Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC_20 » fredag, 01. jul, 2016 22:38

Hafsteinsson skrev:Wales-Belgien er i øvrigt et eksempel på, at en kvart-finale ikke behøver at være fyldt med frispark, som eksempelvis i kampen med Pordugal (Morten Olsen'sk dialekt), de divede jo allerede efter 2-3 minutter første gang!!
To-korts systemet er tilgengæld ikke noget jeg er fan af. Nu kan man se hvor meget en lille nation som Wales, vil blive straffet i en mulig semifinale, da både Ramsey og Ben Davies vil misse denne.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 01. jul, 2016 22:39

Hold nu kæft hvor er Wilmots en elendig træner.

Fejldispositioner en masse! Fellaini som 6'er, Nainggolan som playmaker? Frimann er også inde på alle disse mærkværdige træk fra trænerbænken.

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » fredag, 01. jul, 2016 22:43

Tillykke til Wales! :clap:

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » fredag, 01. jul, 2016 22:47

Hafsteinsson skrev:Tillykke til Wales! :clap:
Ja, det er fedt... Elsker, at de er kommet så langt... Og ku vi så for pokker da købe Nainggolan...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 01. jul, 2016 23:36

LFC_20 skrev: To-korts systemet er tilgengæld ikke noget jeg er fan af. Nu kan man se hvor meget en lille nation som Wales, vil blive straffet i en mulig semifinale, da både Ramsey og Ben Davies vil misse denne.
Helt enig, tænkte præcist det samme. uefa er jo fan af de store hold(er min overbevisning), så tvivler på det ændres, men håber da på det. Hvis det stod til mig, gav kun rødt karantæne, selv hvis du fik gult i samtlige kampe, var det ligegyldigt. I PL(38 kampe) har det jo intet at sige, i forhold til et EM/VM(3-7 kampe hvert andet år)
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. jul, 2016 00:11

Robbie_God_Fowler skrev:Hold nu kæft hvor er Wilmots en elendig træner.

Fejldispositioner en masse! Fellaini som 6'er, Nainggolan som playmaker? Frimann er også inde på alle disse mærkværdige træk fra trænerbænken.
Enig. Han får alt for lidt ud af den enorme talent masse, han har til rådighed. Taktisk er han på Hodgson niveau.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » lørdag, 02. jul, 2016 14:16

Thommo skrev:
LFC_20 skrev: To-korts systemet er tilgengæld ikke noget jeg er fan af. Nu kan man se hvor meget en lille nation som Wales, vil blive straffet i en mulig semifinale, da både Ramsey og Ben Davies vil misse denne.
Helt enig, tænkte præcist det samme. uefa er jo fan af de store hold(er min overbevisning), så tvivler på det ændres, men håber da på det. Hvis det stod til mig, gav kun rødt karantæne, selv hvis du fik gult i samtlige kampe, var det ligegyldigt. I PL(38 kampe) har det jo intet at sige, i forhold til et EM/VM(3-7 kampe hvert andet år)
At de gulekort fra puljespillet pludselig annulleres (så man har de bedste i en finale). Det er synd for Ramsey Wales og fodbolden - hvorfor så ikke gøre det i semifinalen. Men skylden er udelukkende Ramseys egen. Jeg er tilhænger af at gule kort en masse straffes, fx tre gule i en turnering, giver en karantænedag. To er alt for få, men så kunne man sørge for ikk at annullere de kort der er fra puljespillet. De dygtige forudseende spillere som ikke får kort skal tilgodeses. Ligesom frit spil med antal gule giver mange flere nødbremser som Wales gjorde tre gange i første halvleg, og det synes jeg skal straffes over tid.
Senest rettet af nikand lørdag, 02. jul, 2016 22:05, rettet i alt 1 gang.
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » lørdag, 02. jul, 2016 17:19

Thommo skrev:
LFC_20 skrev: To-korts systemet er tilgengæld ikke noget jeg er fan af. Nu kan man se hvor meget en lille nation som Wales, vil blive straffet i en mulig semifinale, da både Ramsey og Ben Davies vil misse denne.
Helt enig, tænkte præcist det samme. uefa er jo fan af de store hold(er min overbevisning), så tvivler på det ændres, men håber da på det. Hvis det stod til mig, gav kun rødt karantæne, selv hvis du fik gult i samtlige kampe, var det ligegyldigt. I PL(38 kampe) har det jo intet at sige, i forhold til et EM/VM(3-7 kampe hvert andet år)
Jeg gad godt, at man brugte det kort-system, som bruges i seriefodbold i DK, hvor gult kort resulterer i 10 minutters udvisning. Den slags må være til at administrere, når man har en fjerdedommer på bænken.

Det betyder også, at det hold som forseelsen begås imod, får gavn af straffen. I øjeblikket risikerer man jo, at en forseelse begået imod eget hold kan resultere både i, at man bliver frataget en stor chance (professionelt frispark på omstilling) samtidig med at spilleren måske så har karantæne imod ens værste konkurrenter i næste runde.
Kloppite

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 02. jul, 2016 21:50

Hvor er Bonucci dog en fremragende forsvarsspiller. Han får det til at se så let ud. Han er fuldt ud på højde med Boateng og Hummels. Han minder mig lidt om en moderne udgave af Baresi.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » lørdag, 02. jul, 2016 22:06

Robbie_God_Fowler skrev:Hvor er Bonucci dog en fremragende forsvarsspiller. Han får det til at se så let ud. Han er fuldt ud på højde med Boateng og Hummels. Han minder mig lidt om en moderne udgave af Baresi.
Bonucci og Hummels er for mig en niveau over Hummels. Men Hummels er dygtig de andre bare verdensklasse.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » lørdag, 02. jul, 2016 22:17

nikand skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hvor er Bonucci dog en fremragende forsvarsspiller. Han får det til at se så let ud. Han er fuldt ud på højde med Boateng og Hummels. Han minder mig lidt om en moderne udgave af Baresi.
Bonucci og Hummels er for mig en niveau over Hummels. Men Hummels er dygtig de andre bare verdensklasse.
Den skal jeg lige have igen :P
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 02. jul, 2016 22:44

OK kamp af Tyskland, selvom tempoet hos begge hold er meget dæmpet. Utrolig hjerneblødning af Boateng ved at indkassere et straffe til Italien - som gør at kampen nok bliver afgjort i en straffekonkurrence ligesom i den første kvartfinale, Portugal vs Polen, der dog var mindre hæsblæsende.

EM har været et par blandet bolsjer, og med to kæmpe overraskelser i Wales og Island i blandt.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » lørdag, 02. jul, 2016 23:04

Sivi skrev:
nikand skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hvor er Bonucci dog en fremragende forsvarsspiller. Han får det til at se så let ud. Han er fuldt ud på højde med Boateng og Hummels. Han minder mig lidt om en moderne udgave af Baresi.
Bonucci og Hummels er for mig en niveau over Hummels. Men Hummels er dygtig de andre bare verdensklasse.
Den skal jeg lige have igen :P
Det forstår jeg. Bonucci og Boateng er verdensklasse og et niveau over Hummels.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » lørdag, 02. jul, 2016 23:23

nikand skrev:
Sivi skrev:
nikand skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hvor er Bonucci dog en fremragende forsvarsspiller. Han får det til at se så let ud. Han er fuldt ud på højde med Boateng og Hummels. Han minder mig lidt om en moderne udgave af Baresi.
Bonucci og Hummels er for mig en niveau over Hummels. Men Hummels er dygtig de andre bare verdensklasse.
Den skal jeg lige have igen :P
Det forstår jeg. Bonucci og Boateng er verdensklasse og et niveau over Hummels.
Så er jeg med. Giver dig ret, selvom det da var en mærkeligt straffespark som Boateng gav væk
Justice for the 96! <3

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 03. jul, 2016 09:54

nikand skrev:Det forstår jeg. Bonucci og Boateng er verdensklasse og et niveau over Hummels.
Ok, den vurdering er jeg lodret uenig i. Hummels har i mine øjne kun konkurrence fra Silva i forhold til titlen om verdens bedste forsvarsspiller. Han er i mine øjne noget så uhørt som en box-to-box forsvarsspiller. Elegant, hurtig, stærk, dygtig til at læse spillet, fremragende til at fordele spillet og med et blik for både mål og målgivende afleveringer. Han er i mine øjne nærmest komplet og kun skader trækker lidt ned i min vurdering af ham.
Kloppite

Besvar