frisparket og når det sker er der klokkeklart gult kort.
Selvfølgelig rigtig dumt lavet af Coquelin at komme glidende på den måde, og det var først efter jeg så den i slow at jeg synes det var hårdt dømt.

Kan simpelthen ikke magte Tottenham, jeg hader den klub ligeså meget som jeg hader United...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. mar, 2016 15:23

YNWA! skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:Er jeg den eneste der synes det gule kort til Coquelin er hårdt dømt?
Klokkeklart gult kort i mine øjne. Han fratager Kane en chance. Virkelig dumt og han ender med at sælge sine holdkammerater fuldstændig.
Men det er jo Kane der opsøger kontakten ved at lade begge ben hænge.
Kane kan helt sikkert gøre mere for at undgå kontakten. Men Coquelin giver ham muligheden for at trække frisparket og når det sker er der klokkeklart gult kort.
Selvfølgelig rigtig dumt lavet af Coquelin at komme glidende på den måde, og det var først efter jeg så den i slow at jeg synes det var hårdt dømt.

Kan simpelthen ikke magte Tottenham, jeg hader den klub ligeså meget som jeg hader United...
Hehe. Ja, de er heller ikke min kop te. Men det er mere fordi de er vores direkte konkurrenter.

Man kan så godt mene, at Dier skulle være præsenteret for sit andet gule kort. Specielt med den linje Oliver har lagt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 05. mar, 2016 15:23

Hvorfor hader du Spurs? Ja, det er irriterende at de har overhalet os de sidste 6 år. Men vi må bare løfte på hatten over deres trup, som hører til en de bedste og yngste i PL.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 05. mar, 2016 15:33

Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:Er jeg den eneste der synes det gule kort til Coquelin er hårdt dømt?
Klokkeklart gult kort i mine øjne. Han fratager Kane en chance. Virkelig dumt og han ender med at sælge sine holdkammerater fuldstændig.
Men det er jo Kane der opsøger kontakten ved at lade begge ben hænge.
Kane kan helt sikkert gøre mere for at undgå kontakten. Men Coquelin giver ham muligheden for at trække frisparket og når det sker er der klokkeklart gult kort.
Selvfølgelig rigtig dumt lavet af Coquelin at komme glidende på den måde, og det var først efter jeg så den i slow at jeg synes det var hårdt dømt.

Kan simpelthen ikke magte Tottenham, jeg hader den klub ligeså meget som jeg hader United...
Hehe. Ja, de er heller ikke min kop te. Men det er mere fordi de er vores direkte konkurrenter.

Man kan så godt mene, at Dier skulle være præsenteret for sit andet gule kort. Specielt med den linje Oliver har lagt.
Mener faktisk det er kæmpe dommerfejl at Dier ikke fik rødt der...

Hvorfor jeg ikke kan lide Spurs? Haha, hvordan kan man lide dem?

Synes virkelig bare det er en træls og pisse irriterende klub. Kan ikke rigtigt forklare det.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. mar, 2016 15:41

Resultatet var en håndsrækning til de to Manchester klubber. Helt vanvittigt at Manchester United med deres spil i denne sæson måske spiller sig tilbage i mesterskabskampen her i weekenden.

Udover måske lige Tottenham kan man ikke pege på én af de store hold som har været konsistente i denne sæson. Det er den forkerte sæson vi har 'valgt' at være så dårlige i.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 05. mar, 2016 15:43

Har det på samme måde som dig YNWA kan slet ikke snuppe dem :D og det er lidt uforklarligt men tror det for mig startede da Bale begyndte at blive god for dem og der pludselig dukkede en hulens masse Bale og Tottenham fans ud af det blå herhjemme som var ulidelige at høre på :D sådan er der så meget men kan virkelig ikke døje dem og ville hade at se dem vinde titlen..
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 05. mar, 2016 15:46

RGF man kan så diskutere om de har været så konsistente igen eller om det mere er fordi alle andre ikke har været det. Så vidt jeg husker har de ikke samlet voldsomt mange flere point i forhold til andre år på nuværende tidspunkt og ligger også under et snit på 2 point per kamp. De kommer til at se mere imponerende ud end de reelt er pga kollapsen af de omkringliggende hold.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. mar, 2016 16:02

jensemand skrev:RGF man kan så diskutere om de har været så konsistente igen eller om det mere er fordi alle andre ikke har været det. Så vidt jeg husker har de ikke samlet voldsomt mange flere point i forhold til andre år på nuværende tidspunkt og ligger også under et snit på 2 point per kamp. De kommer til at se mere imponerende ud end de reelt er pga kollapsen af de omkringliggende hold.
God pointe. Deres pointgennemsnit havde i tidligere sæsoner kun rækket til en 4. plads.

Jeg synes dog, at Tottenham modsat tidligere spiller mere som en sammentømret enhed. De har ikke længere verdensklassespillere i Modric og Bale, men spiller som en mere stabil og sammentømret enhed.

Kan de holde på stammen og Pochettino, så har denne unge trup også forudsætningen for at spille med i toppen til næste sæson.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » lørdag, 05. mar, 2016 16:09

Robbie_God_Fowler skrev:
jensemand skrev:RGF man kan så diskutere om de har været så konsistente igen eller om det mere er fordi alle andre ikke har været det. Så vidt jeg husker har de ikke samlet voldsomt mange flere point i forhold til andre år på nuværende tidspunkt og ligger også under et snit på 2 point per kamp. De kommer til at se mere imponerende ud end de reelt er pga kollapsen af de omkringliggende hold.
God pointe. Deres pointgennemsnit havde i tidligere sæsoner kun rækket til en 4. plads.

Jeg synes dog, at Tottenham modsat tidligere spiller mere som en sammentømret enhed. De har ikke længere verdensklassespillere i Modric og Bale, men spiller som en mere stabil og sammentømret enhed.

Kan de holde på stammen og Pochettino, så har denne unge trup også forudsætningen for at spille med i toppen til næste sæson.
Tottenham har faktisk et rigtig fedt hold. Jeg tror dog de nød til at hive de store købmandsevner frem næste sommer. De skal i hvert fald handle klogt, da jeg er 80 procent sikker på at nogle af de store på holdet bliver solgt. Kan nemt se Eriksen, Kane og Lloris blive solgt. Kunne os godt se Alderweireld ryge. De bliver nok os solgt dyrt så de kommer nok ikke til at mangle penge.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 05. mar, 2016 16:48

Det er jeg til gengæld helt enig i RGF de er meget bedre som hold og slet ikke lige så afhængige af enkelte spillere som de har været i tidligere sæsoner. Pochettino har været god til at sammensætte et ungt og hårdtarbejdende hold og det er jo hvis man er neutral meget fedt som thefugle også giver udtryk for. Jeg synes bare det er skide træls og er også bange for at hvis de kan holde på Poch så vil de også ligge oppe i toppen næste år.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 05. mar, 2016 17:37

Oomph242 skrev:
Der mangler karakterstyrke og ledertyper på det mandskab.
Den sang kender vi:).
Der er heller ikke meget karakterstyrke over Aston Villa...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar